De grote drie zijn: Heleen van Rooyen, Carry Slee en Kluunquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat heldere licht dat nog nooit van Mulisch gehoord had. LBO-Loes.
Heb ik haar nog nooit zien doen. In DGK verzette ze ook nog geen kopje. Wel sigaretjes roken, dat dan weer wel.quote:
Als je Johan een kwartier na het eten vraagt wat-ie gegeten heeft moet-ie het eerst opboeren om antwoord te geven, denk ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
Nauwelijks tijd om de boel naar binnen te schuiven..
[ link | afbeelding ]
Nu je het zegtquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:08 schreef Copycat het volgende:
Johan is de stront aan het wegwerken?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo te horen is Loes er weer voor Jaap.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Loes had een bloemetje voor Jaap, met de trein uit Den Bosch gekomen en binnen 3 minuten weer weg.
Als ze dan maar haar vader als mentor krijgt, dan steekt ze in ieder geval wel wat leerzame zaken op.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik krijg het vermoeden dat de dochter van Leo haar stage bij Studio Vlemmix wil gaan doen. OMFG
Daar zal ik haar zo 'ns op aanspreken dan..quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
Tom Bijnen:
Tom is van Cashbackcard Lyoness
Lyoness is een onafhankelijke internationale shopping gemeenschap, verbonden door een enkel land-en sector-spanning klantenkaart waarmee Lyoness klanten hun geld terug krijgen bij elke aankoop. Elke aankoop met de Lyoness CashbackCard uit een Lyoness partner bedrijf voert cash terug in uw account.
Binnenkort start Lyoness ook in Nederland, België en Italië, dus nog even geduld en iedereen kan gebruik maken van de vele voordelen die Lyoness te bieden heeft.
Dit riekt naar een pyramidespel constructie
0.5% Friendship Bonus
Introduce your friends to Lyoness and when they shop - you benefit! Lyoness is a fast growing shopping community due to word of mouth recommendation where everyone stands to gain. When you recommend Lyoness to your friends, you also benefit with 0.5% friendship bonus from every purchase made by your friends and their direct friends. The 0.5% friendship bonus, as well as the instant reimbursement, is transferred directly into your personal purchasing account.
According to the amount your friends spend, this can mean several hundred euros a year for you.
zijn daarrrrrrrrr foto's van???quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze dan maar haar vader als mentor krijgt, dan steekt ze in ieder geval wel wat leerzame zaken op.
Dat is trouwens dus wel een prachtige meid, Michelle.
Liesbeth gaat zich over haar ontfermen onder auspiciën van Alsido.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze dan maar haar vader als mentor krijgt, dan steekt ze in ieder geval wel wat leerzame zaken op.
Dat is trouwens dus wel een prachtige meid, Michelle.
Leo!!! Red je dochter uit de klauwen van deze nitwits. They'll suck her brain right out of her head.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth gaat zich over haar ontfermen onder auspiciën van Alsido.
Als Jaap zich net zo goed heeft voorbereid als de twee eerste keren gaat dat niet gebeuren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:17 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop wel dat Jaap er nou eens een of twee flink gaat door prikken.. ik ben erg nieuwschierig naar die gratis aljegeldterugbooschappencreditcardverkoper...
En Jaap zit al 5 minuten z'n eten op te boeren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
Johan houdt zijn hoofd vast.. ik mijn hart...
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Zelfs Patty is een flink aantal maten te groot voor jou.
He gadverpiemelkesquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Jaap zit al 5 minuten z'n eten op te boeren.
Is Cora niet hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Als dat Cora is, heeft ze aardig meegegeten met Jaap.
Dat ze dan eens weggaatquote:
hahahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat ze dan eens weggaat. Hier ga ik niet mee akkoord, alleen vrouwen beneden 100 kg mogen in SV.
weet jij veel wat zij denkt. ms denkt ze wel: 2 is leuk, 3 is leukerquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:08 schreef Toverheks het volgende:
En Liesbeth maar flink glimlachen naar de dames, maar ondertussen denkt ze pppffttt al die vrouwen om mijn Alsido heen, moet toch echt eens **werk** van die jongen maken.
Zal vanavond laat wel weer een lekker toastje voor hem smeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |