Ik zit nu in seizoen 11, aflevering 3, maar was ook meteen gecharmeerd van deze 2.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:03 schreef Meridiaan het volgende:
AS3 was natuurlijk een rare cast, met Chi Chi, Milk... er zaten wat mensen tussen die het hoog in hun bol hadden. Maar gelukkig wel Shangela en Ben
Van s11 was ik met name erg gecharmeerd van Brooke Lynn Hytes en Shuga Cain.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:16 schreef aquawoman het volgende:
Brooke en Vanessa is ook een apart combi, maar wel schattig
Nina West vind ik vertederend, ook omdat ze een overtuigd activiste is. Silky vind ik nogal annoying en ik vind de freakazoid drag en de lach van Yvie leuk
Michelle Visage gaat overigens meedoen aan Strictly Come Dancing
Ik vind Silky echt strontirritant om naar te kijken en te luisteren. Grote bek ja, maar dat hoeft niet altijd. Hoe Miley werd behandeld, echt niet normaal. En dan steeds dat docotr reverent...quote:Op woensdag 4 september 2019 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aan Silky heb ik echt een beetje een hekel...
En Yvie is mijn favoriet van dit jaar!
Schreeuwen bedoelde ik ook niet letterlijkquote:Op woensdag 4 september 2019 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
Schreeuwen uit onzekerheidHeleboel queens hebben dat gedaan in het verleden.
Maaarrrr, het is ook de editing van zo'n show. Ik wil niet zeggen dat ze níet schreeuwerig is maar ze worden ook wel op een bepaalde manier in beeld gebracht.
Snap ik!quote:Op woensdag 4 september 2019 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Schreeuwen bedoelde ik ook niet letterlijk![]()
Volgens mij heeft iedereen wel zo'n fase in het leven
Is niet erg tochquote:Op woensdag 4 september 2019 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik lees nu je reactie opnieuw, verkeerd gelezen door mij!
Een tikkeltje te spray tan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een tikkeltje te spray tan.
Maar Brooke Lynn![]()
Ik ben inmiddels al bij aflevering 11.
SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
quote:Op donderdag 5 september 2019 00:08 schreef ato het volgende:
[..]Nooooooooo! Daar was ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al weet ik nog niet he-le-maal wie je bedoelt![]()
Ik volg een aantal queens op Instagram en die moet ik zo tegen het begin van een nieuw seizoen ook altijd dempen *spoilerrrrrrr*
With the stars as her umbrella
Vandaar die spoilerquote:Op donderdag 5 september 2019 15:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nooooooooo! Daar was ik nog niet![]()
Al weet ik nog niet he-le-maal wie je bedoelt![]()
Ik volg een aantal queens op Instagram en die moet ik zo tegen het begin van een nieuw seizoen ook altijd dempen *spoilerrrrrrr*
Leukquote:Op donderdag 5 september 2019 15:22 schreef ato het volgende:
[..]
Vandaar die spoiler![]()
Ik ga straks de finale kijken.
Wel leuk dat t topic nu weer een beetje looptquote:Op woensdag 4 september 2019 01:20 schreef ato het volgende:
Ik ben het weer aan het volgen door Netflix.
Ruh paul
Salty Nutsack Ganache.... vreselijk mens.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:16 schreef aquawoman het volgende:
Brooke en Vanessa is ook een apart combi, maar wel schattig
Nina West vind ik vertederend, ook omdat ze een overtuigd activiste is. Silky vind ik nogal annoying en ik vind de freakazoid drag en de lach van Yvie leuk
Michelle Visage gaat overigens meedoen aan Strictly Come Dancing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |