Of hij heeft een ander.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:45 schreef Max_MastersOfHardcore het volgende:
De enige reden die ik kan bedenken dat een man geen sex zou willen is dat hij homosexueel is.
Of hij moet zo extreem veel werken, dattie vieshard kapot aan dat werk gaat.
Nou ja, je hoort hier veel overwerken, kind van 14 maanden, die combi is zonder twijvel al vrij heftig te noemen, die komen nu net in wat rustiger vaarwater met wat geluk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:45 schreef Max_MastersOfHardcore het volgende:
De enige reden die ik kan bedenken dat een man geen sex zou willen is dat hij homosexueel is.
Of hij moet zo extreem veel werken, dattie vieshard kapot aan dat werk gaat.
Maar moet hij váker overwerken dan een tijdje terug?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:01 schreef sipmeisje het volgende:
Hij moet idd vaak overwerken.......
En dat hij vreemd gaat geloof ik niet daar is hij totaaal geen type voor....
geen seks geen relatie,hahaquote:Op zondag 21 februari 2010 23:24 schreef JulieJulie het volgende:
Ik weet hoe je je voelt...
Ik heb drie jaar een relatie gehad met mijn perfecte droomjongen. We hadden geweldige sex, waar en wanneer we maar konden. Het was perfect, vurig, gepassioneerd, bevredigend. We waren ontzettend goed samen en ik dacht dat dat in elke relatie zo ging.
Na een tijdje ging het mis tussen ons, en ik kreeg later een nieuwe vriend. We houden erg veel van elkaar en we hebben een hele prettige relatie. Op sexueel gebied ging dat een beetje stroef. In het begin kwam hij te snel klaar. Ook vond ik het vreemd dat het zo moeilijk was om hem een stijve te laten krijgen. Ik was, arrogant als die gedachte is, gewend om elke keer als ik daar met m'n hand in de buurt kom een stijve te voelen. Nu vond ik het moeilijk om dat voor elkaar te krijgen, en ik schaamde me dood als het niet lukte. Ik dacht dat dat de spanning was van een nieuwe relatie, dat hij gewoon zenuwachtig was van alle nieuwigheid en dat hij na verloop van tijd wel beter zou worden.
Maar het ging eigenlijk alleen maar achteruit. In de paar keer dat we sex hadden, kreeg ik hem moeilijk stijf en kwam hij niet klaar. Dat was nieuw voor me, en naar. Dat hield ik wel een tijdje zo uit, ook al kropten verlangens en onbevredigde gevoelens bij me op. Maar nu voel ik dat het zo toch echt niet gaat. Ik ben een gepassioneerd mens, ik houd van sex. Ik denk dat het een cruciaal onderdeel is in elke relatie. Als de sex niet goed is, is de relatie niet goed. En de sex is irritant genoeg onbevredigend en lang niet vaak genoeg. Ik schaam me zo. Wat doe ik verkeerd? Wat zou ik moeten doen? Hoe kan ik hem gepassioneerder krijgen? Ik dacht dat ik mannen wel opgewonden kon krijgen, maar het lukt met niet
Ik wil hem niet kwijt, maar ik weet dat dit niet lang zo kan gaan. Kan iemand mij helpen met goede raad?
eerste verstandige reactie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:20 schreef erodome het volgende:
Als hij zoveel overwerkt e.d. is het dan niet gewoon zo dat hij misschien ook echt doodmoe en gestressed is?
Dat is een stevige libido killer, zowel bij mannen als bij vrouwen.
Als hij zegt dat dat de reden is is het zaak dat op te lossen voor zoverre dat mogelijk is, werkt hij bv veel over omdat jullie het anders financieel niet trekken en werk jij niet dan kan je eens part time gaan werken ofzo om de last een beetje van zijn schouders af te nemen.
Zorg voor echte momenten voor hemzelf, niet altijd of werken, of papa zijn of echtgenoot zijn, maar ook tijd voor zichzelf, lekker die stress er een beetje uitlaten.
Zorg voor samentijd, niet alleen papa en mama zijn, maar ook vrienden, minnaars, maak lol, speel, lach, daag elkaar uit zonder dat er direct wat uit voort moet komen enz enz enz.
Zorg er iig voor dat die stress en moeheid verminderen en breng die leuke sfeer van vroeger terug, toen je nog wel dolde en speelde, lachte en deed samen.
Hey, ik heb een idee he, maar nu moet je niet schrikken... misschien moet je er eens met hem over PRATEN!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:24 schreef JulieJulie het volgende:
Ik wil hem niet kwijt, maar ik weet dat dit niet lang zo kan gaan. Kan iemand mij helpen met goede raad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |