quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:43 schreef --Tweety-- het volgende:
Vraagje:
Waarom ben ik op vrije dagen altijd zo vroeg moe, en heb ik vaak bergen energie s'avonds als ik de volgende dag weer naar school/werk moet?
Echt, het is nu bijna kwart voor 11 en ik zit er over na te denken om me klaar te gaan maken en naar bed te gaan.
Een vet ruig monster!! Hij is heeeeel gevaarlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde nog even zeggend at ik jouw ava zo liev vind![]()
Wat is het voor een beestje?
Jij bent echt lievquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee suffie, dan was ik hem gaan halen en had ik hem gewoon voorgetypt
Weet ik toch welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was een garpje![]()
kwam door jouw post over DM en Tweety
Ja, sushi seks, USB orgies en stelletjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:45 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Zo, de KSC heeft wel een beetje een one track mind vandaag geloof ik!
kijk eens naar de post boven de jouwequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:45 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Zo, de KSC heeft wel een beetje een one track mind vandaag geloof ik!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Een vet ruig monster!! Hij is heeeeel gevaarlijk![]()
[ afbeelding ]
[..]
Jij bent echt liev
Uh-oh...nou durf ik niet meer te gaan slapenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Een vet ruig monster!! Hij is heeeeel gevaarlijk![]()
[ afbeelding ]
[..]
Jij bent echt liev
Ow, dan heb ik nu de gf versie voor me gok ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BijnaEn zie mijn geposte plaatje, daar staat het op!
![]()
De wat voor versie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik nu de gf versie voor me gok ik
Ja ik zag het, een beetje eng dat jij en ik nu ook al dezelfde gedachten hebben. Nouja, sommige dezelfde gedachten,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk eens naar de post boven de jouwe
Ja maar eigenlijk is hij heel lief hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zie het! * Marijkezwolle zit bibberend in een hoekje door het enorm enge monster...
Maar stiekem is ie ook wel liev
Zie bovenstaande en somsig is genoegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uh-oh...nou durf ik niet meer te gaan slapen![]()
Wat een eng monster!
En neee joh, alleen maar heel somsig
oh op die fietsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik toch wel
Maar wilde het graag met jullie delen![]()
liever niet ik moet morgenavond pas te werkenquote:[..]
Ja, sushi seks, USB orgies en stelletjesEen mooie TT voor het volgende deel dus
![]()
kijk maar eens in GF z'n foboquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De wat voor versie?Nu ben ik nieuwsgierig, vertel het me, ik hang aan je lippen!
![]()
hoi!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:50 schreef john-frusciante het volgende:
Hello allemaal![]()
geen zin om te empegeen was toch bagger over japan
Hoiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:50 schreef john-frusciante het volgende:
Hello allemaal![]()
geen zin om te empegeen was toch bagger over japan
Hihihi, fluffyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk is hij heel lief hoorWant hij zit onder mijn bed en Bolle gaat altijd met hem spelen
En hij eet de muggen op en hij is ook nog heel fluffig dus je kan heel lekker met hem kroelen
Het is een soort waakpluis
[..]
Zie bovenstaande en somsig is genoeg
om 11 uur had je 63 postsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:51 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja ik zag het, een beetje eng dat jij en ik nu ook al dezelfde gedachten hebben. Nouja, sommige dezelfde gedachten,
Zou ik een dezer dagen jou nog voorbijgaan met het aantal posts per dag GF?
Volgens mij zit ik vandaag op een behoorlijk aantal!
Hihihi, was ook een grapje van de TTquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oh op die fiets![]()
[..]
liever niet ik moet morgenavond pas te werken
Je mag hem lenen hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hihihi, fluffyIk hou van fluffy
En van kroelen
Mag ik je beestje eens een keer lenen? Dan kan Sofie misschien ook eens met hem spelenEn hoe heet ie eigenlijk?
Wauw, een dustbunny met waakskills?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk is hij heel lief hoorWant hij zit onder mijn bed en Bolle gaat altijd met hem spelen
En hij eet de muggen op en hij is ook nog heel fluffig dus je kan heel lekker met hem kroelen
Het is een soort waakpluis
[..]
Zie bovenstaande en somsig is genoeg
Klikken op eigen risicoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De wat voor versie?Nu ben ik nieuwsgierig, vertel het me, ik hang aan je lippen!
![]()
mpg en is terug lezen, staat volgens mij in de wikiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HoiWat is empegeen?
[..]
Hihihi, fluffyIk hou van fluffy
En van kroelen
Mag ik je beestje eens een keer lenen? Dan kan Sofie misschien ook eens met hem spelenEn hoe heet ie eigenlijk?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kijk maar eens in GF z'n fobo
Ik kliktequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klikken op eigen risico
http://video10.garagetv.b(...)s/23452/150x150.aspx
Herman-John, ik ben nu al verliefdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Je mag hem lenen hoorEn ik noem hem Herman-John.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |