Ik kijk al een tijdje niet meer. Vind 't een saaie flirt met dat vingertje in die mondhoek steeds.quote:
Ik mag het hopen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:22 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat PB behoorlijk afknapt als ze Tabitha heeft gezien in het filmpje van Sunchaser.
Ze sprak mijn naam wel geyl uitquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk al een tijdje niet meer. Vind 't een saaie flirt met dat vingertje in die mondhoek steeds.
Nog even en je bent een heuse BV-er!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
En hatzee, mijn naam 5x op de stream
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik word hier een beetje suffig van, tot laterzzzzzzzz.
Echt hè, ik lik me wel naar binnen hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog even en je bent een heuse BV-er!
+1. Wat een dom wicht zeg.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:25 schreef Disana het volgende:
Ja natuurlijk, jij hebt een penis. Vind 't echt een Anitaatje.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt hè, ik lik me wel naar binnen hoor
Ik heb m ook al uit gezetquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
'Ik blijf hier nog wel even hangen.'
Ik ga ook wat anders doen.
Serieus? De zaakjes gaan niet zo lekker, dus?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens wordt Peter dubbel gepakt door het rookverbod, hij zit inmiddels dusdanig in geldnood dat hij ook al overgegaan is op shag.
Er komt niets tot nauwelijks iets binnen en de gel wordt duur betaald.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus? De zaakjes gaan niet zo lekker, dus?
Hoor ik nou net dat jij op Lowlife word gezien als een "lieve user"?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:20 schreef 5thencounter het volgende:
Alsido zoekt de sitevan Hans Anders...
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |