Ik denk dat ze het gewoon hebben gedaan omdat het zo'n mooi stukje is. Volgens mij zag ik Sheldon aan het einde lachen, dus ik heb het idee dat het een mislukte opname is die ze erin gestopt hebben ofzo.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef boegschroef het volgende:
Was inderdaad weer een goede aflevering alleen snapte ik het einde in de ballenbak niet helemaal....
Volgensmij was dat om de overige minuten nog op te vullen terwijl de serrie eigenlijk toch al elke keer te kort is ...
Dat meende ik ook gezien te hebben, dus ik denk het inderdaad!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gewoon hebben gedaan omdat het zo'n mooi stukje is. Volgens mij zag ik Sheldon aan het einde lachen, dus ik heb het idee dat het een mislukte opname is die ze erin gestopt hebben ofzo.
Ik moet zelf die neiging ook heel erg onderdrukkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:57 schreef Witchfynder het volgende:
Ik kan me voorstellen als schoolkinderen in de VS nu de hele tijd "bazinga!" roepen.
FG?quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:36 schreef Witchfynder het volgende:
Hoop van mijn vrienden en collega's kennen het gelukkig. Werkte ooit op een project waar na de uitzenddagen elke week uitgebreid de nieuwste TBBT, HIMYM en FG besproken werken.
Accidentally on Purpose is gewoon slecht en TAHM vind ik gewoon ... slecht eigenlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:49 schreef Rossdale het volgende:
Family Guy gok ik
Elke dinsdagavond is Big Bang Theory, How I met your mother en Two and a Half Men dag hier
Al blijft deze serie toch gewoon het leuksteVooral omdat ik alle nerd grapjes snap en leuk vindt naast alle normale grappen
Het is idd erg standaard en makkelijk en toch vind ik het wel leuk om naar te kijken...op een 'weinig nadenken'-manierquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:04 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
Accidentally on Purpose is gewoon slecht
Ik moet er nog even aan wennen. Ik heb nu één aflevering gezien. Beetje vreemd nog. Al is die intro wel echt te grappig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:37 schreef metallicattim het volgende:
Vergeten jullie Better Off Ted niet, want die is ook geniaal!
Better off Ted was in het eerste seizoen gewoon grappig, in seizoen 2 is het gewoon hilarisch met momenten. Ik ben ook nog wel fan van 'The Middle'.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik moet er nog even aan wennen. Ik heb nu één aflevering gezien. Beetje vreemd nog. Al is die intro wel echt te grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door BaRdmann op 05-02-2010 11:48:35 ]#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Gaat over een multinational (zoals er zovelen zijn) en de relaties tot zijn arbeiders. Veronica is een van de bazen, met Ted als rechterhand. Hij heeft de leiding over een groep wetenschappers en personeelsleden.quote:
Meteen even downloadenquote:
Wie gaan er nu bij de Mac, Ikea e.a. zaken heel hard BAZINGA!!!!!! roepen naar de ballenbak? Ik welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meteen even downloaden
En die ballenbakscene van de vorige aflevering, ik heb echt in een deuk gelegen!![]()
Ik ga met je mee!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wie gaan er nu bij de Mac, Ikea e.a. zaken heel hard BAZINGA!!!!!! roepen naar de ballenbak? Ik wel.
Crowdsurfen @ Ikea ballenbak FTW!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga met je mee!Ik probeer je dan wel te vangen
![]()
Moeilijk te vergelijken hoor, er zit zoveel nerdhumor inquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:39 schreef MaxC het volgende:
Ben wel nieuwschierig geworden naar deze serie
Met welke andere comedy is het te vergelijken?
Ik denk nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:39 schreef MaxC het volgende:
Ben wel nieuwschierig geworden naar deze serie
Met welke andere comedy is het te vergelijken?
IT crowd vind ik echt heel anders dan BB Theory, richt zich op een heel ander soort nerdsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:11 schreef Witchfynder het volgende:
Qua nerdgehalte vergelijken sommigen het met The IT Crowd, maar echt een goede vergelijking is dat ook weer niet. Sowieso kun je Britse comedy niet met Amerikaanse comedy vergelijken...
Er kijken anders wel dezelfde nerds naarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk nietGewoon een paar afleveringen kijken, wat heb je te verliezen?
[..]
IT crowd vind ik echt heel anders dan BB Theory, richt zich op een heel ander soort nerds
IT Crowd waren compleet ander soort grappen en humor naar mijn mening. Ook een compleet andere vorm van 'nerds'.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:11 schreef Witchfynder het volgende:
Qua nerdgehalte vergelijken sommigen het met The IT Crowd, maar echt een goede vergelijking is dat ook weer niet. Sowieso kun je Britse comedy niet met Amerikaanse comedy vergelijken...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er kijken anders wel dezelfde nerds naar.
Nee, die IT Crowd is gewoon nog een stukje bizarder, typisch engelse humorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:11 schreef Witchfynder het volgende:
Haha, dat had ik ook... En ik kan er eigenlijk wel goed tegen, maar al die geluiden... Bleh.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:56 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm...op een gegeven moment werd dit niet de meest geschikte aflevering om tijdens het ontbijt te kijken....
Met 16,2 mln kijkers. Gooooooooo TBBT!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:35 schreef Mr.Silencer het volgende:
Goede aflevering.
6.0 18-49 Rating (ziekelijk hoog)
Ja, idd. Ik verwachtte het ook gewoon niet in TBBT. Ach ja, ook weer overleefdquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, dat had ik ook... En ik kan er eigenlijk wel goed tegen, maar al die geluiden... Bleh.
The most commonly cited Nielsen results are reported in two measurements: ratings points and share, usually reported as: "ratings points/share". As of September 1, 2009, there are an estimated 114.9 million television households in the United States. A single national ratings point represents one percent of the total number, or 1,149,000 households for the 2009–10 season.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:32 schreef metallicattim het volgende:
rating van 2.0 / 3.0 is toch "normaal" of hoe zit dat systeem in mekaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:45 schreef Mavro het volgende:
If anyone cares:
Spoilers over Sheldon's geaardheid...Spoilers? Het is gewoon een discussie en de opmerking dat hij de nobel prijs veel belangrijker vindt dan menselijke relaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat geen spoiler hoor.
Waah, echt te raar dat ze dat zomaar nadoen. Nja, Wit Rusland is natuurlijk euh zo corrupt als de pest, voor wat ik er van weet. Aanklagen zal inderdaad wel geen zin hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef DUK het volgende:
http://popwatch.ew.com/2010/02/09/big-bang-theory-belarus/
Geen idee of het al voorbij is gekomen.
Geniale serie trouwens dit (het origineel vanzelfsprekend). Met The Office US mijn favoriet van het moment (op komedie vlak).
Haha, dat is gewoon zo. Al tijden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:55 schreef seetjai het volgende:
Ik heb het een paar keer gezien op tv en begon het pas echt te volgen vanaf seizoen 3, maar waarom is die lift altijd 'out of order'
Zo kunnen ze geniale conversaties laten plaatsvinden als ze naar boven lopen. Anders zie je ze bijna alleen maar eten tijdens de episode.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:55 schreef seetjai het volgende:
Ik heb het een paar keer gezien op tv en begon het pas echt te volgen vanaf seizoen 3, maar waarom is die lift altijd 'out of order'
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef DUK het volgende:
http://popwatch.ew.com/2010/02/09/big-bang-theory-belarus/
Dit dus, want in de serie ziet ze er top uit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:55 schreef PhalanX het volgende:
ze fotografeert niet zo heel goed...
die laatste foto... d'er booooooooobs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |