quote:
Volgens de Britse onderzoekers zul je de G-plek nooit vindenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Pakken we deze er weer even bij
[..]
De vlaggemast staat er niet bij!
Ligt dat niet enorm aan je partner?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:21 schreef pinquit het volgende:
omg ik denk dat een 69 staande wel iets meer calorieen vergt dan op het lijstje staat
Ik had eerst 'Waar we actief seksen' staan, maar ik durfde niet goedquote:
quote:
Voor hem wel! Jij hoeft alleen maar ondersteboven te hangen als je het staand doetquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:21 schreef pinquit het volgende:
omg ik denk dat een 69 staande wel iets meer calorieen vergt dan op het lijstje staat
het ligt eraan wie er mag staan geloof ikquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ligt dat niet enorm aan je partner?.
En te pijpen natuurlijk!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voor hem wel! Jij hoeft alleen maar ondersteboven te hangen als je het staand doet
Het lijkt me echt helemaal niks. Gevalletje moeilijk doen als het ook makkelijk kan geloof ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:22 schreef pinquit het volgende:
[..]
het ligt eraan wie er mag staan geloof iken hoelang je op je handen kan staan
jawohl..maar dat voegt weinig toe aan de seks, zit voor geen meter dus dat doen we niet meerquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jij kan twee benen in je nek leggen he?
Hoi!
Kshhht jij, we hebben het over seks!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:24 schreef Estrys het volgende:
whaaaaaaaaaa ik kom even hyperen hier. Ons huis is aangemeld op FundaBinnen 24 uur staat hij er dus op, spannneeeend. Hoewel er waarschijnlijk niks gaat gebeuren en het stil blijft
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jawohl..maar dat voegt weinig toe aan de seks, zit voor geen meter dus dat doen we niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |