Heb je zulke spek oren?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:51 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
ja hij is wel goed maar ik miste een beetje helderheid...
Heb vandaag de kanen km-740 ontvangen, die is juist weer heel helder maar weinig bass. Zit gelukkig wel OM de oren, niet erop
hmmm dus niet handig voor emailen?? wat ik dagelijks zo 20/30x doe...iemand tips waar ik een soort zwarteberry kan kopen die wel lekker internet/emailt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:32 schreef jopiede het volgende:
Ik denk niet dat er 3g opzit, dus kwa internet zal ik em niet nemen. Daarnaast lijkt et me een top telefoon!
Een dyslectische TVP! Goet beesig! Spulen bestelen in China bespaardt juh een voortuin!quote:
Of je zo'n dikke harses hebt dat je die lappen niet om je oren gevouwen krijgt.quote:
Wat had je daar voor betaald dan???quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef scull078 het volgende:
@Semm
Het gaat voornamelijk over onderbroeken, en nee GEEN BB's![]()
Voor de rest sokken en wat tasjes.
Heb vandaag trouwens ook mijn eerste slechte ervaring met TradeTang. Om te proberen heb ik 10 stuks Boxers besteld en vandaag dus binnen gekregen. Wat denk je... Krijg ik 10 slips, erg sexymaar dus niet echt iets voor mij. Probeer er nog op een nette manier uit te komen met "my friend" maar die wilt dus van niets weten. Volgens hem was het een update fout van tradetang zelf en moest ik het dus maar uitzoeken. pics verwisseld tijdens een update ofzoiets. yeah right. Heb toch de betaling maar vrijgegeven omdat terug sturen iets van ¤20,- kost en ik wilde toch ook wel een slechte feedback achterlaten.Hopenlijk volgende keer beter, maar niet bij deze onbeschofte chinees GUST.
Nee, maar die km-830 is gewoon heel klein want hij drukt op je oorschelpquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Een dyslectische TVP! Goet beesig! Spulen bestelen in China bespaardt juh een voortuin!![]()
[..]
Of je zo'n dikke harses hebt dat je die lappen niet om je oren gevouwen krijgt.
Vergeet je oren niet op te vouwenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:09 schreef Unreal88 het volgende:
Heb vandaag trouwens weer een zooi pokemonkaarten binnen gekregen, en een iphone screenprotector van 4 cent (+gratis doekje!) en ben nu mijn andere star light in elkaar aan het zetten.
ja je moet hem zelf in elkaar zetten kwam als een bouwpakketje binnen :p
[ link | afbeelding ]
Oja en de KM-740 die is heel helder maar mist wat bas.. Maar zal hem nog even goed inspelen
[ link | afbeelding ]
Ik had hetzelfde idee. Zat een beetje te browsen op focalpoint en toen kwam ik dit tegen:quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:31 schreef MagischMannetje het volgende:
...
Ik wil ook wel een keer de gok wagen op zo'n EiPh0000n maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik hoef er niet eentje waar alles opzit dus geen WiFi etc maar eentje van ong. 60/70 euro
Nee ik snapte je opmerking wel maar het sloeg nergens op want die koptelefoon is gewoon zo kleinquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Vergeet je oren niet op te vouwen![]()
Alleen Neo snapt de opmerking, zo typisch
Ik heb nog een dvb-t usb ding van FP binnen gekregen. Voor de afwisseling komt het product in 1 stuk aan en werkt helemaal correct![]()
Hé daar hebben we de voortuin weerquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Een dyslectische TVP! Goet beesig! Spulen bestelen in China bespaardt juh een voortuin!![]()
[..]
Of je zo'n dikke harses hebt dat je die lappen niet om je oren gevouwen krijgt.
Uit dit topic?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef jopiede het volgende:
Hahahahaahah Ik had ooit een kerel van dit forum toegevoegd op MSN om een mutsje van em te kopen. Die hij zou hebben(wat niet zo was) Kreeg ik net een mail, dat ie Bjurn Bjurg boxers verkocht voor 6 euro P/S in de mail ook nog een paar mooie pica's :p
Je verhaal klopt niet helemaalquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef jopiede het volgende:
Hahahahaahah Ik had ooit een kerel van dit forum toegevoegd op MSN om een mutsje van em te kopen. Die hij zou hebben(wat niet zo was) Kreeg ik net een mail, dat ie Bjurn Bjurg boxers verkocht voor 6 euro P/S in de mail ook nog een paar mooie pica's :p
T'is dat je geen fobo hebt, anders had ik er GMTA in gepost. Gij genie!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Vergeet je oren niet op te vouwen![]()
Alleen Neo snapt de opmerking, zo typisch
Streven is om hem elk topic terug te laten komen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hé daar hebben we de voortuin weer
Waar ie zijn onderbroeken (strings in plaats van de bestelde boxers) natuurlijk aangetrokken heeft en verleidelijk poseert?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef jopiede het volgende:
Naast spekoren ook nog worstvingersquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:01 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Nee ik snapte je opmerking wel maar het sloeg nergens op want die koptelefoon is gewoon zo klein
Trouwens, gvd wat een kut lamp bouwpakket ik haat het
Naast weinig hersenen heb je ook nog een kleine lul, ga nu maar jaloers op iemand anders' perfectie worden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Naast spekoren ook nog worstvingers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw, jack, if you are still reading here; yesterday evening, there was a movie on over here in Holland, called The Myth. You did some great acting in that movie guy!Do the smilies tell you anything?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:33 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Naast weinig hersenen heb je ook nog een kleine lul, ga nu maar jaloers op iemand anders' perfectie worden.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |