Je bent niet begaafd. Tevens: me ouders.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ik laagbegaafd ben kan ik toch zeker niets aan doenSpreek me ouders erop aan.
Neequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zocht hier zeker op 'ander woord voor haat'?
Hahaha, zocht je hier nou op een andere smiley voorquote:
Een beetje ghetto tussendoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent niet begaafd. Tevens: me ouders.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dit serieus? Zo ja, dan heb ik niks gezegd.
Dus je wilt me nu wijs maken dat jij in 1 week tijd je woordenschat uitgebreid hebt? Nah.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hahaha, zocht je hier nou op een andere smiley voor+
Zo moet je niet met hem omgaan, hij wil graag dat je op hem kankert, als je lief bent kan hij daar neit mee omgaan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee man, php is een grote kankermongool die een flinke stomp in zn gezicht verdiend, mogelijk vallen er dan wat hersenen op zn plek
Zie mijn reportoirequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je wilt me nu wijs maken dat jij in 1 week tijd je woordenschat uitgebreid hebt? Nah.
Proest.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hahaha, zocht je hier nou op een andere smiley voor+
Gelukkig, je vindt me wel een kanker mongool alleen je zegt het nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo moet je niet met hem omgaan, hij wil graag dat je op hem kankert, als je lief bent kan hij daar neit mee omgaan.
Nee hoor, ik vind je serieus aardig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig, je vindt me wel een kanker mongool alleen je zegt het niet
En wat dan precies?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind je serieus aardig.
Ik vind dat serieus erg voor je hoor. Het spijt me, alles wat ik heb gezegd neem ik terug.quote:
Ik vind hem ook tof.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind je serieus aardig.
Ojaquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo moet je niet met hem omgaan, hij wil graag dat je op hem kankert, als je lief bent kan hij daar neit mee omgaan.
Jouw manier van doen. Zoals ik gisteren al zei, jij bent mooi op je eigen speciale manier.quote:
Je reportoire, ja? Wtf is een reportoire?quote:
Hoe kunnen er nu hersenen goed vallen als ik geen hersenen hebquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oja
Herstel: php is een lieve kankermongool die een stomp in zn gezicht verdiend zodat er mogelijk wat hersenen op zn plek vallen
Doe niet zo gek! Die heb je wel!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe kunnen er nu hersenen goed vallen als ik geen hersenen heb
Een bodemloze put.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je reportoire, ja? Wtf is een reportoire?
Waarom doe ik dan MBO en ben ik in groep 2 blijven zitten?quote:
Dat ik geen 13 in een dozijn user was had Remlof al tegen mij duidelijk gemaakt jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jouw manier van doen. Zoals ik gisteren al zei, jij bent mooi op je eigen speciale manier.
Hahaha, ik zie dat ik nog een fout heb gemaakt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe kunnen er nu hersenen goed vallen als ik geen hersenen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |