abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:02:47 #1
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77581826
En hier verder...

De grote baby's:

12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

De bijdragen van Miss Sly:
Eten voor de kleintjes van borst tot boterham van Stefan Kleintjes.
Ik vind het een ideaal boek en een fijn introductieschema. En ze mogen ook volgens dat voorzichtige schema al heel snel heel veel, alleen sommige dingen gewoon wat later.

[ Bericht 50% gewijzigd door RockabeIIa op 08-02-2010 18:34:45 ]
pi_77581900
Miss, dat schema heb ik met Mirte ook grotendeels aangehouden, ik vind het wel prettig om dat als handvat te hebben! Het schema staat ook hier online.

Hé Mikoxx, kan je Timo en Iris er nog even bij zetten...

01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna

Dank
Fake it till you make it...
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:08:08 #3
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77581955
Gefixt Nijna

Maar waarom waarom waarom lukt het me niet om de laatste posts te quoten naar dit topic??

Dan maar zo:

Hier mag de vlag ui! want T. z'n tandje is ein-de-lijk door! Hiephoera! En nu hopen dat de nachten ook een beetje beter gaan worden
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:09:52 #4
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77581995
McLaura kijk eens in de OP
pi_77582130
Dank Mikoxx .
Woehoe, tandje door!!!!
pi_77582170
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:56 schreef Chan het volgende:
Miss welk boek is dat? Ik zou smeerworst nou ook niet echt snel geven denk ik, is toch niet alleen vanwege de vitamine A ongezond dacht ik?
daarom mag je het niet te vaak geven...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77582188
Mikoxx, Jair mag eraf.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:19:31 #8
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77582287
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:16 schreef Vicky het volgende:
Mikoxx, Jair mag eraf.
Ik begin het nog eens leuk te vinden, dit En degene die nu bovenaan staat, post die nog wel mee?? Of kan die ook geskipt?

[ Bericht 0% gewijzigd door mikoxx op 03-02-2010 10:25:52 ]
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:22:35 #9
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77582410
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:08 schreef mikoxx het volgende:
Gefixt Nijna

Maar waarom waarom waarom lukt het me niet om de laatste posts te quoten naar dit topic??

Dan maar zo:

Hier mag de vlag ui! want T. z'n tandje is ein-de-lijk door! Hiephoera! En nu hopen dat de nachten ook een beetje beter gaan worden
eindelijk!!
Make love, not war ☮
pi_77582486
Ah Timo staat in de OP dank dank
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:58 schreef miss_sly het volgende:
Eten voor de kleintjes van borst tot boterham van Stefan Kleintjes.
Ik vind het een ideaal boek en een fijn introductieschema. En ze mogen ook volgens dat voorzichtige schema al heel snel heel veel, alleen sommige dingen gewoon wat later.
Die krijg ik als het goed is van de week voor mn verjaardag, ik ben heel benieuwd ernaar

Mikoxx fijn dat de tand er eindelijk door is
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:48:30 #11
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_77583283
Mikoxx wat fijn dat het tandje eindelijk door is!! Hier in de verste verte nog geen tand bij beide te bekennen!
Wel waterpokken!! V is de laatste dan hebben ze het allemaal maar weer gehad, nu maar hopen dat ze het niet nog een keer gaan krijgen.

Net nog even een foto van vorige week gepost in het fototopic! Toen was V nog waterpok vrij en R had de restanten.
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:54:11 #12
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77583466
Ah, MamaNik, da's irritant! Maar dan ben je er wel vanaf? Hoewel... ik heb wel eens ergens gelezen dat als je ze voor t eerste jaar krijgt.... Maar, nee joh, dat geldt niet voor jou

Ik ga de foto eens even bekijken. Hoe loopt t daar qua nachten?
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:11:26 #13
248986 MamaNik
pi_77583951
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:54 schreef mikoxx het volgende:
Ah, MamaNik, da's irritant! Maar dan ben je er wel vanaf? Hoewel... ik heb wel eens ergens gelezen dat als je ze voor t eerste jaar krijgt.... Maar, nee joh, dat geldt niet voor jou

Ik ga de foto eens even bekijken. Hoe loopt t daar qua nachten?
Wil je het echt weten hoe de nachten gaan?? KL*TE!! Op zijn Hollands gezegd. Na de osteo ging het 2 dagen goed met R en toen kreeg die de waterpokken dat is nu over maar nog steeds een paar keer wakker 's nachts V ging heel goed sliep door maar sinds de waterpokken zijn doorgebroken is het ook weer bal!! Vanacht 4 uur geslapen. Nu bij mijn ouders ga straks als M gaat slapen even mee doen mijn ouders de kleintjes even.

Ze zitten inderdaad al helemaal los. V zit in de starthouding voor kruipen en staan is nu echt favoriet.
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:14:16 #14
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77584017
Zow dat gaat hard MamaNik! Wow! Ben benieuwd wanneer ze je woonkamer onveilig gaan maken dan. Het lijkt me superhandig als ze een beetje zelf kunnen zitten, maar hier zit dat er nog niet in hoor.

Die nachten he.. jullie rollen ook wel van t een in t ander! En vergeet niet, het is de afwisseling die het zwaar maakt. Slaapt de 1 goed, heeft de ander een ***nacht. Tenminste, da's mijn ervaring. Slaap ze strakjes!
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:17:18 #15
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77584114
Weet iemand of je de sprongetjes van oei ik groei ook online kan vinden? Of kan dat alleen na aanmelden? Ik vind die site maar vaag hoor...
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:19:45 #16
248986 MamaNik
pi_77584206
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:17 schreef mikoxx het volgende:
Weet iemand of je de sprongetjes van oei ik groei ook online kan vinden? Of kan dat alleen na aanmelden? Ik vind die site maar vaag hoor...
je kan je aanmelden voor de sprongenwekker en als je een Iphone hebt kan het ook daarop.
pi_77587963
voor het tandje van T! Wat fijn Mikoxx, en idd, hopelijk gaan de nachten nu ook beter. En McLaura zal ook wel blij zijn met jou
En MamaNik, wat vervelend die waterpokken zeg. Idd maar hopen dat ze het niet nog een keer gaan krijgen, één keer is toch wel genoeg!

Bij Graeme voel je zn tandje steeds meer omhoog komen, echt grappig! En het tandje ernaast is ook al een klein streepje aan het vormen, maar die voel je nog niet echt.
En hij probeert ook steeds om in zo'n kruiphouding te komen, maar het wil nog niet heel erg lukken. Lijkt nu meer op opdrukken. En soms komen zn knietjes wel op de goede plek, maar dan weet ie volgens mij niet wat ie nu verder moet. En dan doe ik heel enthousiast en dan zit ie me een beetje schaapachtig aan te kijken
Oh en net tijdens het eten brak hij zn soepstengel heel koel doormidden en keek er zoooo trots bij haha, was zo cute!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:31:21 #18
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_77602487
voor alle tandjes!

Hebben jullie kindjes ook zo'n hekel aan hun neus schoonmaken Joep heeft soms van die harde snotjes... die zitten er soms wel 2 dagen in.... en als ze dan ver naar voren zitten en ik wil ze eruit halen, nou dan gilt ie alsof ik hem vermoord.
Niet mieten! Door gieten!
pi_77602563
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:31 schreef seilram het volgende:
voor alle tandjes!

Hebben jullie kindjes ook zo'n hekel aan hun neus schoonmaken Joep heeft soms van die harde snotjes... die zitten er soms wel 2 dagen in.... en als ze dan ver naar voren zitten en ik wil ze eruit halen, nou dan gilt ie alsof ik hem vermoord.
Mila vindt dat nog steeds niet leuk... Nog erger als ze echt een loopneus heeft, dan moet ik dr zo'n beetje in de houdgreep leggen
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:42:50 #20
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77602994
Oh, Tessie herkenbaar! Beisan heeft volgens mij wekenlang zo op de knieen gezeten. En dan maar heen en weer wiegen. Ja, zo gaat het niet hard. Opeens had ze het door, en toen was de hek ook echt van de dam.

Mamanik, vervelend met de waterpokken! Hopen dat je er nu echt vanaf bent!

Beisan is verkouden, loopneus, yoghurt met snot eten. Bahbah!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_77603684
Haha ja dat heen en weer wiegen deed hij ineens sinds vanmiddag. Dat vind ie al heel leuk geloof ik Ziet er wel heel cute uit.

En ik mag ook echt niet in buurt van Graeme zn neus komen hoor, dan wordt ie heel boos en hij blijft zn hoofd maar wegdraaien en mn handen wegduwen enzo.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77604895
Grappig Tessie! Mees zit nu ook de hele tijd op handen en knieen, en dan driftig heen en weer wiebelen. Maar als hij vooruit wil komen glijdt hij op zijn buik en dan tijgeren met zijn armen Hij begint zich nu ook echt op te trekken aan de box en de onderste traptrede, en uit zichzelf zitten, het gaat echt snel nu

En laatst vroeg een vriendin: 'slaapt ie nou al door, hij is al bijna 1!?' Ehm, nee en hij is echt nog laaang geen 1! Mijn kleine beertje, 10 maanden is ie alweer, echt wel een baby nog die lekker op schoot in slaap kan vallen en er nog heel klein uitziet als hij uit de borst drinkt. Maar ook al een echt mannetje dat dingen snapt en probeert na te doen
En dat slapen, tja, dat blijft hij lastig vinden. Inmiddels wordt hij de meeste nachten maar 1 keer wakker, en daar valt prima mee te leven

En neus afvegen is hier ook echt niet favoriet!

Ik heb ook weer wat verjaardagen gemist zag ik, Lennon, Ruben, Danique en Jair, 1 jaar alweer! nog gefeliciteerd!
pi_77605182
Timo en Iris, welkom!

Fijn Mikoxx, het tandje door!

MamaNik, vervelend die waterpokken. Twee is natuurlijk dubbel leed, maar ook dubbel lol denk ik!

Hihi, al die wiebelende baby's, ik zie ze voor me. Ko doet nog geen wiebelen, maar wel heel snel om draaien en schuiven. Die verplaatst zich heel stiekem en snel.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:33:08 #24
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77605314
Wiebelen lijkt me heel grappig om te zien!

Stiekeme Ko

Neus afvegen
pi_77605706
Het is ook een gek gezicht, hij zit dan echt in de gorillahouding, alsof hij elke moment vooruit kan gaan spurten, maar blijft haperen
Ko lekker draaien en schuiven

Mamanik, ik had over de waterpokken heengelezen, wat rot dat ze het zo achter elkaar te pakken hebben, hopelijk zijn jullie er snel weer vanaf!

En Mikoxx wat fijn dat het tandje door is! En vervelend dat ze dan zo slecht slapen erdoor, waarom die tandjes er toch zo lang over moeten doen telkens Hopelijk ook betere nachten nu!
pi_77605992
Neus afvegen... ik denk dat dat niet favoriet is, maar nog niet zo bij de hand gehad... Maar alles aan haar gezicht vind ze niks geloof ik. Vanavond even haar mond en wijde omgeving schoonmaken na het eten, BRUL... .

Ko stiekemerd!
pi_77619862
Neus, maar ook mond afvegen is hier ook zo'n drama, net een speenvarken!

Finn begint nu ook echt last te krijgen van doorkomende tandjes, hij slaapt heel onrustig en wordt steeds huilen wakken en gisteravond was hij echt heel hard aan het huilen en dan deed hij zijn hand in zijn mond en trok steeds aan zijn onderkaak, zo zielig om te zien!

Kruipen doet Finn nog niet echt, draaien over de grond wel. Ook kan hij wel al wat vooruit bewegen want ik wilde gisteren naast hem op de grond gaan zitten, dus ik zette mijn beker melk even op veilige afstand op de grond en liep nog even naar de keuken en toen hoorde ik de beker omvallen. Op de een of andere manier was hij er dus bij gekomen en was vrolijk in mijn melk aan het spetteren
pi_77621184
Neus afvegen wordt hier ook niet heel erg gewaardeerd, maar echt brullen doet hij niet, hij draait alleen zn hoofd de andere kant op..

Finn! Lekker in de melk te spetteren Wel heel zielig dat hij zo'n last heeft van doorkomende tandjes..
pi_77622368
Hiep hiep hoera Joanne gefeliciteerd met je verjaardag.
pi_77623368
op het cb was alles goed. ons kaboutermeisje mag klein zijn met haar kleine papa en mama, bv was prima, fruit en groente mee begonnen prima, oogjes, heupjes, nou ja alles gewoon goed!

Met 6,5 maand dus 64,5 cm en 7055 gram. zevolgt, behlalve de dip na het ziek zijn, keurig een eigen lijntje, dus dat ze klein was, vond de cb arts geen probleem!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 4 februari 2010 @ 11:40:01 #31
248986 MamaNik
pi_77623725
Fijn Miss Sly dat alles goed was met jullie meisje. Keurig gewicht en lengte toch..

HIer V nog steeds dik onder de waterpokken maar ze lijken al wat in te drogen dus hoop dat die morgen weer naar de creche kan! R&V missen elkaar echt als ze er 1 thuis is en 1 op KDV hebben we gemerkt. Dinsdag was V thuis en R naar KDV en hij was de hele dag chago geweest en rond zitten kijken waar zijn broer was, toen we thuis kwamen en naast elkaar in de kinderstoel zaten hadden ze hele verhalen!! zooo cute!!
en ze waren toch gezellig met zijn 2-en..

Neus afvegen of zo hier niet favoriet, V die laat het wel toe, maar R wordt woest!!
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:42:15 #32
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_77632120
Miss Sly, wat heb jij dan nog een klein reusje ten opzichte van die van mij..... 6,5 maand, 62 cm en 6135 gram.... (Maar het mag bij haar, was bij de geboorte 42 cm en 1880 gram, ze raakt nu net de groeicurves)
Hier heeft mevrouwtje zich in haar hoofd gehaald dat ze 's nachts niet alleen wil zijn. Zodra ze wakker wordt meteen schreeuwen als een speenvarken en met geen mogelijkheid meer rustig te krijgen. Als we haar in bed proberen te troosten blijft ze schreeuwen, zodra je haar eruit pakt krijg je de liefste lach die ze maar heeft maar weer terug in bed gaan liggen, ho maar! Zelfs als ze op de arm in slaap gewiegd wordt en we leggen haar terug in bed (uiterst voorzichtig, doe er misschien wel 3 minuten over om over het bedje heen te buigen om haar er zo weinig mogelijk van te laten merken) meteen weer die ogen open en weer brullen alsof ze doodgaat.....Dorst heeft ze niet, want de fles wordt totaal genegeerd, ze wil alleen maar in ons bed slapen. Net alsof haar dat gerust stelt....
Het is pas een paar dagen bezig, maar het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat dit weken gaat duren. Iemand hier een goede oplossing voor misschien?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:47:28 #33
248986 MamaNik
pi_77632272
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:42 schreef Jeetjejom het volgende:
Miss Sly, wat heb jij dan nog een klein reusje ten opzichte van die van mij..... 6,5 maand, 62 cm en 6135 gram.... (Maar het mag bij haar, was bij de geboorte 42 cm en 1880 gram, ze raakt nu net de groeicurves)
Hier heeft mevrouwtje zich in haar hoofd gehaald dat ze 's nachts niet alleen wil zijn. Zodra ze wakker wordt meteen schreeuwen als een speenvarken en met geen mogelijkheid meer rustig te krijgen. Als we haar in bed proberen te troosten blijft ze schreeuwen, zodra je haar eruit pakt krijg je de liefste lach die ze maar heeft maar weer terug in bed gaan liggen, ho maar! Zelfs als ze op de arm in slaap gewiegd wordt en we leggen haar terug in bed (uiterst voorzichtig, doe er misschien wel 3 minuten over om over het bedje heen te buigen om haar er zo weinig mogelijk van te laten merken) meteen weer die ogen open en weer brullen alsof ze doodgaat.....Dorst heeft ze niet, want de fles wordt totaal genegeerd, ze wil alleen maar in ons bed slapen. Net alsof haar dat gerust stelt....
Het is pas een paar dagen bezig, maar het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat dit weken gaat duren. Iemand hier een goede oplossing voor misschien?
Shake hands Jeetjejom Hier precies hetzelfde geval, eerst rustig slapen en op de minuut nauwkeurig 21.30 krijsen en niet meer slapen totdat die bij ons in bed ligt! Nou gooi ik het bij op het ziek zijn.
Een week voordat ze ziek werden begon het en bij de 1 is het nu aan het afbouwen maar de ander zit er nog midden in erg vermoeiend
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:48:36 #34
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77632305
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:27 schreef miss_sly het volgende:
Met 6,5 maand dus 64,5 cm en 7055 gram. zevolgt, behlalve de dip na het ziek zijn, keurig een eigen lijntje, dus dat ze klein was, vond de cb arts geen probleem!
Oh, miss, ik ben 1m82, en de man 1m88, maar ons meisje was met 6 maand 65 cm en net 7 kilo. Fijn dat alles goed was verder!
pi_77632331
Nog maar twee nachtjes slapen en dan is ons kleine mannetje alweer 1 jaar.
Wat is dat jaar toch snel gegaan.
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:52:44 #36
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77632439
Vervelend Jeetjejom en MamaNik, hier gelukkig geen dame die bij ons in bed wil slapen. Ze wordt wel regelmatig wakker, maar dat komt nu omdat ze 'gewoon' verkouden is. In bed slapen is hier trouwens niet zo'n succes. Kind heeft me al een keer bijna uit bed geworsteld, het is geen lekker kroelmeisje, heeft alle ruimte nodig...

En MamaNik, wat schattig dat ze elkaar zo missen. Dat lijkt me zo leuk aan een tweeling!

FTA, gaat snel met Finn! Dat wordt dus nu echt oppassen!
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:54:15 #37
238474 Jeetjejom
pi_77632488
@mamanik, ze is inderdaad vorige week wel ziek geweest, dus daar kan het wel mee te maken hebben. Toen heeft ze ook veel bij ons geslapen omdat ze door de verkoudheid bijna geen adem kreeg als ze plat lag. Bij ons sliep ze rechtop en dan sliep ze ook echt.
Maar die grote glimlach als je haar oppakt, ze weet gewoon dat ze dan gewonnen heeft, maar tegen zo'n snoetje kun je dan toch nix anders doen dan knuffelen....
Jouw warmte is genoeg
pi_77632874
Mijn oppas kind heeft alvast een mooie tekening gemaakt voor Joshua.
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:09:16 #39
238474 Jeetjejom
pi_77633117
Wat lief dat Joshua al het eerste cadeautje in the pocket heeft
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:16:48 #40
248986 MamaNik
pi_77633429
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:54 schreef Jeetjejom het volgende:
@mamanik, ze is inderdaad vorige week wel ziek geweest, dus daar kan het wel mee te maken hebben. Toen heeft ze ook veel bij ons geslapen omdat ze door de verkoudheid bijna geen adem kreeg als ze plat lag. Bij ons sliep ze rechtop en dan sliep ze ook echt.
Maar die grote glimlach als je haar oppakt, ze weet gewoon dat ze dan gewonnen heeft, maar tegen zo'n snoetje kun je dan toch nix anders doen dan knuffelen....
ja ze hebben het al snel door hè hoe ze paps en mams om zijn of haar vinger kunnen winden
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:20:32 #41
248986 MamaNik
pi_77633569
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:52 schreef Basboussa het volgende:

En MamaNik, wat schattig dat ze elkaar zo missen. Dat lijkt me zo leuk aan een tweeling!
Kan ook heel lastig/vervelend zijn hoor!! Hahaha
maar het is wel schattig dat ze zo zoeken naar elkaar
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:25:47 #42
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77642493
Mamanik... how cute, dat ze elkaar zo missen! Maar ik snap wel dat het vervelend kan zijn. Dat is dus dat ene speciale lijntje....

Hier ook al een aantal nachten schreeuwen, brullen, tandjes?? Wij troosten wel in bed en laten ze desnoods even huilen als dat moet. Al vind ik dat niet makkelijk hoor. Hier s het nog niet nodig geweest ze bij ons in bed te nemen, al doen we dat wel eens gezellig op zondagochtend Maar: dat ze in de gaten hebben hoe ze papa en mama om de vinger kunnen winden: geen discussie over mogelijk!
pi_77643451
MamaNik, wat lief dat ze elkaar zo missen. Dat is echt speciaal.

Fijn Miss Sly, dat Senna haar eigen lijntje volgt en dus gewoon goed groeit, al is ze klein en fijn. Zal een hele opluchting voor je zijn geweest.

Jeetjejom, die van mij is nu bijna 8 maanden en met 6,5-7 was hij ook zo ontroostbaar, wilde graag bij ons in bed slapen. Ik had het gevoel dat het verlatingsangst was in combinatie met tandjes krijgen. Nu slaapt hij weer lekker en wordt nog maar 1-2 keer wakker om even te drinken en hoeft ook niet meer bij ons in bed.

Ik geloof zelf niet zo in om je vinger winden. Ik geloof wel dat ze dan heel blij zijn dat ze vastgehouden worden. Dat ze meteen hun angstjes/pijn/verdrietjes vergeten als je ze tegen je aan houdt of als ze in je buurt zijn.
Het is ook niet wat, de grote wereld en ontdekken dat mama of papa niet altijd in je buurt kan zijn.

Heerlijk he Mikoxx, die kindjes in bed in de ochtend. Ko komt elke ochtend even bij ons in bed, zijn vader op zijn gezicht slaan en zijn moeder aan haar haar trekken.

Morgen komt mijn moeder voor het eerst oppassen, ik ben benieuwd hoe het gaat.
pi_77643567
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef oeke het volgende:
Ik geloof zelf niet zo in om je vinger winden. Ik geloof wel dat ze dan heel blij zijn dat ze vastgehouden worden. Dat ze meteen hun angstjes/pijn/verdrietjes vergeten als je ze tegen je aan houdt of als ze in je buurt zijn.
Het is ook niet wat, de grote wereld en ontdekken dat mama of papa niet altijd in je buurt kan zijn.
Wat zeg je dat mooi precies zoals ik het ook denk en voel, alleen kon ik er de woorden niet voor vinden!
quote:
Morgen komt mijn moeder voor het eerst oppassen, ik ben benieuwd hoe het gaat.
Spannend is dat he? Komt vast goed, maar het is toch best lastig, zo'n eerste keer
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:51:59 #45
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77643637
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:20 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Kan ook heel lastig/vervelend zijn hoor!! Hahaha
maar het is wel schattig dat ze zo zoeken naar elkaar
Ik weet het, heb een tweeling en een drieling in de familie... Maar zo'n band, dat lijkt me zo mooi om te zien! Dat ze zoveel hebben aan elkaar!
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:56:03 #46
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77643816
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef oeke het volgende:
.

Beisan is helemaal niet zo'n knuffelkont of kroelkip. Ik zou dat weleens willen, gewoon lekker bij mama kunnen zitten. Ze zit wel graag bij mij of bij haar papa in de buurt, maar niet op schoot of in bed. En echt troosten met een knuffel lukt vaak ook niet, afleiding werkt het beste. Als ze moet kiezen tussen een knuffel of een interessant speeltje, dan wint het speeltje het wel.

Ze zit nu onder mijn stoel een muts op te eten, waar je maar zin in hebt!
pi_77644749
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:56 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Beisan is helemaal niet zo'n knuffelkont of kroelkip. Ik zou dat weleens willen, gewoon lekker bij mama kunnen zitten. Ze zit wel graag bij mij of bij haar papa in de buurt, maar niet op schoot of in bed. En echt troosten met een knuffel lukt vaak ook niet, afleiding werkt het beste. Als ze moet kiezen tussen een knuffel of een interessant speeltje, dan wint het speeltje het wel.

Ze zit nu onder mijn stoel een muts op te eten, waar je maar zin in hebt!
Grapig.
pi_77645103
Basboussa, Ko is ook niet zo'n kroeler hoor, als hij kan kiezen kiest hij ook voor het speeltje. Maar soms heeft hij wel van die tijden, dan wil hij alleen maar vastgehouden worden. Niet echt knuffelen maar wel dichtbij.

Lekker een muts!
pi_77645157
Bijna moet ik julie gaan verlaten dan ga ik verder bij het dreumes topic.
pi_77649437
Oeke ik ben het ook helemaal met je eens voor wat betreft het bij je willen zijn!
Finn slaapt ook bij ons in bed vanaf de eerste keer dat hij 's nachts wakker wordt. Niet ideaal, maar anders trek ik het ook niet zo goed meer en blijkbaar geeft het hem een veilig gevoel.

Wat ik trouwens ook heerlijk vind is dat wanneer iemand anders hem vast heeft hij soms echt heel duidelijk laat merken dat hij naar mij toe wil, zoveel mogelijk moeite doen om mij te zien en dan zijn armen uitstrekken naar mij Finn is trouwens ook een echte knuffelaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')