Wat is het, krijg je die gratis bij een HappyMeal?quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:57 schreef NMGN23 het volgende:
Iemand al eens een McLight tegen gekomen?
Hmmm, misschien was mn verbastering iets te cryptisch...quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:59 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat is het, krijg je die gratis bij een HappyMeal?
lichtgevende hamburger ;-)quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:59 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat is het, krijg je die gratis bij een HappyMeal?
Zoiets of zoiets?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:03 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Ik zie door de kabeltjes het bos niet meer, iemand een idee waar ik een verlengkabeltje voor een normale usb aansluiiting kan vinden, of kan ik dan beter een hub kopen?
waar heb je die pokemonkaarten gekochtquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:09 schreef Unreal88 het volgende:
En weer wat binnen
[ afbeelding ]
Pokemon kaarten 24 januari besteld
EN ik denk dat ik een snelheidsrecord heb. 28 Januari besteld bij artscow, net binnen gekregen
Horloge en etui, foto's komen zo
Ik ben 18 :'] Ik kocht ze omdat ze zo goedkoop waren + ik heb een heleboel lelijke pokemons besteld voor de grap, en een department store girl omdat dat kinky isquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:02 schreef Poepoog het volgende:
PokeMyMom kaarten
Fuck he, ik wist dat er veel 12-14jarigen zaten, maar dit![]()
die portemonnees zijn wel heel lelijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:09 schreef Unreal88 het volgende:
Lijstje van spullen deze week binnen gekregen
Usbstick 2gb van Budgetgadgets ¤13
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Pokemon kaarten van ebay ¤0,04 per stuk
[ link | afbeelding ]
Etui van Artscow voor ¤0,70
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Horloge gratis van Artscow
[ link | afbeelding ]
Hello Kitty tas met Vip kaart van de verkoper¤1,50
[ link | afbeelding ]
Replacement batterij omdat 1 van mn batterijen stuk is (van de 1 euro zaklampjes) ¤Gratis
[ link | afbeelding ]
Totaalshot
[ link | afbeelding ]
Foto's zijn klikbaar voor groter plaatje.
Dit zijn de foto's
Uitleg, ervaringen komt later vandaag nog
hij heeft geen portemonnees?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die portemonnees zijn wel heel lelijk![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die portemonnees zijn wel heel lelijk![]()
heb je ook een harde L ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:28 schreef gers het volgende:
FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU
waarom is mijn xdoos spellen leverancier zo dom![]()
helemaal afgeweken van mijn bestelling
Waar heb je de hello kitty spullen vandaan? Mijn dochters zijn er gek op!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:09 schreef Unreal88 het volgende:
Lijstje van spullen deze week binnen gekregen
Usbstick 2gb van Budgetgadgets ¤13
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Pokemon kaarten van ebay ¤0,04 per stuk
[ link | afbeelding ]
Etui van Artscow voor ¤0,70
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hello Kitty tas met Vip kaart van de verkoper¤1,50
[ link | afbeelding ]
Replacement batterij omdat 1 van mn batterijen stuk is (van de 1 euro zaklampjes) ¤Gratis
[ link | afbeelding ]
Totaalshot
[ link | afbeelding ]
Foto's zijn klikbaar voor groter plaatje.
Dit zijn de foto's
Uitleg, ervaringen komt later vandaag nog
Krijg je met deze spellen geen problemen met de regiocode?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:28 schreef gers het volgende:
FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU
waarom is mijn xdoos spellen leverancier zo dom![]()
helemaal afgeweken van mijn bestelling
ja en mocht je het niet geloven je zus die doet dat welquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:46 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
heb je ook een harde L ?
(sorry)
Ze hebben bij Jack een H-Kitty usb stick, als je dat nog wil..quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar heb je de hello kitty spullen vandaan? Mijn dochters zijn er gek op!
Hoe krijg je dat nou weer gratis?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:09 schreef Unreal88 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Was op facebook, als 3 vrienden fan werden van de artscow pagina kon je een custom horloge bestellen gratisquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:40 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer gratis?
Aah, okequote:Op woensdag 3 februari 2010 14:41 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Was op facebook, als 3 vrienden fan werden van de artscow pagina kon je een custom horloge bestellen gratis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |