Tis sowieso.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben sowiezo meer procesgeörienteerd. Dingen achter elkaar doen in plaats van tegelijkertijd.
Zover waren we alquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:02 schreef Wessiej het volgende:
Natuurlijk behalve van het feit dat je het niet kwijt bent op de iPhone.
nee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:11 schreef Wessiej het volgende:
Oja mensen, kijk nou een keer Arrested Development
[ afbeelding ]
Halverwege S2 hierquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:11 schreef Wessiej het volgende:
Oja mensen, kijk nou een keer Arrested Development
[ afbeelding ]
quote:
Dit liedje zat in mijn hoofdquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:23 schreef Chocobo het volgende:
Nog eens,... omdat het kan! Liedje zat in mijn hoofd vandaag!
OMG...nieuw lijfliedquote:
Wat de fuck, hij heeft niet eens een zachte Gquote:
quote:
Hyvesquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Staat al een paar dagen op mn hyves![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg je account op dan!! Ik daag je uit!
i150 ofzo. 29 euro, 150 sms. Primaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:30 schreef Chocobo het volgende:
Strol/Ker,... welk abo heb jij genomen voor je iPhone?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
i150 ofzo. 29 euro, 150 sms. Prima
Verder:
iPhone beste telefoon die ooit heb gehad, sliden is heerlijk
@Noot
Nee, nooit vastgelopen randaparatuur gehad op mac… Software en hardware is vaak allemaal van apple zelf. Hoogstens een keer een wacom die niet reageerde maar met usb eruit en er weer in deed ie het weer
Zo. *plop*
Mp3 spelertje erop is niet verkeerd of een cam.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef Bastard het volgende:
Yep, ik leer dat ik met weinig tevreden ben. Heb al die toeters en bellen niet nodig vreemd genoeg ben ik er nog blij om.. leven simpel houden.
godverdomme, das lang geledenquote:
Jaartje of 10 denk ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
godverdomme, das lang geleden
[ afbeelding ]
Cool hé?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben inmiddels ietsje verder. Net weer een story-missie gedaan en een oude bekende gerecruteerdIk moet nog 2 personages vinden, hun loyalty-quests doen en dan kan ik richting het einde denk ik.
GOTY 2010 is gewoon in Januari verschenen
Ik ben zo bang dat FFXIII nu gaat tegenvallen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Cool hé?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben inmiddels ietsje verder. Net weer een story-missie gedaan en een oude bekende gerecruteerdIk moet nog 2 personages vinden, hun loyalty-quests doen en dan kan ik richting het einde denk ik.
GOTY 2010 is gewoon in Januari verschenen
Ik ben zo bang dat FFXIII nu gaat tegenvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Gijs maak je niet blij.. ze verzinnen weer wat andersquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
Zou die economic bubble om ons onder het excuus van milieu veel geld uit de zaken te kloppen nu eindelijk doorgeprikt worden?
http://www.telegraaf.nl/b(...)arming___.html?p=1,1
http://www.telegraaf.nl/b(...)rapport__.html?p=9,1
Cramer![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:23 schreef Bastard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, jij was een vrouwelijke Shepard. Voor wie ga je deze keer Gijs? Een grote negerpiemel?
Ik ga zelf Tali proberen te versieren. Benieuwd wat er in dat pak zit.Miranda ziet er lekker uit maar werkt op mijn zenuwen. Die stem.
Kwam er gister ook achter dat ik een hele boel upgrades voor mijn team vergeten was te kopen. Had ik bij mijn eerste bezoek aan de Citadel geen geld voor. Terug gegaan en er werden daarna meteen een dozijn upgrades geunlocked!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ja...vleestax, wiettax, zuurstoftax. Die miljarden zullen we moeten ophoesten, linksom of rechtsom.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:25 schreef Bastard het volgende:
Gijs maak je niet blij.. ze verzinnen weer wat anders
quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Ik kan niet anders als voor die negerpiemel gaan ... ik probeer te krijgen wat ik kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, jij was een vrouwelijke Shepard. Voor wie ga je deze keer Gijs? Een grote negerpiemel?
Ik ga zelf Tali proberen te versieren. Benieuwd wat er in dat pak zit.Miranda ziet er lekker uit maar werkt op mijn zenuwen. Die stem.
Kwam er gister ook achter dat ik een hele boel upgrades voor mijn team vergeten was te kopen. Had ik bij mijn eerste bezoek aan de Citadel geen geld voor. Terug gegaan en er werden daarna meteen een dozijn upgrades geunlocked!
Steeds probeer ik Kelly. maar ze zegt niks nieuws
Miranda vind ik een bitch. Ik ga dr wel helpen hoor.. maar ze heeft iets waar ik jeuk van krijg.
Upgrade's voor teamJe bedoelt toch via het lab ofzo, dat je daar steeds wat kan kopen? Ik koop alles wat er beschikbaar staat, de ene keer voor het schip, andere keer voor shepard, en andere keer weer een upgrade wat geld voor het team.
Heb alleen niet zoveel wapenkeuze voor mn team vind ik.The truth was in here.
Je gaat de PS2 weer afstoffen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe tof wordt Yakuza 3 wel niet???? )![]()
![]()
Nee volg k zijdelings.. het is ALTIJD achteraf gelul.. "ja hadden jullie maar naar me geluisterd bij die overname dan hadden we niet zo gezeten.. tsja eigenlijk had ik moeten opstappen toen" Ja had dat dan gedaan... slapjanus. Maar iedereen gaat voor zn eigen gelijk, veegt altijd zn eigen straatje schoon.. en die hele commisie is gewoon een lachertje,.. net als de verdediging van Wilders... man kan zich niet eens eerlijk verdedigen ook.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
Volg je dat onderzoek naar de financiële crisis nog een beetje? Weer een prachtig voorbeeld van collectief "wir haben es nicht gewust". Nederlandse Bank lag te slapen, Bos keurt een mega overname van ABN Amro goed terwijl in Amerika banken omvallen, voorzitter RvB van de ABN Amro denkt alleens aan zijn eigen bonus terwijl hij wist dat de overname niet verstandig was.
Hoppa, 30 mld belastinggeld down the drain. Hadden jij en ik op onze 65e kunnen stoppen werken.
Je moet schema's voor upgrades kopen bij winkels of vinden tijdens missies. Naast benodigde materialen zit er ook een bepaalde volgorde in. Staat in de tekst bij de upgrade.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:34 schreef Bastard het volgende:
Ik kan niet anders als voor die negerpiemel gaan ... ik probeer te krijgen wat ik kan
Steeds probeer ik Kelly. maar ze zegt niks nieuws
Miranda vind ik een bitch. Ik ga dr wel helpen hoor.. maar ze heeft iets waar ik jeuk van krijg.
Upgrade's voor teamJe bedoelt toch via het lab ofzo, dat je daar steeds wat kan kopen? Ik koop alles wat er beschikbaar staat, de ene keer voor het schip, andere keer voor shepard, en andere keer weer een upgrade wat geld voor het team.
Heb alleen niet zoveel wapenkeuze voor mn team vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet schema's voor upgrades kopen bij winkels of vinden tijdens missies. Naast benodigde materialen zit er ook een bepaalde volgorde in. Staat in de tekst bij de upgrade.
Ik heb de sidequest van Miranda gedaan. Was erg goed! Ze is wel een beetje ontdooid nu. Ik gebruik haar ook vaker in mijn team. Haar special skill is erg goed! Slam.Vlgs mij kan Jack dat ook.. geen idee ik werk vaak met Jack en een oude gehavende bekende.. dus 1 voor de krachten, en de andere om te schieten en krachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja.. nou dan vanavond eerst maar eens naar Omega, winkel op Citadel had ik al leeggekocht, vlgs mij had ik nog niet alles van Omega, andere winkels ken ik nog niet.
Probeer nu ook om in alle stelsels waar 100% staat ook alle planeten helemaal empty te scannen.. dan is dat echt klaar daar zeg maar.. en je kan makkelijk upgrades unlocken.The truth was in here.
Oh ja. is me ook een keer gebeurd. Je kunt gewoon een nieuwe in The Citadel kopen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:59 schreef Bastard het volgende:
Lekker.. zit nu vlak voor allerlei nieuwe missies die ik er bij kreeg, alles geupgrade, alle crew gesproken, sta voor de map.. gesaved.
Mn vis is dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |