abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:31:06 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_77584547
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:29 schreef Netsplitter het volgende:
het is natuurlijk wachten tot ajax heeft verloren.
Dan is het gejank niet om aan te horen.
Wederom bullshit!

het gaat niet om de uitslag oid, het gaat erom dat 1 wedstrijd van te voren een fan van Twente ervoor kan zorgen dat Ajax Zondag 3 van hun belangrijkste spelers mist in de pot tegen Twente.

Ik zeg nergens dat IK me er persoonlijk druk om maak, maar objectief gezien zit er iets in .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 3 februari 2010 @ 11:34:56 #27
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77584649
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:44 schreef Adelante het volgende:
Ja, alleen Amsterdammers mogen Ajax fluiten.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_77584668
Mijn hoofd staat nu al in dezelfde positie als deze hond.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 3 februari 2010 @ 11:37:42 #29
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77584731
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wederom bullshit!

het gaat niet om de uitslag oid, het gaat erom dat 1 wedstrijd van te voren een fan van Twente ervoor kan zorgen dat Ajax Zondag 3 van hun belangrijkste spelers mist in de pot tegen Twente.

Ik zeg nergens dat IK me er persoonlijk druk om maak, maar objectief gezien zit er iets in .
Dit is voorgejank wat nergens op gebaseerd is behalve onderbuikgevoel en een gigantische bevooroordeelde instelling.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:38:28 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_77584746
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:37 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dit is voorgejank wat nergens op gebaseerd is behalve onderbuikgevoel en een gigantische bevooroordeelde instelling.
Ja, maar NIET door Ajax of Ajax supporters!
Get woke, go broke!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 3 februari 2010 @ 11:41:14 #31
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77584833
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar NIET door Ajax of Ajax supporters!
Niet?
Denk dat er wel een goed lopende reeks gaat komen mocht Ajax verliezen of spelers verliezen door gele kaarten voor zondag.
Je kan er donder op zeggen dat dat gaat gebeuren.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:43:03 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_77584887
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:41 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Niet?
Denk dat er wel een goed lopende reeks gaat komen mocht Ajax verliezen of spelers verliezen door gele kaarten voor zondag.
Je kan er donder op zeggen dat dat gaat gebeuren.
Sja, dat hou je toch he? De scheids is wel min of meer de lul als ie natuurlijk opzichtig in de fout gaat, bijv Suarez geel geven voor een schwalbe als het 100% een pingel is oid.

Maar als hij normaal fluit zal er niets aan de hand zijn hoor.
Get woke, go broke!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 3 februari 2010 @ 11:47:04 #33
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77585017
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, dat hou je toch he? De scheids is wel min of meer de lul als ie natuurlijk opzichtig in de fout gaat, bijv Suarez geel geven voor een schwalbe als het 100% een pingel is oid.

Maar als hij normaal fluit zal er niets aan de hand zijn hoor.
Ik denk dat Nijhuis een goede partij kan fluiten maar dat elke actie tegen ajax met een gigantisch vergrootglas wordt bekeken door mensen met een behoorlijke roze bril.
Dus eigenlijk is hij al bij voorbaat veroordeeld zonder ook maar 1 fluitsignaal te geven.
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:47:47 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_77585041
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:47 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik denk dat Nijhuis een goede partij kan fluiten maar dat elke actie tegen ajax met een gigantisch vergrootglas wordt bekeken door mensen met een behoorlijke roze bril.
Dus eigenlijk is hij al bij voorbaat veroordeeld zonder ook maar 1 fluitsignaal te geven.
Dat zijn al die blinde incompetente debielen bij mij sowieso al .
Get woke, go broke!
pi_77585087
Mooi, die Nijhuis geeft vanavond dus geen gele kaarten en we krijgen twee strafschoppen

Telegraaf dank u
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:53:36 #36
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77585211
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:08 schreef HeatWave het volgende:
het zijn de scheidsen zelf die het aangeven hoor, wat natuurlijk helemaal verdacht is, ze geven nu dus eigenlijk gewoon open en bloot toe niet objectief te zijn.
Nee, dat zeggen ze niet. Lees de laatste zin eens goed:
quote:
De leidsman haast zich erbij te zeggen, dat hij niet twijfelt aan de integriteit van Nijhuis, maar dat de Enschedeër het nooit goed kan doen.
Zo'n scheids, die toch op een bepaalde manier te linken is aan een rivaal (lees: Twente), kan het in de ogen van de supporters (van de potentieel benadeelden (in dit geval dus Ajax)) nooit goed doen.

De scheidsen vragen zich dus af: "waarom op voorhand al zoveel twijfels en kritiek laten ontstaan als het makkelijk vermeden kan worden (door een andere, in de ogen van de fans meer objectieve, scheids aan te stellen)".

[ Bericht 0% gewijzigd door Bragi op 03-02-2010 11:59:50 ]
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:55:37 #37
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_77585258
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:53 schreef Bragi het volgende:

[..]

[..]

Zo'n scheids, die toch op een bepaalde manier te linken is aan een rivaal (lees: Twente), kan het in de ogen van de supporters (van de potentieel benadeelden (in dit geval dus Ajax) nooit goed doen.

De scheidsen vragen zich dus af: "waarom op voorhand al zoveel twijfels en kritiek laten ontstaan als het makkelijk vermeden kan worden (door een andere, in de ogen van de fans meer objectieve, scheid aan te stellen)".
Sja, daar heb je een punt .
Get woke, go broke!
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:55:49 #38
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77585265
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:44 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Als het terecht is, dan moeten ze gewoon een kaart krijgen.

Daar gaat dit ook om, als overtredingen rechtvaardig bestraft worden, dan hoor je niemand zeuren.
Mochten er discutabele beslissingen genomen worden, ja dat is een ander verhaal.
Er zijn maar zelden beslissingen die niet discutabel zijn. en elke beslissing die Nijhuis neemt is nu bij voorbaat al verdacht.
Laffe huichelaar
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:57:53 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77585322
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:53 schreef Bragi het volgende:

[..]

[..]

Zo'n scheids, die toch op een bepaalde manier te linken is aan een rivaal (lees: Twente), kan het in de ogen van de supporters (van de potentieel benadeelden (in dit geval dus Ajax) nooit goed doen.

De scheidsen vragen zich dus af: "waarom op voorhand al zoveel twijfels en kritiek laten ontstaan als het makkelijk vermeden kan worden (door een andere, in de ogen van de fans meer objectieve, scheid aan te stellen)".
En dat is het punt. Het is enorm onprofessioneel en oncollegiaal om je dat in de media af te vragen. Daarom is dit een walgelijke actie.
Laffe huichelaar
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:58:31 #40
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_77585347
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Er zijn maar zelden beslissingen die niet discutabel zijn. en elke beslissing die Nijhuis neemt is nu bij voorbaat al verdacht.
Zal wel meevallen, hij zal dus echt een keer GOED moeten opletten bij (oa) Suarez ipv blind van schwalbes uit te kunnen gaan zoals de rest van het scheidsplebs..
Get woke, go broke!
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:00:46 #41
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77585423
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En dat is het punt. Het is enorm onprofessioneel en oncollegiaal om je dat in de media af te vragen.
Dat is natuurlijk ook waar. En met deze uitspraak zullen ze ook het een en ander van deze wedstrijd beïnvloeden. Is het niet de scheids zelf, dan zijn het wel de fans die zich laten leiden door de uitspraken.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77585521
Als Ajacied moet je hier toch om huilen? Wat een gejank
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:04:17 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77585535
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:00 schreef Bragi het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook waar. En met deze uitspraak zullen ze ook het een en ander van deze wedstrijd beïnvloeden. Is het niet de scheids zelf, dan zijn het wel de fans die zich laten leiden door de uitspraken.
Wanneer je je hier als scheidsrechter serieus zorgen om maakt, ga je naar degene die hierover gaat. Het in de pers zeggen zorgt alleen maar voor een beladen wedstrijd en schept veel meer risico op een oneerlijk gefloten wedstrijd.
Laffe huichelaar
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:05:50 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77585584
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zal wel meevallen, hij zal dus echt een keer GOED moeten opletten bij (oa) Suarez ipv blind van schwalbes uit te kunnen gaan zoals de rest van het scheidsplebs..
Een speler die meer dan de helft van de tijd daadwerkelijk schwalbes maakt, mogen ze van mij negeren wanneer er kleine overtredingen op hem gemaakt worden. Moet hij zich maar niet altijd zo aanstellen. The boy who cried wolf enzo. Maar dat is weer enorm offtopic.
Laffe huichelaar
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:13:19 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_77585804
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Een speler die meer dan de helft van de tijd daadwerkelijk schwalbes maakt, mogen ze van mij negeren wanneer er kleine overtredingen op hem gemaakt worden. Moet hij zich maar niet altijd zo aanstellen. The boy who cried wolf enzo. Maar dat is weer enorm offtopic.
Ik vind dat een scheids nooit op basis van reputatie moet fluiten maar gewoon zijn werk eens doen en opletten.

Geldt ook voor grensrechters, ik snap echt niet dat dit gasten het gewoon altijd vertikken om de regel "bij twijfel niet fluiten" bij buitenspel aan hun laars lappen bijv...
Get woke, go broke!
pi_77585859
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Elke westrijd is een wedstrijd op zich, dus je zou niet moeten kijken naar oudere wedstrijden.
Maak je een schwalbe (en wordt het geconstateerd)? Dan krijg je geel in diezelfde wedstrijd.
Wedstrijd afgelopen? Je hebt je straf gehad en klaar.

Je moet fluiten naar de overtreding die gemaakt wordt, niet naar de persoon op wie de overtreding gemaakt wordt, (en al helemaal niet op de verwonding erna)

En meer dan de helft van de tijd
pi_77585894
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:13 schreef HeatWave het volgende:

Geldt ook voor grensrechters, ik snap echt niet dat dit gasten het gewoon altijd vertikken om de regel "bij twijfel niet fluiten" bij buitenspel aan hun laars lappen bijv...
Volgens mij is die regel een stille dood gestorven
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:18:49 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_77585989
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:16 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Volgens mij is die regel een stille dood gestorven
Idd, echt doodzonde voor het voetbal, die eikels fluiten nou echt bij elke bal zo'n beetje...
Get woke, go broke!
pi_77586342
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:47 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

En wat is er dan anders als in iedere andere wedstrijd?

Niets, iedereen loopt te janken over de scheidsrechters. Het is ook niet goed te doen.
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:39:13 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_77586652
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:29 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

En wat is er dan anders als in iedere andere wedstrijd?

Niets, iedereen loopt te janken over de scheidsrechters. Het is ook niet goed te doen.
Oneens, je kan niet alles goed zien nee, daar is het veld te groot voor, maar gewoon bewuste beslissingen nemen zou wel objectief moeten, en dat doen ze ook nooit. Wat een de ene kant doorspelen is, is 10 min later geel voor de andere partij (en NEE niet alleen ten nadele van Ajax, gewoon in het algemeen).
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')