Communiceren is moeilijk hequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Die hanen bezitters lijken mij keurige mensen, daar kun je toch gewoon een gesprek mee voeren
Die vent heeft idd niets te zeggenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:43 schreef doeka het volgende:
Wat een draak, die staart. Daar zal je nog naast wonen.
Wel geining dat haar man geen bek open doet; die denkt alleen maar: "Welke advocaat meot ik nemen voor de scheiding?"
Ik vind het wel een prima gast. Die maakt er ten minste niet zo'n drama van, maar probeert z'n vrouw niet te kalmeren, omdat hij die haar verontwaardigde gedrag gewoon ook erg komisch vindt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:46 schreef Coos het volgende:
En die lul van een vent van Helma heeft helemaal niets te vertellen.![]()
Ik heb medelijden met die man.
Hij lijkt op Andries Jonkerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:46 schreef Coos het volgende:
En die lul van een vent van Helma heeft helemaal niets te vertellen.![]()
Ik heb medelijden met die man.
IK zou liever naast hun wonen, dan naast zo'n zeikwijf. Want als het de haan niet was had ze wel iets anders om over te zeuren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Die hanen bezitters lijken mij keurige mensen, daar kun je toch gewoon een gesprek mee voeren
yup, maar het zijn betere zeikers als gifmengersquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:51 schreef Omnifacer het volgende:
ZOMFG
Hebben ze die krielhaan echt gepoisoned?
Criminelen, allemaal criminelenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:51 schreef Doler12 het volgende:
Een aanslag op een haan het moet niet gekker worden!

quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:54 schreef matthijst het volgende:
Wat een zeik zeik zeikwijf.
Sjezus.....
Geef antwoord, tering.
De kijkers thuis hebben last van u.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:55 schreef geppie het volgende:
Als mijn vriend mij ooit nog een zeikwijf noemt, stuur ik hem een week naar Helma...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |