Waar posten jullie allemaal in dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:42 schreef Twizu het volgende:
Volgens mij wordt het nu wel een beetje obvious.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:43 schreef Twizu het volgende:
http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/4752636#m4752636
En ik ben volgens mij de enige die post.![]()
Ik ben TS en de rest zijn volgens mij geen Fok!kers.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:06 schreef Twizu het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)list_messages/145254
quote:Ik heb echt traumas aan dat spel. In groep 8 hield een jongetje daar zijn spreekbeurt over en toen viel hij flauw!! Zoo eng!!
Okequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:45 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik ben TS en de rest zijn volgens mij geen Fok!kers.
Dat was eigenlijk sarcastisch bedoeltquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:35 schreef leFUCK het volgende:
[..]
o maar er is niks aan de hand hoor, alles is prima
quote:
Inderdoadquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen ik in groep 8 zat bestond WoW nog helemaal niet (iig hadden wij er nooit van gehoord)
Knikkeren, voetballen & pokémonkaarten ruilen waren daar de dagelijkse activiteiten
quote:Praten gaat niet zo goed, want hij heeft alleen maar oog voor dat spel. Ik heb ook gezien dat hij danst voor mannen op wow. Zal hij wel hetero zijn? Of misschien toch homo of bi?
quote:Ik gebruik hem nu ook al 3 jaar en hij bevalt me goed.
Enige nadeel is de witte wollige korst die aan de nuva ring zit na 4 weken
quote:Dat heb ik ook eens meegemaakt, ik zal eens vragen wat zijn seksuele geaardheid is want die van mij bleek homo te zijn 0.0. Toen werd ik zo boos dat ik zijn computer met een paraplu kapot heb gemaakt
Daar staan dus echt dit soort dingen inquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:55 schreef Moira. het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)list_messages/141671
Ik vind dit trouwens wel geinig
Er staan soms echt totáál debiele verhalen van jonge meisjes in de vragenrubrieken van de Girlz! en Fancy enzo![]()
quote:Ik ben 10 en mijn vriendje is 8, wij zouden graag willen seksen, maar ik heb een paar vragen:
-Heb je een condoom nodig?
-Wat kan er gebeuren als wij aan het seksen zijn?
-Wat gebeurt er als mijn moeder binnenkomt?
-Hoe duur is een condoom?
quote:Ik heb een frikandel in mijn vagina gestoken, ik dacht, bevroren is ie wat koud, dus ik bakte hem en nu is er een stuk afgebroken, wat moet ik doen?
quote:Mijn vriend en ik ware aan het experimentere
en hij heeft een sleutel in mijn vagina gestoken
ik loop daar nu al 2 weken mee rond
wat moet ik doen?
bang visje"
quote:"Sorry dat ik nog een vraag stel, maar.
als je seks hebt, moet de penis dan in dat gaatje?
(dan is dat toch klein)"
quote:"Ik had dus een vraag een vrouw heeft bij haar kut 3 gaten 1 voor de piemel 1 voor de baby en 1 voor de poep maar kun je een vrouw ook in de baby uit gang neuken?"
quote:Toen ik het laatst seks had met mijn lief deden we het anaal. mijn lul bleef perongeluk steken en na wat trek en duw-werk kreeg ik hem eruit, hierbij scheurde wel de reet van mijn vriendin . moet ik nu mee betalen voor de ziekenhuisrekening?"
quote:mijn vriendje wou mij beffe, maar hij wou geen vieze smaak proeve, daarmee hebbe we der maar siroop op mn vagina gesmeert, nu komt er al twee weke een bruine smurrie uit mijn vagina, is dit siroop?
quote:Ik ben een meisje van 13 jaar en ik zit met een groot probleem. ik heb een paar weken geleden mijn moeders vibrator gebruikt ( dat heb ik wel al eerder gedaan). Dat vond ik erg lekker. Ik ben half in me gegaan want als ik verder ging deed het pijn. Alleen toen ik hem eruit haalde, zat er vaginavocht op . Ik ben bang dat ik zwanger ben want ik denk dat dat vaginavocht niet van mij is en ik heb erges gelezen dat als je vaginavocht van een andr in je krijgt, dat je dan zwanger wordt. Is dat zo ( het was opgedroogd vaginavocht)? Ik durf en wil neit naar de dokter? Wat moet ik doen? Ben ik zwanger? ik heb geen last van overgeven en ben ook niet misselijk..
quote:Hey Joepie, ik ben Anke, 13. Sinds enkele maanden heb ik mijn regels. Tot nu gebruikte ik maandverband, maar ik zou graag tampons gebruiken om deze zomer te kunnen gaan zwemmen. Maar mijn beste vriendin zegt dat je moet oppassen met tampons te gebruiken. Die zouden niet veilig zijn. Je zou er zelfs door kunnen sterven. Is dat zo? Ik ben een beetje ongerust.
Meldquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:04 schreef Twizu het volgende:
Oké, wie van jullie is SmartSabine?![]()
[..]
Baas.quote:
Volgens mij is dat gezon op die leeftijdquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nogal deprimerend, de waarheid...
Meisjes van 16 vinden pijpen vies en vinden piemels rare dingen
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=191361.0quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:59 schreef Twizu het volgende:
Het forum van Sexwoordenboek is ook gaaf!
Altijd topics als: 'Ik heb met poep gespeeld in bad en nu stink ik helemaal. Mijn ouders komen over een uur thuis, wat moet ik doen?'
De serieuze reactiesquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:47 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=191361.0
in 2 minuten zoeken
gewoongestoord62quote:
Quote? (Ik heb een ban van girlscene)quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:59 schreef Twizu het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)st_messages/145254/1
Zie dit topic nu.
[..]
Ga er even heen via Proxify.comquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:02 schreef woads het volgende:
[..]
Quote? (Ik heb een ban van girlscene)
pijpkanker ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:57 schreef Keiichi het volgende:
waarom valt mijn oog gelijk op deze reactie:
[..]
Kanker krijgen door te pijpen
dan zit ik met een probleemquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:13 schreef sciter het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gezon op die leeftijd
Meld.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:12 schreef woads het volgende:
Xtra-small
Kim
5 berichten
Lid sinds February 2010
--------------------------------------------------------------------------------
Wow! veel reacties al..Bedankt!
Maar het is geen mongool of loser hoor. Hij heeft wel een beetje last van acné, maar dat hebben ook jongens die geen wow spelen.
Praten gaat niet zo goed, want hij heeft alleen maar oog voor dat spel. Ik heb ook gezien dat hij danst voor mannen op wow. Zal hij wel hetero zijn? Of misschien toch homo of bi?
Wie is dit?
Vraag eens of het normaal is dat hij een seksueele drang heeft naar de wow characters,hoofdzakelijk de mannelijke.quote:
ssshtquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:39 schreef murphyjenkins het volgende:
TS fapt tijdens het lezen van dit forum
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:39 schreef murphyjenkins het volgende:
TS fapt tijdens het lezen van dit forum
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:33 schreef Twizu het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)145254/last#m4755480
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar staan dus echt dit soort dingen in
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is niet echt!!!, Toch ??quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat is dus wel echtquote:
Je loopt achter in de jaren 80quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nogal deprimerend, de waarheid...
Meisjes van 16 vinden pijpen vies en vinden piemels rare dingen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]