sterktequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
En ik zie het waarschijnlijk nu ook allemaal wel heel zwart-wit, en er zal zeker enige nuance in zitten, maar voor nu is het even gewoon
Je mag best wel even iets flink kut vinden hoor, en alles eruit gooien. Word je niet slechter van, en misschien lucht het wel op. Het is ook te klote voor woorden dat je zulk nieuws krijgt, dus nogmaals, sterkte!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
En ik zie het waarschijnlijk nu ook allemaal wel heel zwart-wit, en er zal zeker enige nuance in zitten, maar voor nu is het even gewoon
Welke?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:00 schreef Mirjam het volgende:
boh, er mist een plate
heb gemaild,ik hoop dat ze snel reageert
ik zag hier vanmiddag in de etos ook vierkante potjes staan... ik zal van de week ffies kieken..quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:00 schreef Daph_ het volgende:
Jeej Mirjam!
Over de Rimmel lak: ben bang dat dat een Amerikaanse collectie is, dus eBay of swappen!
Lindytje wat naar!! *geeft dikke knuf* mocht je je ei kwijt willen ofzo, dan kun je me PM'en!
Nee hoor maakt niets uit. Als ik em vind in Londen laat ik het weten!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:18 schreef Nieners het volgende:
[..]
Is het goed als ik bedankt dit keer? Dan mag Kleintje hem wel hebben.
Ik vind Dream Catcher toch een stuk mooier, weet niet of je daar ook nog extra van wil meenemen maar dan houd ik me sowieso aanbevolen. Als je deze niet kwijtraakt neem ik hem ook wel, anders is het lullig!
Iemand deze (Violet Metal) in de winkels gezien?
[ afbeelding ]
Fieuw! Ik ga je nú pm-enquote:
Super, je bent een schat!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee hoor maakt niets uit. Als ik em vind in Londen laat ik het weten!![]()
[..]
Fieuw! Ik ga je nú pm-en
ik hoop het wel, ik heb er namelijk gewoon voor betaaldquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:12 schreef PeRi het volgende:
Oeh Mirjam, hopelijk kan ze ze nog wat nazenden.
bij boozyshop?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:12 schreef PeRi het volgende:
Lindytje
Oeh Mirjam, hopelijk kan ze ze nog wat nazenden.
Hier ook de Diamond Cosmetics binnen, verzendkosten 2,40 betaald, zij plakt er 2x 88 cent op= boze postbode tegen mn moeder
.
slordigquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:17 schreef PeRi het volgende:
Bij Boozyshop. Had wel al vaker hier gezien hier dat het mis gaat met de frankering.
Nouja de postbode moest gewoon zn mond houden eigenlijk want er zat al een grote sticker op met dat de frankering incorrect is en doordat de adresgegevens van boozy er groot op staan, sturen ze over een paar weken toch een 'boete' kaartje naar hen, niet naar mij dus ik heb er verder weinig last van - behalve als je dus een brutale vlegel als postbode hebtquote:
nou, da's ook belachelijk jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nouja de postbode moest gewoon zn mond houden eigenlijk want er zat al een grote sticker op met dat de frankering incorrect is en doordat de adresgegevens van boozy er groot op staan, sturen ze over een paar weken toch een 'boete' kaartje naar hen, niet naar mij dus ik heb er verder weinig last van - behalve als je dus een brutale vlegel als postbode hebt.
Wat had die te miepen dan? Kun jij toch ook niks aan doenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nouja de postbode moest gewoon zn mond houden eigenlijk want er zat al een grote sticker op met dat de frankering incorrect is en doordat de adresgegevens van boozy er groot op staan, sturen ze over een paar weken toch een 'boete' kaartje naar hen, niet naar mij dus ik heb er verder weinig last van - behalve als je dus een brutale vlegel als postbode hebt.
lekker snelle reactie gelukkigquote:Hi Mirjam,
I am SO SORRY about that. I think some days I am losing my mind. I will send the second disk immediately! Please accept my apology for the mistake!
Kathleen
brutale postbodesquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |