Jup, ik denk dat Bolle de gave heeft om met de kraangeest te communiceren hem naar het licht te laten lopenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:12 schreef Fha het volgende:
[..]
JaIk ben bang dat hij mn schoenen komt pikken
[..]
Ooohw dus ik moet gewoon Bolle er voor zetten(dat is mijn kat
Die is dom. en dik, vandaar de naam )
[..]
Damn ik wou dat ik zo'n strak ritme had
Neehoor, ik het gebrek aan internet weken terug al gedeeld met de ksc! Maargoed, ik zing het nog wel uit met deze prutverbinding.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je komt er nou wel lekker laat mee
Wat een held is het tochquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, ik denk dat Bolle de gave heeft om met de kraangeest te communiceren hem naar het licht te laten lopen
dat zou ook niet lief zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:12 schreef Fha het volgende:
[..]
whehehe ik zie hem gewoon zittenquote:[..]
Ooohw dus ik moet gewoon Bolle er voor zetten(dat is mijn kat
Die is dom. en dik, vandaar de naam )
anders ik welquote:[..]
Damn ik wou dat ik zo'n strak ritme had
Ohw, nee, daar hebben we net allemaal geld voor bij elkaar gesprokkeld. Dat kan niet,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:12 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
--> schrok zo erg dat ze van de bank af viel!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ah neequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
--> schrok zo erg dat ze van de bank af viel!
gelukkig doet je laptop het nogquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
dat krijg je er nou vanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah nee
Dat hoefde nou ook weer niet
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
niet verder vertellenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:22 schreef Fha het volgende:
[..]ohnoes! Alle veren nog heel?!
Ik kan idd ff een keer doen wat jij zeislimme mensen hier toch
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hihi.quote:
Yep alle veren zijn nog intact, gelukkig maar, en ach marc, het geeft kleur aan mijn o zo saaie leven, echt ik kan niet wachten tot ik weer thuis ben!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:22 schreef Fha het volgende:
[..]ohnoes! Alle veren nog heel?!
Ik kan idd ff een keer doen wat jij zeislimme mensen hier toch
hihiquote:
hoiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi.
Die heb ik!![]()
En ook: hoi
Ja, en dan is het wel nijns het spook, dus ik weet niet of dat wel positief is.. Ik hoop dat Nijns nog gewoon leeftquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hihi
nijns komt ook hier weer eens kijken![]()
[..]
hoi
Je mag hem wel een keertje komen lezen hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dan is het wel nijns het spook, dus ik weet niet of dat wel positief is.. Ik hoop dat Nijns nog gewoon leeft
Ik hoorde over iets met koffie, dus ik kwam maar even kijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hihi
nijns komt ook hier weer eens kijken![]()
[..]
hoi
Het is nooit te laat voor posten!quote:
Als ie niet te eng is dan wil ik dat welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je mag hem wel een keertje komen lezen hoor
Issie niet heel eng?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
friemelquote:
Bij haar en mij kon je komen etenquote:
die komt zo eens in de week hier kijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dan is het wel nijns het spook, dus ik weet niet of dat wel positief is.. Ik hoop dat Nijns nog gewoon leeft
Ik heb een kopje van nijntje met een verhaaltje erop:Dquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj! Dan leeft hij/zij dus nog gewoon!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die komt zo eens in de week hier kijken
Ik bedoelde dat nijnspook suffiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij haar en mij kon je komen etenIs toch leuk dat ze ook even langskomt
Nijntje is schattigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb een kopje van nijntje met een verhaaltje erop:D
ook heb ik theelepels van nijntje
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als ie niet te eng is dan wil ik dat wel![]()
Nee hoor, eerst wel even een beetjequote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj! Dan leeft hij/zij dus nog gewoon!
Weet ikquote:
Oh gelukkig!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, eerst wel even een beetje, maar het loopt gelukkig goed af
jullie zijn een stelletjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij haar en mij kon je komen etenIs toch leuk dat ze ook even langskomt
Als ik er aan denk met mijn zeefhoofdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh gelukkig!Neem je em morgen mee, dan lees ik em morgen en dan post ik hier de samenvatting
![]()
een stelletje gekkies, dat welquote:
Ik had al hoi gezwaaidquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Wilde je alleen even attenderen op Suikertaartje
Fjoew!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
Nee hoor, eerst wel even een beetje, maar het loopt gelukkig goed af
Hihihi, gekkie!quote:
Bijnaquote:
Hihihi, zag ik te laatquote:
Ja!quote:
Nee daaromquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!![]()
Gelukkig maar he, anders kon je nu vast al niet slapen van de spanning
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee daaromDan had ik de hele nacht moeten fokken. Gelukkig hoeft het niet
Nee suffie, dan was ik hem gaan halen en had ik hem gewoon voorgetyptquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee daaromDan had ik de hele nacht moeten fokken. Gelukkig hoeft het niet
Van mij mag dat zekerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, gekkie!
Nee, zij is al 15 jaar mijn beste vriendinnetjeMag dat ook?
was een garpjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, gekkie!
Nee, zij is al 15 jaar mijn beste vriendinnetjeMag dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |