quote:
Volgens de Britse onderzoekers zul je de G-plek nooit vindenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Pakken we deze er weer even bij
[..]
De vlaggemast staat er niet bij!
Ligt dat niet enorm aan je partner?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:21 schreef pinquit het volgende:
omg ik denk dat een 69 staande wel iets meer calorieen vergt dan op het lijstje staat
Ik had eerst 'Waar we actief seksen' staan, maar ik durfde niet goedquote:
quote:
Voor hem wel! Jij hoeft alleen maar ondersteboven te hangen als je het staand doetquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:21 schreef pinquit het volgende:
omg ik denk dat een 69 staande wel iets meer calorieen vergt dan op het lijstje staat
het ligt eraan wie er mag staan geloof ikquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ligt dat niet enorm aan je partner?.
En te pijpen natuurlijk!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voor hem wel! Jij hoeft alleen maar ondersteboven te hangen als je het staand doet
Het lijkt me echt helemaal niks. Gevalletje moeilijk doen als het ook makkelijk kan geloof ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:22 schreef pinquit het volgende:
[..]
het ligt eraan wie er mag staan geloof iken hoelang je op je handen kan staan
jawohl..maar dat voegt weinig toe aan de seks, zit voor geen meter dus dat doen we niet meerquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jij kan twee benen in je nek leggen he?
Hoi!
Kshhht jij, we hebben het over seks!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:24 schreef Estrys het volgende:
whaaaaaaaaaa ik kom even hyperen hier. Ons huis is aangemeld op FundaBinnen 24 uur staat hij er dus op, spannneeeend. Hoewel er waarschijnlijk niks gaat gebeuren en het stil blijft
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jawohl..maar dat voegt weinig toe aan de seks, zit voor geen meter dus dat doen we niet meer
Ja, leuk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:24 schreef Estrys het volgende:
whaaaaaaaaaa ik kom even hyperen hier. Ons huis is aangemeld op FundaBinnen 24 uur staat hij er dus op, spannneeeend. Hoewel er waarschijnlijk niks gaat gebeuren en het stil blijft
Ik zal een linkje posten morgen, overigens is dit wel het huis waar ons kind in is verwekt hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:25 schreef Kleurdoos het volgende:
godver estrys
t gaat over seks en dan kom jij aanzetten met je huis
ik zal voor je duimen (met mn handen boven de dekens)
Ik dacht dat we die ondertussen allemaal onder favorieten hadden opgeslagen..quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:26 schreef E.T. het volgende:
Waar is het linkje van BE om de Italiaanse kroonluchter uit te leggen??
Ga/wil je weg? Waanaartoedan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:27 schreef pinquit het volgende:
ohja, als er iemand geinteresseerd is in een prachtig huis uit het jaar 1908 (ofzoiets) met 3 slaapkamers, gigaaantische badkamer, royaal dakterras, midden in een gezellig vestingstadje in het midden des lands
?
iemand? kopeuh?
Nou, jeu. Anders ik wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:22 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
ik reken ook nergens op op korte termijn maar met een half jaar hoop ik toch echt wel dat alles weer normaal fucntioneert...
Dan koop ik ook je huis niet!quote:
daarkrijg je toch spontaan een hernia van?quote:
Niks mis mee, kom ik ook vandaan! Oh wacht...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:31 schreef pinquit het volgende:
[..]
wijdschild als alles doorgaat
*wegduikt
maar gorrekem dan? hihiquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:31 schreef pinquit het volgende:
[..]
wijdschild als alles doorgaat
*wegduikt
Noem het maar gewoon.... Gorrukumquote:
Echt wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
daarkrijg je toch spontaan een hernia van?
Bespreken jullie geen standjes op het werk dan??quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:32 schreef Ticootje het volgende:
IK GA GEEN LINKJES OPENEN!!!stel je voor dat er net even een collega mee kijkt...
Crap. WHY?!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt wel.
Ik zie Peaceman de Snake Charmer ook niet doen hoor
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Noem het maar gewoon.... Gorrukum
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt wel.
uhh nee ik M. ook niet..quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |