Zucht laat ik het nog eens uitleggen:
Voor de beta konden ze 2 versies kiezen:
- Stabiele versie met geen optimalisaties, dus lage fps.
- Onstabiele versie die wel gebalanceerd is en optimalisatie.
Ze hebben in dit geval voor stabiliteit gekozen. Mensen kunnen dan feedback sturen over 1 map en welke dingen er niet goed zijn. Vandaar dat veel high end systemen dezelfde problemen hebben als de low end systemen
Feedback wordt naar geluisterd en direct in de Final Build (GOLD) toegepast en verwerkt.
In het sticky op het forum kun je nagaan dat ze de wapens al hebben gebalanceerd in de Final Build.
Nu spelen wij een BETA geen DEMO. Verder als je RUSH niet leuk vind, dan ga je CONQUEST spelen.
Verder Is de game op teamwork gebaseerd. Nu zie je in BETA soms de defenders en de aanvallers verliezen omdat ze niet samenwerken. 70% van team is bijvoorbeeld recon, geen wonder dat je dan verliest. Of squads die elkaar niet meehelpen. Dat is de kern.
Ik vind rush wel een leuke game, behalve als een team niets doet. Ik speel de BETA al van dag 1 en ik heb vaak genoeg ontzettend intense battles gehad door een team die WEL goed mee werkte.
Wel vind ik de "hills" abusers sad. Vooral de aanvallende team lijkt daar veel van gebruik te maken. Dat spoiled de gameplay wel. Maar anderzijds wetende: het is al gefixed in de final build.
BETA zullen ze alleen patchen als ze na de implemtatie van de final build genoeg tijd hebben.
Dus mensen, wacht nou maar op de GOLD versie van de game, koop het, het wordt naar mijn mening alleen maar beter.