Het schijnt zo te zijn dat ik daar gespot ben idd...maar van dat lieve weet ik nix...quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoor ik nou net dat jij op Lowlife word gezien als een "lieve user"?
Tabitha?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
Wie is dat nou weer?
[ link | afbeelding ]
Koetsjiekoetsjiekoetsjie!quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat ik daar gespot ben idd...maar van dat lieve weet ik nix...
Je zou de chat moeten zienquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch wel briljant dat de COS zo hard gaat zonder noemenswaardige streams.
Ziekte doet het altijd goed als smoes.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:48 schreef dathajdacht het volgende:
Natasia was dus de mystery guest vanavond maar gaat ook niet door want ze is ziek
Ik denk dat ze gewoon liever d'r huisje gaan stofzuigen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ziekte doet het altijd goed als smoes.
Ik denk dat ze daar schreeuwende gek zou worden van de zooiquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon liever d'r huisje gaan stofzuigen.
Is toch fijn als alles lekker schoon is.
Hm?
Hm?
Deed Palma ook niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:02 schreef dathajdacht het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar schreeuwende gek zou worden van de zooi, wel slim trouwens om haar uit te nodigen werd er gelijk schoon gemaakt
Nee, maar wat ik me er van herinner had natasia toch enigszins een vorm van smetvrees (klein beetje maar hoor)quote:
Het is kwart over drie, ik zit op de chat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Je vraagt of ik zin heb in een sigaret
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |