Nee man, hij gaf aan later 100 uur te werken voor een mooie auto, maar eigenlijk bedoelt ie gewoon dat ie 100 uur per week moet werken voor uberhaupt een autoquote:
Meestal stinken dat soort mensen zo erg dat ik alle kan behalve lachen hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihi, ja. Die mensen zijn ook nodig voor een lachje op je snoetje.
Nee MBO 2 maar het komt op hetzelfde neer. Nederlands wiskunde en Duits heb ik niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is dat een ja? Je doet MBO niveau 1? Droeftoeter.![]()
![]()
![]()
Bwhehehe, zou wel geniaal zijn trouwens als ze bij het uitzendbureau zouden zeggen:quote:
Ik moet wel altijd lachen als ik ze op zo'n afstandje zo'n peuk in dat bakje willen bezmeen en dat die er dan steeds uitroltquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Meestal stinken dat soort mensen zo erg dat ik alle kan behalve lachen hoor.
Dan trek ik liever een uitkering.quote:
Hier ga je te ver. Die vuilruimers moeten er ook zijn omdat mensen te lui zijn om hun eigen troep op te ruimen. Niet iets om negatief over te doen, imho.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik moet altijd gniffelen als ik zo'n vuilruimer zie op het station
Dan denk ik altijd van: Hee, dat is php's collega later
Wat boeit jou dat nou, binnenkort doe je toch het hbo, en wie weet daarna de uni.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee MBO 2 maar het komt op hetzelfde neer. Nederlands wiskunde en Duits heb ik niet.
Hij is wel geniaal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat nou, binnenkort doe je toch het hbo, en wie weet daarna de uni.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA EN JIJ WILT 100 UUR WERKEN VOOR EEN MOOIE AUTO HAHAHAHAHAHA NOOIT JONGE HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee MBO 2 maar het komt op hetzelfde neer. Nederlands wiskunde en Duits heb ik niet.
Ik heb ooit een foto gemaakt van zo'n vuilwagen op de voorgrond met op de achtergrond zo'n schoonmakerneger die stoer tegen de muur stond en naar chickies stond te kijken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd lachen als ik ze op zo'n afstandje zo'n peuk in dat bakje willen bezmeen en dat die er dan steeds uitrolt![]()
![]()
![]()
Moet hij eerst zijn MBO4 diploma hebben, anders kan hij het schudden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat nou, binnenkort doe je toch het hbo, en wie weet daarna de uni.
Sorry Bobbyquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier ga je te ver. Die vuilruimers moeten er ook zijn omdat mensen te lui zijn om hun eigen troep op te ruimen. Niet iets om negatief over te doen, imho.
Wat een visie! R.E.P.S.E.C.T.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan trek ik liever een uitkering.
GMTA!quote:
Let op mijn woorden: "Hij komt er wel!"quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet hij eerst zijn MBO4 diploma hebben, anders kan hij het schudden.
Uniquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat je over enkele jaren herder bent op een lamafokkerij.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
UniGrote glazen paleizen
Gewoon HBO over een paar jaar, misschien, als ik zin heb. En voor de rest zie ik wel hoe ik mijn leven bestier.
Vavo, ik ben MBO schitjzat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet hij eerst zijn MBO4 diploma hebben, anders kan hij het schudden.
Ja, bij de afvalverwerking.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Let op mijn woorden: "Hij komt er wel!"
Kom op, een groot man als jou haalt de uni op zijn sloffen. Dr. Prof. Phpquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
UniGrote glazen paleizen
Gewoon HBO over een paar jaar, misschien, als ik zin heb. En voor de rest zie ik wel hoe ik mijn leven bestier.
Nee, kalfjes vind ik lieverquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:24 schreef kappahh het volgende:
[..]
Ik denk dat je over enkele jaren herder bent op een lamafokkerij.
Nee, al die dingen moet je maar onthouden, geen trek in. Wil voor mijn 22e wel is wat nuttigs gaan doen eigenlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom op, een groot man als jou haalt de uni op zijn sloffen. MR Dr. Prof. Php
Lama's ja?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:24 schreef kappahh het volgende:
[..]
Ik denk dat je over enkele jaren herder bent op een lamafokkerij.
Ik moest lachen. :$$$$$$$$$$quote:
Alsof jij moeite moet doen die dingen te onthouden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, al die dingen moet je maar onthouden, geen trek in. Wil voor mijn 22e wel is wat nuttigs gaan doen eigenlijk.
Ja, als stamhoofd der herders.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lama's ja?
[ afbeelding ]
[..]
Ik moest lachen. :$$$$$$$$$$
Als jouw teamchef, hahaahahahaahaa.quote:
Dat dus!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:27 schreef BobbyB het volgende:
Jongens. Laat php eens met rust. Hoe zouden jullie het vinden als men constant op jullie liep te bitchen. Stelletje laffe honden met je ogen die omhoog gaan.
Ik zou ook wel teamchef van WD willen zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jouw teamchef, hahaahahahaahaa.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:27 schreef BobbyB het volgende:
Jongens. Laat php eens met rust. Hoe zouden jullie het vinden als men constant op jullie liep te bitchen. Stelletje laffe honden met je ogen die omhoog gaan.
Jullie zijn de eerste die tegen mij zeggen dat ik bijzonder benquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof jij moeite moet doen die dingen te onthouden.
En je doet sowieso wel iets nuttigs, of je nou op de uni zit of werkt, kom op, jij bent het!
Mensen die negatief doen tegenover Phpquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:28 schreef kappahh het volgende:
Ik vind phpmystyle tof en ik doe er alles aan om voor hem op te komen hier.
Graag gedaan!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn de eerste die tegen mij zeggen dat ik bijzonder ben![]()
[ afbeelding ]
Ik niet, in dat geval leer ik toch nog ffies door.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou ook wel teamchef van WD willen zijn.
Mwa, ze kan best een schatje zijn hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik niet, in dat geval leer ik toch nog ffies door.
Ik heb mijn mening gegeven.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mensen die negatief doen tegenover Php
Je mocht willen dat je International Event Management deed.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jouw teamchef, hahaahahahaahaa.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"ffies"quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mensen die negatief doen tegenover Php
Wat betekent dat?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je International Event Management deed.
Alles!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
O, dat Yvonne gedoe leg ik wel uit.
Wat wil je weten?
Kom op, met jouw hersencapaciteiten moet je dat wel kunnen vertalen.quote:
Als er hier iemand iemands baas wordt, ben ik de jouwe wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |