Ik ben halverwege seizoen 1 al afgehaakt. Typisch zo'n serie die ze gaandeweg bedenken/schrijven, zolang de kijkcijfers goed zijn gaan we door.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef Chocobo het volgende:
Oh,... ik haakte na seizoen 3 af! Meer vragen dan antwoorden,... rokende monster,... setting is wel cool!
Vat de afgelopen seizoenen dan eens samen, en wat moeten we in dat vliegtuig zien? Desnoods in spoilertags.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prima. Ik heb er zin in.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vat de afgelopen seizoenen dan eens samen, en wat moeten we in dat vliegtuig zien? Desnoods in spoilertags.SPOILERS!!!! (iig voor mensen die niet bij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
The line is a dot to you!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vat de afgelopen seizoenen dan eens samen, en wat moeten we in dat vliegtuig zien? Desnoods in spoilertags.Dat vliegtuig is uit aflevering 1, de crashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:52 schreef kepler het volgende:
[..]
SPOILERS!!!! (iig voor mensen die niet bij zijn)
Ook dit is Lost:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:01 schreef Bastard het volgende:
Nou die spoilers hoeven niet hoor, als ik ze lees denk ik OMG
Ja maar wat zegt het nou.. ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Climategate grootschaliger dan gedacht
Koop nog maar een extra wintermuts!
En toch blijven kijken. Het boeit.quote:
Dat het nu maar eens afgelopen moet zijn met dat eeuwige gezever over Global Warming en bijkomende kosten?quote:
PROEST!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prima. Ik heb er zin in.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
PC's zijn ook maar raar hoorIneens deden externe aansluitingen het niet meer. USB, WAN, PS/2, niets
Rebooten, nog een keer rebooten, alles loshalen, rebooten, en voila. Alles werkt weer
![]()
Heb je zoiets nou nooit op een Mac? Serieuze vraag dus he, gewoon dat je op je Mac werkt en iets het niet meer doet?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
PC's zijn ook maar raar hoorIneens deden externe aansluitingen het niet meer. USB, WAN, PS/2, niets
Rebooten, nog een keer rebooten, alles loshalen, rebooten, en voila. Alles werkt weer
![]()
Heb je zoiets nou nooit op een Mac? Serieuze vraag dus he, gewoon dat je op je Mac werkt en iets het niet meer doet?
rebooten is dan ook iets anders dan uit & aan zetten wat uiteindelijk geholpen heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |