Ik heb dit alleen nog niet besproken met mijn vrouw, hèquote:
Vandaag 3 dagenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:09 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Bij deze van harte gefeliciteerd!!!
Hoe oud is ie geworden???
Oh. Moet ik de hoop al opgeven?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:09 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb dit alleen nog niet besproken met mijn vrouw, hè
Nou ja ik kan er ook 18 jaar mee wachtenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh. Moet ik de hoop al opgeven?
QFTquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
18 jaar leeftijdsverschil is niet zo erg toch?
Jij wilt ook met Mathijs trouwen?quote:
Ik geef de hoop wel op.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:14 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou ja ik kan er ook 18 jaar mee wachten
Ja hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:31 schreef Oldenzaal het volgende:
Heb je ook foto's van de bevallende moeder?
quote:
nee, 18 jaar leeftijdsverschil is niet zo erg met dat het meisje ouder is dan de jongenquote:
Ehm, ja natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, 18 jaar leeftijdsverschil is niet zo erg met dat het meisje ouder is dan de jongenDan zou ik over 2 jaar ook een relatie met bijvoorbeeld marijke kunnen beginnen
Dank je schat.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
wat een geweldige foto's weer![]()
Ajf als je een oppas nodig hebt geef je maar een gil
Bedanktquote:
Pff ik ben een hele leuke oppas hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Dank je schat.
Je mag achteraan aansluiten
Oh maar dat geloof ik ook meteen. Maar dan moet je eerst mijn dochter voorbijquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff ik ben een hele leuke oppas hoor.
Dank jequote:
Nogmaals bedanktquote:
Die mag ook mee dan hoor, als ik oppas dan gewoon op alle3 meteen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:29 schreef ajf het volgende:
[..]
Oh maar dat geloof ik ook meteen. Maar dan moet je eerst mijn dochter voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |