Jammer zeg, ik vind dat zo'n leuk kleurtje! Je kunt er wel iemand blij mee maken en dat is ook wel leuk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:26 schreef PeRi het volgende:
Don't teal my heart away staat me niet. What was I thinking, er zit blauw in
,
.
Maar ik kan 'm kwijt aan mn vriendin.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:27 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
to bad, want t is een geweldig lakje
Ik vind het echt een prachtige kleur, maar het staat me echt nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:28 schreef Nune het volgende:
[..]
Jammer zeg, ik vind dat zo'n leuk kleurtje! Je kunt er wel iemand blij mee maken en dat is ook wel leuk.Heb je al swatches van de andere twee (je had er toch drie besteld?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan met vrijwel alles over straat van gitzwart tot zilver en goud of geel en groen oid.
quote:
Wel een lekker kleurtje hoor!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De Coraline is plate C05, de hartjes van de french van M56 en de groene lak is Zoya Tangy. Vijf freaking laagjes.
Ziet er mooi uitquote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 22:35 schreef kieskleurig het volgende:
Wat een superleuke creaties weer, MinderMutserigwauw!
Ik heb nu een lak op die spiegeltjes maakt van mijn nagels, probeer daar maar eens een fatsoenlijke foto van te maken pffff.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:48 schreef MissJ het volgende:
even een paar vragen, zie hier af en toe termen en afkortingen langskomen waarvan ik denk![]()
Dus ladies die het weten:
- waar staat RBL voor?
- waar staat MUA voor?
- wat betekent swappen?
alvast bedankt![]()
Swappen is geloof ik het ruilen van een lak voor een lakquote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 22:48 schreef MissJ het volgende:
even een paar vragen, zie hier af en toe termen en afkortingen langskomen waarvan ik denk![]()
Dus ladies die het weten:
- waar staat RBL voor?
- waar staat MUA voor?
- wat betekent swappen?
alvast bedankt![]()
mooie lakjesquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:42 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil een nude kopen, heb een lichte huid, maar heb geen idee wat ik dan moet kiezen![]()
En ik heb een wishlist, voor als ik weer geld heb:
Mad as a Hatter - OPI
Recycle - China Glaze
Sneldrogende topcoat ( OPI? )
Mooie nude (Hopelessly in love?)
Koala bear-y - OPI
Agent lavender - china glaze
Original - OPI DS
Ik wil nog een glitter. Met een kleurtje. Ik denk aan Absolutely Alice, maar weet het nietnog meer tips?
had jij je nagels al gepost ja?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mooie lakjes
[ afbeelding ]
dees is zo ruig
zal morgen wel een foto posten van m'n ongelakte nagels. Dan zie je wat een ongekend potentieel mijn nagels hebben!quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zal morgen wel een foto posten van m'n ongelakte nagels. Dan zie je wat een ongekend potentieel mijn nagels hebben!
Valt mee. Voor een lakje is het niet handig maar met meerdere lakjes kan het wel uit. Zeker als je swapt voor dingen die hier niet te krijgen zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:45 schreef Nieners het volgende:
Is dat swappen niet erg duur ivm verzendkosten enzo?
Heb me aangemeld, hopelijk vlot het een beetjequote:Op donderdag 4 februari 2010 00:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Valt mee. Voor een lakje is het niet handig maar met meerdere lakjes kan het wel uit. Zeker als je swapt voor dingen die hier niet te krijgen zijn.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:19 schreef Nieners het volgende:
[..]
Heb me aangemeld, hopelijk vlot het een beetje.
Ben al wel heel blij met m'n Rimmel dus die kan van m'n lijstje af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |