Mjah, echt slecht is het niet, sterker nog, als je met een vriend samenspeelt is het best vermakelijk maar ten opzichte van BF2 is er nagenoeg geen vooruitgang.. Dat zo'n beetje alles kapot kan is leuk maar aangezien ik eigenlijk alleen maar infantry speel is dat alleen maar nadelig. Ik vind de feel van het spel niet kloppen, heb serieuze twijfels bij de hit detection (welbekend probleem uit BF2) en daarnaast is Rush op het moment ook een lachertje aangezien objectives zonder enige waarschuwing opgeblazen kunnen worden door C4..quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vind hem juist niet kut, erg leuk.. wacht nou maar op de final versie.
The magic word is : DLC.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Kan ik me voorstellen.
C5 is al gefixed in final (kost meer dan 15 C4)
Hitboxen waren idd probleem in BF2 maar volgens mij is dat ook al gefixed. Squad gameplay is leuk met clan en vrienden. Alleen spelen vind ik ook leuk.
Verder vind ik heel erg jammer dat er maar 8 maps zijn...
Ik dacht al dat het aan mij lag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Is down. Schijnt een patch aan te komen.
Ik heb ook 2 logo's gesubmitted voor de Dice ESL Gaming Team. Hopelijk win ik.
Wil ik eens gaan spelen is ie downquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Is down. Schijnt een patch aan te komen.
Ik heb ook 2 logo's gesubmitted voor de Dice ESL Gaming Team. Hopelijk win ik.
ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:49 schreef Trystar het volgende:
[..]
Wil ik eens gaan spelen is ie down
quote:UPDATE: The maintenance has been restarted due to issues on restarting the service under load. The EA servers will be down for another 75 minutes. In which time we are working on a new server and client to be released for when the servers come back online.
Is te vinden op official forums, luie hond.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:39 schreef Cliffy het volgende:
Wat is er allemaal gefixed in die patch?
Blijkbaar was die hit detection toch nog niet gefixedquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Is te vinden op official forums, luie hond.
Wat voor videokaart heb je? Dit spel is vooral intensief op de processor, niet op de videokaart.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:06 schreef cerror het volgende:
Eerst maar eens nieuwe voeding en grafische kaart kopen denk ik.
M'n catalyst gedoe is ook weer fucked.
ze hebben hitboxen wel gefixed.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Blijkbaar was die hit detection toch nog niet gefixed
quote:Gamesuitgever Electronic Arts gaat wederom de online-delen van enkele van haar games afsluiten. Ditmaal gaat het om meer recentere titels.
Nog niet zo lang geleden werden de servers van een hele reeks PlayStation 2- en originele Xbox-games platgelegd, maar nu zijn het meer spellen van de huidige consolegeneratie. De volledige lijst is als volgt:
16 maart:
Def Jam (PlayStation 3/Xbox 360)
Godfather (PlayStation 3/Xbox 360)
Lord of the Rings: Conquest (PC/PlayStation 3/Xbox 360)
Mercenaries 2: World in Flames (PC)
Need for Speed: Carbon (PlayStation Portable)
Need for Speed: ProStreet (PlayStation Portable)
Simpsons (PlayStation 3/Xbox 360)
15 april:
Burnout 3: Takedown (PlayStation 2)
Battlefield 2: Modern Combat (Xbox)
Burnout 3: Takedown (Xbox)
Madden NFL 09 (Xbox)
XFX HD4350 512quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:35 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Wat voor videokaart heb je? Dit spel is vooral intensief op de processor, niet op de videokaart.
quote:This update is about performance and stability again. We are not doing any changes to the game's datafiles.
* Reduced input "lag"
On machines where the CPU would out-run the GPU, sometimes the GPU would queue up several frames' worth of rendering commands.
This could lead to the game having a high framerate, but input still feeling very sluggish.
Now there's a limiter on how many frames the CPU is allowed to be "ahead" of the GPU.
Control this setting via Settings.ini. Default setting: RenderAheadLimit=2
* Performance optimizations with biggest improvements on dual-core machines
* Fixed black "masks"
o The soot on buildings with holes in them had a bugged renderpath. We switched that over to a more well-tested renderpath.
* Improved hit-detection
o We've gone through the hit detection logic, and client+server will now give more consistent results.
* Fix for some "rubberbanding" issues
o C4 should stay attached to vehicles and not rubberband around
* Reduced spikes/dips in framerate
* Various fixes for alt+tab related CTD on Dx9
* More fixes for random CTD on Dx9
* Fix for crash when you're in a vehicle that gets destroyed
There was a race condition in the code;
System 1 thought "oh hey, you're leaving vehicle X"
System 2 thought "the vehicle got destroyed, let's remove it"
If system 2 ran before system 1, chaos would ensue.
This was actually fixed in the retail version since a month, but it was only when we got detailed crash reports from the community that we understood *why* the Beta was crashing.
Likely bugs in this build
I wouldn't be surprised if it (still) has trouble remembering your settings between rounds. It would be nice to have that fixed too, but it's better to get a patch out now, and look at the settings issues afterward.
-Mikael Kalms
Wat een kut finalequote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:14 schreef CantFazeMe het volgende:
http://www.tkjell.se/gall(...)zOTJkY2E1NTMxM2E4MzM
Net niet gewonnen.
Wel in de finale gekomen. Links boven is van mij.
Dat is niet duur! ¤35 euries.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:16 schreef cerror het volgende:
Vandaag een ASUS NVIDIA EN9500GT 1gb geritseld. (35 pleurie viavia).
Loopt als een zonnetje, geen crashes enzovoorts. Runt op medium.
Nouja, bij full war (vooral bij erg veel particles) kan er een framedrop gebeuren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:37 schreef feelsgoodman het volgende:
En dat draait goed?Dan zijn ze goed bezig betreft de optimalisatie.
Jah dat zie ik zelf ook wel eens vaker. Echt irritant dat als je tank bijna kapot is je hem gaat repareren en er iemand anders inspringt en wegrijd, En dan ook nog eens meestal meteen kapotgeschoten te worden.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Ah ja. Final release wacht ik af. Gaat wel een toppertje worden.
Overigens ben ik keihard gepwnt vandaag door een teammember.![]()
Ik had een vijandelijke tank gejat, was bijna kapot. Dus ik vroeg aan team "repair" please. Niemand kwam mij helpen. Naab team.![]()
Enfin, binnen 30 seconden was in het eerste gedeelte van de map A & B al kapot. Ik werd paar keer aangevallen met de tank en reed terug naar mijn basis. Ik zei wederom "Repair please!".![]()
Niemand van mijn team kwam. Dus ik besloot maar even zelf te repareren. Nu kwam een Franse mede-team-member lul aangelopen en dacht leuk te zijn mijn tank te jatten. En dat deed ie. Ik was nog niet bezig met repareren en hij reed gewoon met mijn tank naar de Battlefield. Nu was de tank binnen seconden kapot. Kans weg om team te ondersteunen en kans weg voor zware armor.
Verdomme.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |