Flinke baardgroei en een ingevallen gezicht?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat vind ik wel kunnen, maar hij is gewoon een bejaarde puber.
En lang + kleren uit 1900quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:22 schreef kappahh het volgende:
[..]
Flinke baardgroei en een ingevallen gezicht?
Zonder je woordenboek had je niet zo'n dure taal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ik gedraag me als iemand van 50 en ik zie eruit als iemand van 15 met mijn babyface![]()
Woordenboekenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:28 schreef kappahh het volgende:
[..]
Zonder je woordenboek had je niet zo'n dure taal.
Zou ik sowieso niet kunnen als ik jouw harses had.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
WoordenboekenAls ik dat echt zou doen dan zou ik mijzelf niet meer recht in de spiegel kunnen aankijken.
Jij kan niets.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou ik sowieso niet kunnen als ik jouw harses had.
Jup!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:19 schreef kappahh het volgende:
[..]
Jou herinner ik me nog. Ben je nog mod in PUB?
Mwoah ik vind van wel maar vast niet zoveel als zou moetenquote:
Dus je wilt beweren dat ik minder voor elkaar kan krijgen dan jij? JIJ?quote:
Denken denken, weten. Ik weet het.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je wilt beweren dat ik minder voor elkaar kan krijgen dan jij? JIJ?Kom nou.
Jonge kom nou jij kan niet eens worteltrekken of fatsoenlijk Nederlands schrijven zonder het eerst nagekeken te hebben op google.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denken denken, weten. Ik weet het.
Dan kijkt hij het niet eens goed na, want ik zie in zijn posts nog voldoende taalfouten staan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge kom nou jij kan niet eens worteltrekken of fatsoenlijk Nederlands schrijven zonder het eerst nagekeken te hebben op google.
Dit slaat echt alles. En wortel trekken kan ik ook gewoon.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge kom nou jij kan niet eens worteltrekken of fatsoenlijk Nederlands schrijven zonder het eerst nagekeken te hebben op google.
Waarop doel je?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit slaat echt alles. En wortel trekken kan ik ook gewoon.
Vanwaar die rancune?
Dat ik laagbegaafd ben kan ik toch zeker niets aan doenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan kijkt hij het niet eens goed na, want ik zie in zijn posts nog voldoende taalfouten staan.
opgekropt haatgevoel, gokje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:55 schreef kappahh het volgende:
[..]
Waarop doel je?
http://www.encyclo.nl/begrip/rancune
Die haat tegen mij.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:55 schreef kappahh het volgende:
[..]
Waarop doel je?
http://www.encyclo.nl/begrip/rancune
Je zocht hier zeker op 'ander woord voor haat'?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit slaat echt alles. En wortel trekken kan ik ook gewoon.
Vanwaar die rancune?
Is dit serieus? Zo ja, dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ik laagbegaafd ben kan ik toch zeker niets aan doenSpreek me ouders erop aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |