Mijn maatje Rhino. En die naam heeft ie niet voor niks......quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:15 schreef nightcowboy het volgende:
alpha beat
Ja volgens mij wel. Het komt omdat je daar dus district attorney's en state attorneys general hebt. De Attorney General is dus de grote baas. Dat is hier anders.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:15 schreef Tanjaa het volgende:
Is de minister van justitie dan de enige met een aparte naam? Want ik dacht dat er ook een minister for trade en een minister for economic affairs bestond? ^^
Wie?quote:Bekende sprookjes uit de verzameling van:
* Assepoester
* Blauwbaard
* De Schone Slaapster in het bos
* De gelaarsde kat
* Kleinduimpje
* Roodkapje
quote:was een Frans schrijver, bekend vanwege zijn sprookjes.
werd geboren in Parijs uit een rijke familie, hij studeerde rechten, en begon een carrière als ambtenaar. Hij was lid van de Académie française, en een belangrijk intellectueel.
In 1697 publiceerde hij zijn bekendste werk, Histoires ou contes du temps passé, avec des moralités: Contes de ma mère l'Oye. Het is een verzameling volksverhalen en sprookjes. Het werd een internationaal beroemd boek onder zijn ondertitel, en de verhalen zijn bekend als De sprookjes van Moeder de Gans. Meteen was een nieuw literair genre geboren: het sprookje.
quote:Theis een van de grootste mediaconglomeraten ter wereld, de grootste wereldwijde exploitant van themaparken en een marktleidende producent en distributeur van animatiefilms.
Het concern heeft sinds 2 januari 1962 een beursnotering aan de New York Stock Exchange en maakt deel uit van een van de belangrijkste beursindices ter wereld, de Dow Jones Industrial Average-index.
The walt disney company ja ^^quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |