quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis niet zo'n knuffelkanon als een lieve kat ofzomaar hijs wel heel leuk, en hij wil ook wel eens knuffelen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
de malloot is nu aan het vrijen met zijn spiegelbeeld in de theepot
Hij kon het ook wel, maar wilde de stap niet maken. Je verliest toch heel veel zekerheid.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Deze is gestopt met werken en pokert in een maand een jaarsalaris bij elkaar tegenwoordig
Hij wil voor zichzelf beginnen, heeft net een supermooi huis laten bouwen, en hij zet nu keiveel geld opzij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij kon het ook wel, maar wilde de stap niet maken. Je verliest toch heel veel zekerheid.
ik wil daar al weken heeeeeeeenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:20 schreef Maes het volgende:
Ik ben zaterdag bij de Chinese boot geweest. Daar heb ik Rice Sticks gekocht, het heeft de vorm van tagliatelle maar het is rijst. Ik ga het morgen klaarmaken. Even een receptje zoeken.
Maar ga dan toch gewoon popjequote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is meer dan een uur reizen![]()
oh, en mijn moeder vraagt om meer Sjon foto's
Het is er echt leuk. Echte wok gekocht en hele leuke rijstbakjes. Een shitload (hihi) aan noodle hapjes. Lekkere jasmijnthee, veel sausjes en nog veel meer.quote:
Ooooooh jasmijntheequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:37 schreef Maes het volgende:
[..]
Het is er echt leuk. Echte wok gekocht en hele leuke rijstbakjes. Een shitload (hihi) aan noodle hapjes. Lekkere jasmijnthee, veel sausjes en nog veel meer.
Heb je al een tinypic account?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog hele leuke maar al mn fotouploadaccounts zijn vol, ik zoek een fijne onbeperkte die gratis is, maar ik geloof niet dat dat nog bestaat
![]()
Hoi mama Zwabber
Nein, kan daar veel in?????????quote:
Ik heb een foto gemaakt van het blikje, komt eraaaaaan!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh jasmijnthee![]()
Ook in een heel mooi blik voor een prikkie?
Ik ben echt al jaren met fases heftig verslaafd aan echte chinese jasmijnthee
Je kunt zo ook met meerdere tegelijk hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr nu wel een maar moet daar foto's een voor een uppen geloof ik?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:45 schreef senesta het volgende:
* senesta gluurt om hoekje van de Slowchat
bij photobucket kun je bulk upload doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr nu wel een maar moet daar foto's een voor een uppen geloof ik?
Ja maar je kan niet shift doen en een hele rij selekteren, je kan er 5 tegelijk maar die moet je dan wel los aanklikken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt zo ook met meerdere tegelijk hoor.
Maar dan moet je geloof ik wel eerst 1 foto uploaden. Ben er nog niet uit hoe dat in 1 keer kan.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb een foto gemaakt van het blikje, komt eraaaaaan!
I know, maar die accounts zijn nog maar zo klein, die heb ik echt zo volquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
bij photobucket kun je bulk upload doen
Ing ik hoop dat wij nog te eten hebben deze maandquote:
hmmmquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I know, maar die accounts zijn nog maar zo klein, die heb ik echt zo vol
Sorryquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Ing ik hoop dat wij nog te eten hebben deze maandNu niet meer op de site van DHT kijken hoor, volgende maand weer
quote:
Joh, ik weet amper hoe ik mn eigen laptop moet laten draaienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is veel makkelijker dan je denkt, en als je een beetje goede hardware haalt goedkoper dan betalen voor een account![]()
poort 80 gebruik je waarschijnlijk toch niet echt intensief
Niks geen sorry het was maar een grapjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sorry![]()
En ach...wat is nou die paar euro per maand?
Dat arme beest...ik snap echt niet dat de eigenaren haar weer terug hebben gebracht
Ah das ook een hele leuke.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:54 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die eerste had gejuich tot gevolg, en bil is ook een mooiertquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, voor je mama:
[ afbeelding ]
En in de sneeuw l:
[ afbeelding ]
En ik had ook nog poepige Kareltjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En 1 hele knappe Billemans:
[ afbeelding ]
is er al bekend wie zijn opvolger wordt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh, ik weet amper hoe ik mn eigen laptop moet laten draaien![]()
Oh er is gedemonstreerd hier, voor Leers
Ja Q...doe es meldenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Qtje, ik mochtmoest jou subtiel herinneren had je gezegd he?
Over ons adoptieplan
Ja die eerste is schetig he?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die eerste had gejuich tot gevolg, en bil is ook een mooiert
Ik heb geen idee of dat al bekend isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is er al bekend wie zijn opvolger wordt?
servertje is niet eens heel moeilijk, als ik de mijne bij elkaar gespaard heb (mini itx / atom 330)
mag je ook wel bandbreedte lenen![]()
voorlopig die pIII 600 mhz laser die ik hier heb staan laat ik maar niet continu loeien
ik ben dus van plan een blog te beginnen, en om dezelfde reden dus voorlopig maar niet, eerst even een servertje bouwen, sowieso is dat toch al veel meer relaxedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat al bekend is![]()
Ik kwam Leers echt heel vaak tegen in de stad en zo, en ik vind het echt een hele aardige vent .
Al die pc praat, ik heb dr echt geen verstand van, maar ik heb een blog met heeeeeeeel veel foto's, dus ik heb grote accounts nodig
chesterfield catquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:05 schreef Maes het volgende:
Kijk die kat lekker liggen![]()
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat een blog vinden?quote:
Weet je hoe die bank al wel niet is? Minstens 20 jaar. We hebben een heel stel ook nog 2 fauteuils erbijquote:
Doe mij eens helpen, student.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met een vergrootglas, een pijp en een rare hoed
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Qtje, ik mochtmoest jou subtiel herinneren had je gezegd he?
Over ons adoptieplan
Ik ga nu slapen, vandaar! Dus ff een PM doen, of 32quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:08 schreef Qwea het volgende:
GREES! pm me!
Dan open ik die morgen, en dan kan ik het gelijk overmakenIk zag je SC reactie
Dat lijkt mijn Remie welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:05 schreef Maes het volgende:
Kijk die kat lekker liggen![]()
[ afbeelding ]
Die van ons zitten erg goed. Maar gaan toch vervangen worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik had ook twee chesterfields voor ik mn geniale hoekbank vond.
Ze zaten voor geen meter
ik wil een hoekbankquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik had ook twee chesterfields voor ik mn geniale hoekbank vond.
Ze zaten voor geen meter
Ik had een grote driepersoons zoals de jouwes, die vond ik echt vreselijk zitten, en ik had een tweepersoons andere, maar wel ook een echte, die zat wel wat fijner.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Die van ons zitten erg goed. Maar gaan toch vervangen worden.
Maar het is Maesquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Kijk es welke Sleepy Cat ik net nog meer tegen kwam![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Kijk es welke Sleepy Cat ik net nog meer tegen kwam![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zijn hoofd is eenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, voor je mama:
[ afbeelding ]
En in de sneeuw l:
[ afbeelding ]
En ik had ook nog poepige Kareltjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En 1 hele knappe Billemans:
[ afbeelding ]
Misschien zie jij het helemaal niet, maar ik vind het treffendquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:13 schreef Maes het volgende:
Maar het is MaesMisschien is het wel familie
Please stopquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Google maar eens op de namen van die honden.
Ochquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Mn oude foto emmer zit natuurlijk helemaal vol met dit leuke hondje:
[ afbeelding ]
Oh die foto, dies op mn beeldscherm levensgrootquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Fritsie![]()
Maar gelukkig hebben we de foto's nog![]()
Wat een lieverd!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Mn oude foto emmer zit natuurlijk helemaal vol met dit leuke hondje:
[ afbeelding ]
Exact dat! en ook al had ik ook een foute zonnebril op in de eighties, het is toch andersquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Das net zoiets als van die jaren 80 fotos van jezelf zien ineens![]()
Ik zat echt te denken van wie die bril was maar die was van de andere hondjes van de oude baasjes van Kees, voor op de scootmobielquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Exact dat! en ook al had ik ook een foute zonnebril op in de eighties, het is toch anders
Easy rider!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zat echt te denken van wie die bril was maar die was van de andere hondjes van de oude baasjes van Kees, voor op de scootmobiel
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh gosh, 10 jaar geleden is dat nu:
[ afbeelding ]
Ja ik heb dr zelf geen dus weet ik veelquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
gewoon maar weer de bekende Nappiebeebiefoto plaatsen dan maar
[ afbeelding ]
hij kijkt zo leukquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik heb dr zelf geen dus weet ik veel![]()
Chico 4 jaar geleden:
[ afbeelding ]
Toen had ie nog de hele rugleuning voor zich alleen, nu liggen er altijd minstens 3 op een rij zo
Niemand weet het, maar Chico is echt de leukste grappigste schattigste hond die ik heb, das ons geheimpjequote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Dat was voor hun ESF promofilmpje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt, ik liep de brug over en daar waren ze aan het filmen, een of ander promofilmpje voor het ESF, daar hebben ze es aan meegedaan.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, ik liep de brug over en daar waren ze aan het filmen, een of ander promofilmpje voor het ESF, daar hebben ze es aan meegedaan.
Ik heb een hele reeks.
Zien?
Ik zal het niet verder vertellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niemand weet het, maar Chico is echt de leukste grappigste schattigste hond die ik heb, das ons geheimpje
en das je geraden ook, en gelukkig zal niemand dit ooit teruglezen, tis net een zwitserse bankquote:
Das een ja he?quote:
quote:
oh god, het heeft fansquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een ja he?
Kijk maar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik heb die foto's toen gemaakt voor twee lesbische vriendinnetjes die heeeeeeelemaal fan van ze waren
Wie waren dat ook alweer?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een ja he?
Kijk maar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik heb die foto's toen gemaakt voor twee lesbische vriendinnetjes die heeeeeeelemaal fan van ze waren
Ja maar ja maar je weet dat we daar geen grapjes over mogen maken hequote:
Die trommelende trebblesmurfjesquote:
Oeh slaap lekkerquote:
alleen dingen waar Loveless een dekbed van heeft, morgen even navragen dusquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ja maar je weet dat we daar geen grapjes over mogen maken he![]()
Of nee wacht, dat geldt alleen voor FB toch??????
Frans Bauer is toevallig keitof als kabouter jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ja maar je weet dat we daar geen grapjes over mogen maken he![]()
Of nee wacht, dat geldt alleen voor FB toch??????
Ok, als we los mogen zoeken we de foto's r nog wel een keer bij hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alleen dingen waar Loveless een dekbed van heeft, morgen even navragen dus
Shit zie je, de FB polizei is wieder dabeiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Frans Bauer is toevallig keitof als kabouter ja![]()
Dat je het even weet gewoonquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Shit zie je, de FB polizei is wieder dabei
Yes , I am very well aware of you.quote:
HOU JE IN WANT SENESTA IS ER OOK JAquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
*kijkt youtube filmpje.
Ah, vandaar dat ik ze vergetern was.
Ik twijfel serieus aan mensen die Frans Bauer als kabouter kei tof vinden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Frans Bauer is toevallig keitof als kabouter ja![]()
Nee dat komt door Trebble.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
woow ik word een beetje draaierig geloof ik![]()
ik weet nou niet waar dat van komt, misschien nog een beetje ziekjes
Ja das beterquote:
Ik vind jou ook tofquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik twijfel serieus aan mensen die Frans Bauer als kabouter kei tof vinden.
oooooo, dies goed. Hij kan zo in een Starwarsfilmquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das beter![]()
Chico zegt welterusten allemaal.
En chill![]()
[ afbeelding ]
Post Traumatische Stress Stoornisquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
*kijkt youtube filmpje.
Ah, vandaar dat ik ze vergetern was.
quote:Having trouble remembering the dangerous event.
Welterustenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das beter![]()
En chill![]()
[ afbeelding ]
ETquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
Ja das beter![]()
En chill![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das beter![]()
En chill![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das beter![]()
En chill![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaaa mn Yodaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oooooo, dies goed. Hij kan zo in een Starwarsfilm
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa mn Yoda![]()
Chico:
Strong we must be,
sleep well we shall!
Ik las een flinke druk doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ook een flinke duik nemen en onder m'n FB-dekbed kruipen![]()
link fixedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Post Traumatische Stress Stoornis
[..]
May the force be with you and your giant pussies!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Thank you, Master Chico. So we shall
*proest*quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
May the force be with you and your giant pussies!
nee niet echtquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nu neemt niemand m meer serieus als jedi master he
Dat was nog een van die kleding missers van way backquote:
das minder, niet echt een fantastische comboquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:02 schreef trovey het volgende:
Ik ben snotverkouden...en dat gaat niet lekker samen met de spanning in mijn schouder/rugspieren door de nekartrose.....niezen is AUW
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef P.F het volgende:
Mijn kitty kat, helaas overleden vorig jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja lief hèquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind dat zo leuk als ze hun poten vasthouden
ik hoop dat dat een typo isquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:08 schreef oh-oh het volgende:
OMG een liedje over het lid van Jan Smit bij Boulevard, ik moet echt gaan slapen nu![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die eerste.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef P.F het volgende:
Spam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das minder, niet echt een fantastische combo
en toen deed hij het ook niet meer?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:19 schreef P.F het volgende:
De tweede week dat ik op kamers ging was hij opeens weg, om 5 weken later pas gevonden te worden
Het was wel een waterrat, maar 5 weken onderwater was een beetje lang..quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en toen deed hij het ook niet meer?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Het was wel een waterrat, maar 5 weken onderwater was een beetje lang..
Wat een zoetjequote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef P.F het volgende:
Mijn kitty kat, helaas overleden vorig jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
magnetron en stofzuiger zijn niet in een combiapparaat te krijgen hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:42 schreef P.F het volgende:
Ik ben aan het googelen voor een combimagnetron en een stofzuiger. Het lukt in principe ook met stoffer en blik maar aangezien ik een stof allergie heb is een stofzuiger best een fijne aankoop
quote:
Ik heb er wel meerdere gehad, geen idee meer wanneer de laatste, nooit zo'n vechtersbaas geweest.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:01 schreef P.F het volgende:
Ik heb trouwens een blauw oog. Mijn eerste!
Doet nog wel pijn(was een ongelukje, van de trap gevallen
)
Eerst goed gekoeld? Zolang als je er nog mee kunt kijken trekt het vanzelf weer bij.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:11 schreef P.F het volgende:
Ik was niet echt van de trap gevallen hoor, ik kreeg per ongeluk een elleboog in mijn oogbolIk ga morgen maar even naar de dokter..
Aaaah wat sneuquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen iedereen
@ll werk jij bij getronics? Mijn vader inmiddels wel altijd bij de KPN gewerkt en nu dus getronics
@pf sterkte met je oog
Wat een lieve poezels op de foto's
Wij waren vanmorgen in 1x goed wakker. Ik stond op en vriend is vrij maar die ston op om Rossi eten te geven. Ros had dat niet door dus stormde de slaapkamer in hup op bed. Toen hoorde hij eten dus stormende de trao af naar beneden. Roept vriend daarna check zijn kont spoed. Heel het bed en kat onder de poep![]()
hoe kom je aan een dooie hond in de parkeergarage?quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh tis vandaag 3-2, Chicodag![]()
Vandaag alweer 8 jaar geleden haalde ik m op , verwaarloosd en meer dood dan levend kreeg ik m op de show in Eindhoven in de parkeergarage in mn handen geduwd.
Chicodagquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag alweer 8 jaar geleden haalde ik m op , verwaarloosd en meer dood dan levend kreeg ik m op de show in Eindhoven in de parkeergarage in mn handen geduwd.
Oh van een fokker die dr van af moest, en daar had ie 4 jaar lang rondjes lopen draaien in een hele kleine bench.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe kom je aan een dooie hond in de parkeergarage?![]()
do tell
okquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh van een fokker die dr van af moest, en daar had ie 4 jaar lang rondjes lopen draaien in een hele kleine bench.
Simple as that
Hij heeft het maar getroffenquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik sta echt nooit in die lijst volgens mij, hoe krijgen jullie het voor elkaarquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van dinsdag 2 februari 2010
006. 184 oh-oh
007. 183 Loveless85
012. 167 Harajuku.
017. 154 DeZwabber
030. 128 JJH
033. 120 Greys
044. 110 tombolafan
048. 107 Cat22
070. 086 Ynske
082. 080 Enfermera
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft het maar getroffen
Ik kreeg gisteravond nog een berichtje van de fokker dat Buffalo als eerste van het nest zelfstandig eet, de held
Da's vrij simpel. Veel posten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik sta echt nooit in die lijst volgens mij, hoe krijgen jullie het voor elkaar
Ik heb er volgens mij 1x ingestaan. Wij zijn de lezers Senesta die moeten er ook zijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Je moet gaan Farmvillen , dan ga je hardquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is gezellig! Gaan jullie iets leuks ondernemen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's vrij simpel. Veel posten.
Mogguh trouwens.
Mijn mama komt vandaag weer eens langs.
Ja kijk, lezen , dat doe ik dan weer nooit, daar heb ik geen tijd voorquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij 1x ingestaan. Wij zijn de lezers Senesta die moeten er ook zijn
Volgens mij word ik dan gek, ik heb al genoeg aan FOK! als verslavingquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet gaan Farmvillen , dan ga je hard![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja kijk, lezen , dat doe ik dan weer nooit, daar heb ik geen tijd voor
Ja, doe mij dr ook maar eenquote:
Hij moet zowiezo tot 13 weken blijven en dat vind ik ook goedquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Hij denkt gewoon ik wil zo snel mogelijk naar mijn nieuwe huisje en familie
Gezellig! Mijn mama blijft hier weg omdat ik ziek benquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's vrij simpel. Veel posten.
Mogguh trouwens.
Mijn mama komt vandaag weer eens langs.
Nu wil ik ook een koalabeertje zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, doe mij dr ook maar een![]()
Mn collega is terug van dr pokertrip naar Australië.
En ze heeft geen koalaberen voor ons meegenomen![]()
![]()
Tegenvaller...
Volgens haar slapen die 22 uur per dag en ze poepen zichzelf de hele dag onder.
We zouden allemaal best koalabeertje willen zijn hier was onze reactie![]()
Ik kreeg wel twee hele kekke foute koelkastmagneten
We zagen laatst nog een reportage op animal planet over koala opvang. Ik vind ze schattig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, doe mij dr ook maar een![]()
Mn collega is terug van dr pokertrip naar Australië.
En ze heeft geen koalaberen voor ons meegenomen![]()
![]()
Tegenvaller...
Volgens haar slapen die 22 uur per dag en ze poepen zichzelf de hele dag onder.
We zouden allemaal best koalabeertje willen zijn hier was onze reactie![]()
Ik kreeg wel twee hele kekke foute koelkastmagneten
Aaaaaah word je ook koalabeertjewannabe?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu wil ik ook een koalabeertje zijn.
[ afbeelding ]
Een snel zwaaitje terugquote:
Hee Niesquote:
ff de stad in. Ik ga een nescafeapparaat krijgen voor mijn verjaardag.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaah word je ook koalabeertjewannabe?
![]()
T ga je doen met de mama?
Nais!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:28 schreef JJH het volgende:
[..]
ff de stad in. Ik ga een nescafeapparaat krijgen voor mijn verjaardag.
Ik ken dat kekke winkeltje wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:38 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen![]()
Juk F-R, das inderdaad niet lekker wakker worden. Had ie diarree ofzo?
JJH, ga je die bij de Espreszo kopen, dat kekke winkeltje?
Met een week. Maar met onze beide roosters was vandaag de enige dag die overbleef dat we allebei konden.quote:
Ik zeg Nespresso. Volgens de koffiedrinkers hier, heerlijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken dat kekke winkeltje wel.
Wil ik wel ff gaan kijken. Maar ik heb geen idee van hun prijsstelling.
Ik gebruik nu al dik twee jaar een Senseo, en die hadden we thuis ook al staan. Ik wil er gewoon vanaf en als ik zie hoeveel meer mogelijkheden Nespresso heeft zie ik dat wel zitten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zeg Nespresso. Volgens de koffiedrinkers hier, heerlijk
Een van de google resultaten via expreszo zwolle.quote:Expreszo Forum • Toon onderwerp - Meeting Zwolle
Wie heeft er zin om in de maand Februari een meeting te doen in Zwolle? ... Ik woon net in Zwolle, en het lijkt me leuk om wat gay people te ontmoeten hiero ...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Een van de google resultaten via expreszo zwolle.
Jammer dat je niet in Rotterdam bent. In de Bijenkorf zit de Nespressowinkel, waar je heerlijk aan de bar smaakjes kunt uit proberen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik gebruik nu al dik twee jaar een Senseo, en die hadden we thuis ook al staan. Ik wil er gewoon vanaf en als ik zie hoeveel meer mogelijkheden Nespresso heeft zie ik dat wel zitten.
Kijk alleen maar eens naar de keus aan apparaten!
Ik dacht dat Morrie een ander winkeltje bedoelde, in de Luttekestraat (Als zegt jullie dat natuurlijk niets) Dat is zeg maar, een koffietentje én een koffiewinkel. Kun je ook proeven.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Jammer dat je niet in Rotterdam bent. In de Bijenkorf zit de Nespressowinkel, waar je heerlijk aan de bar smaakjes kunt uit proberen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Een van de google resultaten via expreszo zwolle.
Nee, die bedoel ik niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat Morrie een ander winkeltje bedoelde, in de Luttekestraat (Als zegt jullie dat natuurlijk niets) Dat is zeg maar, een koffietentje én een koffiewinkel. Kun je ook proeven.
Val jij op grote donkere mannen dan? Of alleen als ze een brede lach hebben en eucalyptus bladeren uitdelen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu wil ik ook een koalabeertje zijn.
[ afbeelding ]
Ik weet welke je bedoeld.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Er is ook nog een andere winkel he, waarvan de naam net anders geschreven wordt, maar ook een heel ander assortiment heeft. Ik weet alleen niet meer wat
En dat is grappig?quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Val jij op grote donkere mannen dan? Of alleen als ze een brede lach hebben en eucalyptus bladeren uitdelen?
Oh die daar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ik niet.
Die ene, vooraan in de grote winkelstraat, tegenover de Scapino ongeveer dacht ik. 't Is ook al weer een poos geleden dat ik er geweest ben.
Jawelquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat Morrie een ander winkeltje bedoelde, in de Luttekestraat (Als zegt jullie dat natuurlijk niets) Dat is zeg maar, een koffietentje én een koffiewinkel. Kun je ook proeven.
Mor, ik had jou nog geen goedemorgen gewenstquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ik niet.
Die ene, vooraan in de grote winkelstraat, tegenover de Scapino ongeveer dacht ik. 't Is ook al weer een poos geleden dat ik er geweest ben.
We hebben ook nog een Luttekeweg in Zwolle.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben ook een Simon Levelt, daar had ik zelfs mn kerstpakket van.
Luttekestraat klinkt leuk ja!
Oooooooh nu op de radio:
Wat blijft dat toch een gaaf nr
Jij hebt toch niet hetzelfde zusje als Greys hè.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Jawelmijn zusje woont in Zwolle en ik heb zelf in Steenwijk gewoond. Ik winkel graag in Zwollé
Nee maar ik zie Greys wel als een soort van zusjequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:57 schreef JJH het volgende:
[..]
We hebben ook nog een Luttekeweg in Zwolle.
[..]
Jij hebt toch niet hetzelfde zusje als Greys hè.
Veel plezier!quote:
Een gezellige ochtend samenquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh stuur es wat zon hierheen wil je Nok
dank je welquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:57 schreef nokwanda het volgende:
@F-R, was Rossi weer aan de dunne of bleef er gewoon het een en ander aan zijn haar hangen?
@Ynske, die slofjes zijn tof. Als ik een baby kreeg zou ik ze graag cadeau krijgen.
De zon schijnt hier heerlijk. Ik ga zometeen lekker boven tutten. Uitgebreid douchen, haar doen en de deur open. Ik heb de lente in mijn kop.
o, wacht. Deze beam moet je hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh stuur es wat zon hierheen wil je Nok
Dat waren vroeger de enige speeltjes die hier overleefden bij Elco, want die was bang dat hij het speeltje pijn deed en het daarom piepte, die deed dus heel erg voorzichtig met die speeltjes om ze niet te laten piepenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:04 schreef oh-oh het volgende:
En ja hoor, het kon natuurlijk niet missen, maar Sjon is natuurlijk de eerste hond van mij in 10 jaar tijd die dol is op speeltjes met een piepje er in
![]()
Waardoor ik er nu ineens achter kom in hoeveel van die speeltjes hier wel niet zo een irritant rotpiepje zit
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat waren vroeger de enige speeltjes die hier overleefden bij Elco, want die was bang dat hij het speeltje pijn deed en het daarom piepte, die deed dus heel erg voorzichtig met die speeltjes om ze niet te laten piepen![]()
Trillende kaken had hij altijd als hij ze vast had
Ja bedankt, dat scheelt weerquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o, wacht. Deze beam moet je hebben
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:26 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit me een eetje te informeren met studiefinanciering enzo, komt er dit langs in de voorwaarden, voor als je geen verblijfsvergunning hebt:
Wachten op verblijfsdocument
Je kunt ook studiefinanciering aanvragen als je nog geen verblijfsdocument hebt. We wijzen je aanvraag dan af.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:26 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit me een eetje te informeren met studiefinanciering enzo, komt er dit langs in de voorwaarden, voor als je geen verblijfsvergunning hebt:
Wachten op verblijfsdocument
Je kunt ook studiefinanciering aanvragen als je nog geen verblijfsdocument hebt. We wijzen je aanvraag dan af.
agoessiewoessie, aboeh aboeh, is Q een braaf meisje geweest vandaag?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:27 schreef Qwea het volgende:
jezus christusmn ma belt alweer. Dus ik vragen waarom ze for godsake of elke dag, of 6x per dag belt aangezien ze mn andere zussen ook niet belt.
"JA IK WIL WETEN HOE HET MET JE GAAT"
-Ja, tof.. maar eke dag is overdreven. Fucking 6x per dag helemaal. Zeker aangezien het NERGENS over gaatKom op, je belt B en M ook niet elke dag
![]()
"DIE WONEN NIET ZO VER WEG"
-Ja? Dus? Je ziet ze ook niet elke dag. Het is rete irritant dat je om elke scheet belt. Kappen ermee.
En toen hing ze boos opagain
Zes keer op een dag zou ik ook irritant gaan vinden denk ikquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Wees blij dat ze interesse in je toont Q
Je kan het ook overdrijven. Zou jij 6x per dag gebeld willen worden door je moeder? En dan gesprekken hebben die 20 sec duren?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Wees blij dat ze interesse in je toont Q
Ik ben al sinds oktober uit huis. En als mn pa er is belt ze ook zo fucking vaak. Ik word er helemaal gestoord vanquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Zes keer op een dag zou ik ook irritant gaan vinden denk ik![]()
Maar je bent de laatste uit huis nu toch Qwea? Ze zal wel erg moeten wennen aan de stilte in huis denk ik
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
agoessiewoessie, aboeh aboeh, is Q een braaf meisje geweest vandaag?
Hey, hoe t met je poep is vragen wij hier wel vaker dan 6 keer per dag soms, dus dat mag je mama toch ook wel?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven. Zou jij 6x per dag gebeld willen worden door je moeder? En dan gesprekken hebben die 20 sec duren?
Ze vraagt nog net niet of ik vandaag al heb lopen schijten
ehhh...quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben al sinds oktober uit huis. En als mn pa er is belt ze ook zo fucking vaak. Ik word er helemaal gestoord vanen als je dan niet opneemt, dan belt ze net zo lang (lees 32x is een x voorgekomen
) achter elkaar totdat je wel opneemt
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven. Zou jij 6x per dag gebeld willen worden door je moeder? En dan gesprekken hebben die 20 sec duren?
nee, want dat kan ze opzoeken op fok!quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
alhoewel ik erg benieuwd zou zijn naar de bijgeleverde skin op Gnomequote:Op woensdag 3 februari 2010 11:49 schreef Barbaaf het volgende:
Perverse Parkiet, is dat de nieuwste Ubuntu release? (na Gutsy Gibbon, Hardy Heron etc..)
Hoi allemaal
dank jequote:Op woensdag 3 februari 2010 11:49 schreef nieslief het volgende:
Oei 6 x per dag is wel heel triest......
Da's nog es barfen. Kan geen Carnibest tegenopquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:13 schreef senesta het volgende:
Ieuuwww:
14 chihuahua's eten lijk baasje op
Openschoen? Van die halve sokjesquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:18 schreef nieslief het volgende:
Tsja da's de natuur. Als die beessies echt honger hebben dan blijven het prooidieren.
Heeft trouwens iemand enig idee wat ik kan doen aan een mettalic laagje in mijn metershoge hakken gekocht voor een speciale gelegenheid. Die zool die plakt gewoon aan de bal van mijn voet....
Da's wel erg Lolita in een heeeeele hoge hak. Zooltje erin lijkt me handigerquote:
Die hadden honger de poepetjes, slim hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's nog es barfen. Kan geen Carnibest tegenop
wie moeten we bellen als jij een maand niet van je laat horen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die hadden honger de poepetjes, slim hoor![]()
Pump.... En sokjes al geprobeerd die piepen langs de randen naar buiten vinnikniemooi ik zou ook panty kousjes ofzo aan kunnen doen maar dat vind ik ook niet mooi in een pump.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's nog es barfen. Kan geen Carnibest tegenop
Ik ga vrijdag volop duimen voor jullie dat alles goed en voorspoedig gaatquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:29 schreef Pagan het volgende:
Net een belleltje uit het zkh, Strega gaat vrijdag onder het mes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |