daarom mag je het niet te vaak geven...quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:56 schreef Chan het volgende:
Miss welk boek is dat? Ik zou smeerworst nou ook niet echt snel geven denk ik, is toch niet alleen vanwege de vitamine A ongezond dacht ik?
Ik begin het nog eens leuk te vinden, ditquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:08 schreef mikoxx het volgende:
Gefixt Nijna![]()
Maar waarom waarom waarom lukt het me niet om de laatste posts te quoten naar dit topic??![]()
Dan maar zo:
Hier mag de vlag ui!want T. z'n tandje is ein-de-lijk door! Hiephoera! En nu hopen dat de nachten ook een beetje beter gaan worden
Die krijg ik als het goed is van de week voor mn verjaardag, ik ben heel benieuwd ernaarquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:58 schreef miss_sly het volgende:
Eten voor de kleintjes van borst tot boterham van Stefan Kleintjes.
Ik vind het een ideaal boek en een fijn introductieschema. En ze mogen ook volgens dat voorzichtige schema al heel snel heel veel, alleen sommige dingen gewoon wat later.
Wil je het echt weten hoe de nachten gaan?? KL*TE!! Op zijn Hollands gezegd. Na de osteo ging het 2 dagen goed met R en toen kreeg die de waterpokken dat is nu over maar nog steeds een paar keer wakker 's nachts V ging heel goed sliep door maar sinds de waterpokken zijn doorgebroken is het ook weer bal!! Vanacht 4 uur geslapen. Nu bij mijn ouders ga straks als M gaat slapen even mee doen mijn ouders de kleintjes even.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:54 schreef mikoxx het volgende:
Ah, MamaNik, da's irritant! Maar dan ben je er wel vanaf? Hoewel... ik heb wel eens ergens gelezen dat als je ze voor t eerste jaar krijgt....Maar, nee joh, dat geldt niet voor jou
![]()
Ik ga de foto eens even bekijken. Hoe loopt t daar qua nachten?
je kan je aanmelden voor de sprongenwekker en als je een Iphone hebt kan het ook daarop.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:17 schreef mikoxx het volgende:
Weet iemand of je de sprongetjes van oei ik groei ook online kan vinden? Of kan dat alleen na aanmelden? Ik vind die site maar vaag hoor...
Mila vindt dat nog steeds niet leuk... Nog erger als ze echt een loopneus heeft, dan moet ik dr zo'n beetje in de houdgreep leggenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:31 schreef seilram het volgende:voor alle tandjes!
Hebben jullie kindjes ook zo'n hekel aan hun neus schoonmakenJoep heeft soms van die harde snotjes... die zitten er soms wel 2 dagen in.... en als ze dan ver naar voren zitten en ik wil ze eruit halen, nou dan gilt ie alsof ik hem vermoord.
Shake hands Jeetjejomquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:42 schreef Jeetjejom het volgende:
Miss Sly, wat heb jij dan nog een klein reusje ten opzichte van die van mij..... 6,5 maand, 62 cm en 6135 gram.... (Maar het mag bij haar, was bij de geboorte 42 cm en 1880 gram, ze raakt nu net de groeicurves)
Hier heeft mevrouwtje zich in haar hoofd gehaald dat ze 's nachts niet alleen wil zijn. Zodra ze wakker wordt meteen schreeuwen als een speenvarken en met geen mogelijkheid meer rustig te krijgen. Als we haar in bed proberen te troosten blijft ze schreeuwen, zodra je haar eruit pakt krijg je de liefste lach die ze maar heeft maar weer terug in bed gaan liggen, ho maar! Zelfs als ze op de arm in slaap gewiegd wordt en we leggen haar terug in bed (uiterst voorzichtig, doe er misschien wel 3 minuten over om over het bedje heen te buigen om haar er zo weinig mogelijk van te laten merken) meteen weer die ogen open en weer brullen alsof ze doodgaat.....Dorst heeft ze niet, want de fles wordt totaal genegeerd, ze wil alleen maar in ons bed slapen. Net alsof haar dat gerust stelt....
Het is pas een paar dagen bezig, maar het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat dit weken gaat duren. Iemand hier een goede oplossing voor misschien?
Oh, miss, ik ben 1m82, en de man 1m88, maar ons meisje was met 6 maand 65 cm en net 7 kilo. Fijn dat alles goed was verder!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:27 schreef miss_sly het volgende:
Met 6,5 maand dus 64,5 cm en 7055 gram. zevolgt, behlalve de dip na het ziek zijn, keurig een eigen lijntje, dus dat ze klein was, vond de cb arts geen probleem!
ja ze hebben het al snel door hè hoe ze paps en mams om zijn of haar vinger kunnen windenquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:54 schreef Jeetjejom het volgende:
@mamanik, ze is inderdaad vorige week wel ziek geweest, dus daar kan het wel mee te maken hebben. Toen heeft ze ook veel bij ons geslapen omdat ze door de verkoudheid bijna geen adem kreeg als ze plat lag. Bij ons sliep ze rechtop en dan sliep ze ook echt.
Maar die grote glimlach als je haar oppakt, ze weet gewoon dat ze dan gewonnen heeft, maar tegen zo'n snoetje kun je dan toch nix anders doen dan knuffelen....
Kan ook heel lastig/vervelend zijn hoor!! Hahahaquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:52 schreef Basboussa het volgende:
En MamaNik, wat schattig dat ze elkaar zo missen. Dat lijkt me zo leuk aan een tweeling!
Wat zeg je dat mooiquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef oeke het volgende:
Ik geloof zelf niet zo in om je vinger winden. Ik geloof wel dat ze dan heel blij zijn dat ze vastgehouden worden. Dat ze meteen hun angstjes/pijn/verdrietjes vergeten als je ze tegen je aan houdt of als ze in je buurt zijn.
Het is ook niet wat, de grote wereld en ontdekken dat mama of papa niet altijd in je buurt kan zijn.
Spannend is dat he? Komt vast goed, maar het is toch best lastig, zo'n eerste keerquote:Morgen komt mijn moeder voor het eerst oppassen, ik ben benieuwd hoe het gaat.
Ik weet het, heb een tweeling en een drieling in de familie...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:20 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Kan ook heel lastig/vervelend zijn hoor!! Hahaha
maar het is wel schattig dat ze zo zoeken naar elkaar
Beisan is helemaal niet zo'n knuffelkont of kroelkip. Ik zou dat weleens willen, gewoon lekker bij mama kunnen zitten. Ze zit wel graag bij mij of bij haar papa in de buurt, maar niet op schoot of in bed. En echt troosten met een knuffel lukt vaak ook niet, afleiding werkt het beste. Als ze moet kiezen tussen een knuffel of een interessant speeltje, dan wint het speeltje het wel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef oeke het volgende:
.
Ik geloof zelf niet zo in om je vinger winden. Ik geloof wel dat ze dan heel blij zijn dat ze vastgehouden worden. Dat ze meteen hun angstjes/pijn/verdrietjes vergeten als je ze tegen je aan houdt of als ze in je buurt zijn.
Het is ook niet wat, de grote wereld en ontdekken dat mama of papa niet altijd in je buurt kan zijn.
Grapig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:56 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Beisan is helemaal niet zo'n knuffelkont of kroelkip. Ik zou dat weleens willen, gewoon lekker bij mama kunnen zitten. Ze zit wel graag bij mij of bij haar papa in de buurt, maar niet op schoot of in bed. En echt troosten met een knuffel lukt vaak ook niet, afleiding werkt het beste. Als ze moet kiezen tussen een knuffel of een interessant speeltje, dan wint het speeltje het wel.
Ze zit nu onder mijn stoel een muts op te eten, waar je maar zin in hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |