Gaultier.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij de user achter Leghorn, maar wie dat was weet ik eigenlijk ook niet.
Ja, maar wie was Gauiltierquote:
Aan jou heb ik ook niet veel, schat.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook niet veel, schat.
Ben je op de brommer?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:36 schreef wolvendagen het volgende:
Wat een dom wijf hier bij de kantine. Ik zeg tegen dr: "Mag ik een blikje Fanta?" Komt ze terug met een flesje. Dus ik zeg: "Nee, een blikje." Komt ze godverdomme terug met een blikje Cola. Stom wijf.
Praat je misschien binnensmonds?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:36 schreef wolvendagen het volgende:
Wat een dom wijf hier bij de kantine. Ik zeg tegen dr: "Mag ik een blikje Fanta?" Komt ze terug met een flesje. Dus ik zeg: "Nee, een blikje." Komt ze godverdomme terug met een blikje Cola. Stom wijf.
Nee, ik ben duidelijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Praat je misschien binnensmonds?
Nee, ik heb geen brommer. Ik fiets gewoon. En spaar voor mijn rijbewijs/auto. Al betaald mn vader die.quote:
Ik ben twee weken geleden voor mijn rijbewijs geslaagd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen brommer. Ik fiets gewoon. En spaar voor mijn rijbewijs/auto. Al betaald mn vader die.
Hoezo moet jij er voor sparen dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen brommer. Ik fiets gewoon. En spaar voor mijn rijbewijs/auto. Al betaald mn vader die.
Open er een topic over!quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:44 schreef kappahh het volgende:
[..]
Ik ben twee weken geleden voor mijn rijbewijs geslaagd.
Ik doe alsof ik er voor spaar maar weet dat ik het krijg.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo moet jij er voor sparen dan?
Open er een topic over!quote:
Ik ben achttien jaar, maar ik gedraag me als iemand van dertien jaar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:57 schreef Crack_ het volgende:
Er zit 'n gast van 23 op mn school maar hij lijkt net 35, wtf.
dat vind ik wel kunnen, maar hij is gewoon een bejaarde puber.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:09 schreef kappahh het volgende:
[..]
Ik ben achttien jaar, maar ik gedraag me als iemand van dertien jaar.
Jou herinner ik me nog. Ben je nog mod in PUB?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:17 schreef Breathtaking het volgende:
Nananananana. Ik heb zo tentamen!
Goed geleerd?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:17 schreef Breathtaking het volgende:
Nananananana. Ik heb zo tentamen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |