Ik vroeg me dus af of jullie ook dit soort dingen kunnen vinden/hebben gevonden/ooit hebben gelezen/gehoord

Ik ben ook een klein schattig meisje geweest, en ik vond 't altijd geweldig om met vriendinnen die blaadjes door te bladeren op zoek naar de achterlijke ingezonden brieven die daar in stonden

Dingen als onderaan deze post dus

Is jou nou ook zo iets leuks bijgebleven?
Of kun je wat leuks vinden op 't internet?
Post 't dan hier

TS begint:
quote:
Ik ben 10 en mijn vriendje is 8, wij zouden graag willen seksen, maar ik heb een paar vragen:
-Heb je een condoom nodig?
-Wat kan er gebeuren als wij aan het seksen zijn?
-Wat gebeurt er als mijn moeder binnenkomt?
-Hoe duur is een condoom?
quote:
Ik heb een frikandel in mijn vagina gestoken, ik dacht, bevroren is ie wat koud, dus ik bakte hem en nu is er een stuk afgebroken, wat moet ik doen?
quote:
Mijn vriend en ik ware aan het experimentere
en hij heeft een sleutel in mijn vagina gestoken
ik loop daar nu al 2 weken mee rond
wat moet ik doen?
bang visje
quote:
Sorry dat ik nog een vraag stel, maar.
als je seks hebt, moet de penis dan in dat gaatje?
(dan is dat toch klein)
quote:
Ik had dus een vraag een vrouw heeft bij haar kut 3 gaten 1 voor de piemel 1 voor de baby en 1 voor de poep maar kun je een vrouw ook in de baby uit gang neuken?"
quote:
Toen ik het laatst seks had met mijn lief deden we het anaal. mijn lul bleef perongeluk steken en na wat trek en duw-werk kreeg ik hem eruit, hierbij scheurde wel de reet van mijn vriendin . moet ik nu mee betalen voor de ziekenhuisrekening?
quote:
mijn vriendje wou mij beffe, maar hij wou geen vieze smaak proeve, daarmee hebbe we der maar siroop op mn vagina gesmeert, nu komt er al twee weke een bruine smurrie uit mijn vagina, is dit siroop?
quote:
Ik ben een meisje van 13 jaar en ik zit met een groot probleem. ik heb een paar weken geleden mijn moeders vibrator gebruikt ( dat heb ik wel al eerder gedaan). Dat vond ik erg lekker. Ik ben half in me gegaan want als ik verder ging deed het pijn. Alleen toen ik hem eruit haalde, zat er vaginavocht op . Ik ben bang dat ik zwanger ben want ik denk dat dat vaginavocht niet van mij is en ik heb erges gelezen dat als je vaginavocht van een andr in je krijgt, dat je dan zwanger wordt. Is dat zo ( het was opgedroogd vaginavocht)? Ik durf en wil neit naar de dokter? Wat moet ik doen? Ben ik zwanger? ik heb geen last van overgeven en ben ook niet misselijk..
quote:
Ik ben Anke, 13. Sinds enkele maanden heb ik mijn regels. Tot nu gebruikte ik maandverband, maar ik zou graag tampons gebruiken om deze zomer te kunnen gaan zwemmen. Maar mijn beste vriendin zegt dat je moet oppassen met tampons te gebruiken. Die zouden niet veilig zijn. Je zou er zelfs door kunnen sterven. Is dat zo? Ik ben een beetje ongerust.
Edit: De meerderheid van dit soort dingen zijn dus écht. Die dingen hebben écht in die tijdschriften gestaan en vaak zijn ze dus ook écht ingezonden door kleine meisjes

Natuurlijk zullen er altijd een paar puberende grapjassen zijn geweest die dit fenomeen al kenden en zelf ook een leuke neppe brief hebben ingestuurd, maar grotendeels is alles gewoon echt