Serieus?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Hij had toch Yvonne huilend gebeld omdat hij een ban had?!?
Dat soort users kunnen beter verdwijnen.
Hij jat mijn zuurstof.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:31 schreef Zotheid het volgende:
Waarom? Wat heeft hij jou persoonlijk gedaan?
Niet waarquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Dat soort users kunnen beter verdwijnen.
Idd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Jij weet dondersgoed dat dat gekke mens loog! Ik heb wel gebeld ja, maar zij lag aan de andere kant te hijgen!quote:
Waarom bel jij Yvonne op? Vind je dat serieus normaal?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed dat dat gekke mens loog! Ik heb wel gebeld ja, maar zij lag aan de andere kant te hijgen!
Heb ik, ik geef mijn mening over de politiek, eten, jullie, school, etc.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:32 schreef Biels het volgende:
Waarom is hij cool dan? Geef mij maar users die wel fatsoenlijke posts kunnen maken, met wat inhoud erin. Mensen met een mening misschien.
Hoe kom jij aan haar nummer?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed dat dat gekke mens loog! Ik heb wel gebeld ja, maar zij lag aan de andere kant te hijgen!
Bijna net zo abnormaal als MOD zijn en er niets van bakkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom bel jij Yvonne op? Vind je dat serieus normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |