Dat weet ik, maar ik vind het leuk om er naar te blijven vragen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
4 posts achter elkaar, zo noemen we dat hier toch?Wat is eik 5 achter elkaar?
NOEOEOEOES!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
Foto van wattenstijfjes VOOR GREYS OP HAAR MOBIEL JA
Heb je de mijne al ontvangen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
Foto van wattenstijfjes VOOR GREYS OP HAAR MOBIEL JA
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
heb ik gegeten, kijk ik in de irc terug, lees ik dit:
[..]
oeiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Narcisme noemen ze dat toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik vind het leuk om er naar te blijven vragen.
Maar mopje popje, dan kun je gewoon dat hele venstertje ff knippen en dan weer hier plakkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:36 schreef Maes het volgende:
Heb ik weer een heel stuk getypt is het topic weer vol
nouja das tha questionquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef Enfermera het volgende:
Mensen, wtf is een wattenstijfje?Een schijfje ken ik, maar een stijfje? Een watje met een stijve?
[..]
Narcisme noemen ze dat toch?![]()
Geile shitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat een gekkies hè.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
En zitten jullie nog steeds in die IRC
Nee, hoezoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
The MILLION DOLLAR question?!?quote:
ja nou, ik bedoelde dus dat er 27 mensen MEE deden aan het pakket voor Strega...quote:
Alter-Ego, Nonneke en Zwabber wel... En die ging ik vragen of ze hadden gezien of het pakket aangekomen was, want zij deden ook mee...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben heul geen narcis...tquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef Enfermera het volgende:
Mensen, wtf is een wattenstijfje?Een schijfje ken ik, maar een stijfje? Een watje met een stijve?
[..]
Ja daar denk ik dan weer te laat aan. Ik ben niet zo alert vandaagquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar mopje popje, dan kun je gewoon dat hele venstertje ff knippen en dan weer hier plakken
Smoesjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja nou, ik bedoelde dus dat er 27 mensen MEE deden aan het pakket voor Strega...
[..]
Alter-Ego, Nonneke en Zwabber wel... En die ging ik vragen of ze hadden gezien of het pakket aangekomen was, want zij deden ook mee...
ja dan moet je dat ook zo schrijven he, dit was wel een vrij cruciale foutquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja nou, ik bedoelde dus dat er 27 mensen MEE deden aan het pakket voor Strega...
*Kijken gaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben helemaal superblij met alles, maar vooral met mijn nieuwe twitter-thema/background![]()
Wat een stijfjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat verdient....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:
Well hello therequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Potver, ben een uur aan het bijlezen geweest![]()
Maarrrr....Strega heeft haar pakje![]()
Ll hangt weer de vrolijke Frans uit hier![]()
Tombola is lief![]()
Enfermera stuur ik Girrrrrl Powahzzzz![]()
En Pienjooo krijgt een
ik ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben helemaal superblij met mijn nieuwe twitter-thema/background![]()
ik zei er meteen onder dat het mee moest zijn...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dan moet je dat ook zo schrijven he, dit was wel een vrij cruciale fout
Oh wat heerlijk zoetquote:
Ja, ik gebruik ook vaak de app op mn fone.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef JJH het volgende:
[..]
*Kijken gaat.
Ik twitter via een app, en gebruik de site zelden.
Zoetquote:
Wat een stijve?quote:
ingetje!!!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Tombola is lief![]()
En Pienjooo krijgt een
Ja, alleen zagen ze er niet zo zacht uit. Maar toch zou ik ze wel laten smelten op m'n tong hoorquote:
Ik vond m wel lekker over de top, en het ging me vooral om de hoeveelheid handige bakjes en de prijsquote:
Poepig hequote:
Neeeeeee , nooit gehad ook, wel Strawberry Shortcake of hoe heet zequote:
k wil t ook ziehienquote:
Ingelepingquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Tombola is lief![]()
En Pienjooo krijgt een
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat verdient....Ik voelde hem aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk jij snapt mequote:
ja te laat, met schaken heb je ook gezet als je het stuk loslaatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zei er meteen onder dat het mee moest zijn...
je bent een beetje sloom vandaag, pik je nog wat op in dat college of wa?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ingetje!!!!!!
Ik moest drie keer nadenken voor ik wist wie Pienjoo was...
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ingetje!!!!!!
Ik moest drie keer nadenken voor ik wist wie Pienjoo was...
Nee, een stijfje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik ook vaak de app op mn fone.Maar toch, vond die van twitter zelf wat saai dus ben op zoek gegaan naar een nieuwe
[..]
Zoet
[..]
Wat een stijve?![]()
Meisjes die willen.....quote:
quote:
Die is onderweg naar hier, ze komt m'n poessies kijken en aaienquote:
Preciesquote:
ik pik niks op in een collega hoor...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja te laat, met schaken heb je ook gezet als je het stuk loslaat![]()
[..]
je bent een beetje sloom vandaag, pik je nog wat op in dat collega of wa?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
mijn moeder zet een een of ander programma van de avro aan over zwartrijden,
een of andere tokkie die vaag loopt te lullen, hoor je ineens eronder een new-kids melodietje gemonteerd
mij kon je opvegen
whut doe je met de WHUT van je collegaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik pik niks op in een collega hoor...![]()
college is vrij makkelijk nu... dus ik kan sloom zijn...
Ooh hoe kon jequote:
Haha ja dat zal welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Tombola is lief![]()
En Pienjooo krijgt een
Die van jou is leukquote:
Soort van zeg maar in de trant vanquote:
quote:
Heb jij nog nooit iets gedaan met een collega?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
whut doe je met de WHUT van je collega
Ik ben blij dat Elies alleen maar op poezen valtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die is onderweg naar hier, ze komt m'n poessies kijken en aaien
Op De Bon is dat!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
mijn moeder zet een een of ander programma van de avro aan over zwartrijden,
een of andere tokkie die vaag loopt te lullen, hoor je ineens eronder een new-kids melodietje gemonteerd
mij kon je opvegen
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:50 schreef Maes het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit iets gedaan met een collega?
Das toch verplicht???quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:50 schreef Maes het volgende:
[..]
Nou, een wattestijve is een heeeele grooooote stijve wat. Een watte stijfje is een heeeeel kleiiiin stijf watjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja dat zal welWe lullen goed door
Oh yeah![]()
[..]
Die van jou is leuk![]()
[..]
Soort van zeg maar in de trant van
http://stappies.punt.nl/upload/open-deur.jpg
[..]
En dan?
Ik niet...jij wel?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:50 schreef Maes het volgende:
[..]
het verschil in dit geval is dat ik een fout maak, die niet negatief voor mij uit te leggen isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik pik niks op in een collega hoor...![]()
college is vrij makkelijk nu... dus ik kan sloom zijn...
ben ik ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wat voor opleiding doe je in hemelsnaam als je van 9.30 tot 22.00 college hebt?
Ik zou zoooo dood zijn
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Op De Bon is dat!
Jaaaaa ik moest zo hard lachen![]()
![]()
![]()
En hij kreeg een proces vanbaal he, dus ja![]()
Ik welquote:
ja ho, dat zei zwabber he...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
whut doe je met de WHUT van je collega
neequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:50 schreef Maes het volgende:
[..]
Was keileuk.quote:
Neequote:
Okquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
In de gezondheidszorg werken voornamelijk vrouwen, behalve bij Defensie dan![]()
Daarbij heb ik mijn hele arbeidsleven al een relatie, dus dan houdt het op he
ja, dat jij nou met je hoofd in een locker gaat...quote:
Storm en Juffrouw Janniequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat jij nou met je hoofd in een locker gaat...
Echt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die is onderweg naar hier, ze komt m'n poessies kijken en aaien
Nee joh. Elies gaat toch niet naar de andere kant op een doordeweekse avond daarvoor?quote:
Dat was echt best tofquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat jij nou met je hoofd in een locker gaat...
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh. Elies gaat toch niet naar de andere kant op een doordeweekse avond daarvoor?![]()
Als ze er nu nog niet is, dan is ze dik na twaalven thuis zit ze in middelburg
quote:
quote:
Ze blijft slapenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh. Elies gaat toch niet naar de andere kant op een doordeweekse avond daarvoor?![]()
Als ze er nu nog niet is, dan is ze dik na twaalven thuis
Met die stijve weet ik wel raad, met een stijfje niet, want ik heb geen idee wat het is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent toch al ff getrouwd? Moeten we dan nu nóg uitleggen wat je daarmee moet?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Die hebben we ook op staan. Geweldig
hahahahaha, ik zei ook niet dat het niet tof kan zijn...quote:
Ja toch???quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is toch wat een CV is?![]()
Coitus Vitae ?
was bij haar op het werk...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga niks vragen, maar toch vraag ik me wel af hoe je met je hoofd in een locker komt tijdens de seks
Ja minstens, dat dacht ik toch welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar iedereen toch weleens![]()
Al is 't maar een kus
Nou zo moeilijk is dat niet als je het in de kantine doet waar de lockers staan hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga niks vragen, maar toch vraag ik me wel af hoe je met je hoofd in een locker komt tijdens de seks
zeg, doe eens niet zo serieus...quote:
Dat vind ik nog geen verklaringquote:
quote:On a bus, on a plane
In a car, subterranean freight train, uh
I'm in a room, I got funk talkin'
Hot damn, P-Funk, yeah
The movie's on and uh, I got sound
And lord have mercy, my baby's about to get down, ha
Comin' down on one knee
And lord have mercy, my baby's 'bout to kill me, woah
Nou gewoon, voorovergebogen met je hoofd in een locker gaan staan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Einsteinquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou gewoon, voorovergebogen met je hoofd in een locker gaan staan?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zeg, doe eens niet zo serieus...
Ik heb geen idee wat jij op je twaalfde al deed om aan de kost te komen maar het klinkt niet erg legaalquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn hemel, wat ben ik braaf![]()
Alhoewel, valt op je 12e naar lelieskoppen om 10 gulden te verdienen ook onder werk?
Niet te hopen dat daar net de zweetsokken van je collega die een douche-fobie heeft in liggenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Levend neuken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neehee, Coitus Vitae, wel opletten he
Ja echt, das toch niet heel raar???quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou nee,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt, das toch niet heel raar???
Of doen jullie het allemaal alleen maar braaf in bed onder de dekens ?
Een beetje narcistische trekjes heb je wel.quote:
Nee in je eigen locker slimmiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet te hopen dat daar net de zweetsokken van je collega die een douche-fobie heeft in liggen
Wat zal ik hier eens op antwoorden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Een beetje narcistische trekjes heb je wel.
Hij wou gewoon zeker weten dat hij het hoofd niet zag...of ze maakte teveel lawaaiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee,
Maar met je kop een locker lijkt me nou niet echt sfeerverhogend.
Klinkt meer alsof de man in kwestie je in de categorie PLORK had ingedeeld ofzo
Stel je staat je om te kleden bij je locker...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee,
Heeft ze het ontvangenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Even snel tussendoor?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee,
Ja ok, maar dan sta je toch niet met je kop in die locker of welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stel je staat je om te kleden bij je locker...
Stel je collega waarmee je t ook wel es doet komt net ook de kantine in?
Stel je moet dan ff ergens tegen aan leunen en hee wat handig je locker staat nog open
Nou dan laatste was het zeker niet want zo een rij lockers bonkt echt flink doorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij wou gewoon zeker weten dat hij het hoofd niet zag...of ze maakte teveel lawaai
Was het maar een kusquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar iedereen toch weleens![]()
Al is 't maar een kus
Jep.quote:
Jep.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, zeg eerlijk, Elies is er gek genoeg voor!
ja duh, wat had je anders in gedachten, necrofielquote:
Als je op je ellebogen steunt heus wel, echtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan sta je toch niet met je kop in die locker of wel
Ik vind het maar onlogischquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je op je ellebogen steunt heus wel, echt
Waarvoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
Nou, zeg eerlijk, Elies is er gek genoeg voor!
Dit vraagt om een paint!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel voor me ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tis niet het meest handige standje maar twas wel orgineelquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dit vraagt om een paint!![]()
En laat ik nu Elies hebben gezien
gezellig!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja duh, wat had je anders in gedachten, necrofiel![]()
ik wilde CV niet helemaal verneuken, dus heb alleen de C vervangen, dacht dat de humor toch wel duidelijk moest zijn zo![]()
ga maar naast Tombola zitten
Tis echt niet heel extreem of bizar hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel voor me ja.
Volgens mij weet Ll niet echt waar ie over praar.![]()
Ach dat zijn vaak de leukste, van die spontane niet bestaande heat-of-the-moment dingenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tis niet het meest handige standje maar twas wel orgineel
Vraag liever waarvoor niet, anders wordt die lijst zo langquote:
Surequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Tis echt niet heel extreem of bizar hoor.
Tis hetzelfde als tegen het aanrecht of tegen de tafel of weet ik wat, alleen dan net ff zeg maar tegen je open locker
Kan ze er nog bij?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=740
Greys
Roosje van mequote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja duh, wat had je anders in gedachten, necrofiel![]()
ik wilde CV niet helemaal verneuken, dus heb alleen de C vervangen, dacht dat de humor toch wel duidelijk moest zijn zo![]()
ga maar naast Tombola zitten
Krijg tettenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Vraag liever waarvoor niet, anders wordt die lijst zo lang
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:09 schreef ElisaB het volgende:
'k zien het al
Als ik niet zo gruwelijk veel had zitten vreten bij paps en mams, dan had ik eventueel best in de auto kunnen zitten
Die heb je snel gevondenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:10 schreef tombolafan het volgende:
Elies:
[SC] 613 Een prachtige nacht waar Strega het licht uit deed
vanaf daar
Nog meer?quote:
Mannen met vrouwen en vice versaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SureNou, ik vind het een rare seksuele afwijking en ik hou niet van afwijkingen
buuhuuhuuhuuuuuuquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Roosje van me![]()
![]()
[..]Ik dacht ik ga zo lang flauwe opmerkingen maken tot je er gek van wordt
![]()
![]()
Gelukt![]()
quote:
Maar ik vind je wel lief hoorquote:
zou er niet aan moeten denkenquote:
quote:
Watquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe lang ist geleden dat je voor het laatst sex hebt gehad?![]()
*Nieslief kijkt even hmmmmpf waar zijn die toch gebleven???quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:15 schreef nieslief het volgende:
[..]
*Nieslief kijkt even hmmmmpf waar zijn die toch gebleven???
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe lang ist geleden dat je voor het laatst sex hebt gehad?![]()
hee, die heb je al eens gepost!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk eens op je rug?
nou zo danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hee, die heb je al eens gepost!
Lost. Extra tieten zijn alleen maar goedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
at? rugtieten of lang wachten op lost
de serie of het feit dat ik 2 dagen moet wachten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lost. Extra tieten zijn alleen maar goed![]()
Ik klikte per ongeluk al op invoeren en mn firefox was ff supertraag omdat ik druiven aan het zaaien was op FVquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je mag zelf ook wel wat zeggen hoor
Beide.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de serie of het feit dat ik 2 dagen moet wachten?
wel helder blijven he
wolfmotherquote:
tis niet mij, tis een gebrek aan goeie seedersquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beide.
De serie is sowieso kut. 2 dagen wachten op een paar downloads ook
niet mij overal de schuld van geven nou he!quote:
Hij is nice.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wolfmother![]()
ik moet cosmic egg ook nog steeds horen
Wat dat bij mij ook maar zoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis niet mij, tis een gebrek aan goeie seeders
Torrentsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis niet mij, tis een gebrek aan goeie seeders
Hell no, it was you!quote:
Ga je weg/slapen?quote:
There's rock bottom, 50 feet of crap, than usquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:33 schreef trovey het volgende:
We zitten op hoog niveau zie ik(een paar bladzijden teruglezend)
i kneuw, maar hij schreef ook gewoon alles, dus veel zal je er niet van merken neequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is nice.
Ze staan op Pinkpop, al is alleen de zanger nog over van die bezetting ten tijde van het joetoep filmpje. Maar dat is niet echt te horen.
Joe bent briljantquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:10 schreef tombolafan het volgende:
Elies:
[SC] 613 Een prachtige nacht waar Strega het licht uit deed
vanaf daar
tuu'lijk welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet mij overal de schuld van geven nou he!
En wanneer kom je bij mij?quote:
...en woensdagquote:
quote:
en zusjes kunnen niet bij elkaar SLAPEN?quote:
Donderdag weerquote:
Ik slaap altijd prima bij Ingetjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
en zusjes kunnen niet bij elkaar SLAPEN?
Zondag FB?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Donderdag weer
Kijk, maandag Mr & Mrs Nok, dinsdag Ingetje, woensdag bijkomen, donderdag Tombo, vrijdag flexibel inzetbaar, zaterdag de beeb
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
Tenzij jullie stiefzusjes zijn, dan is het weer damn hot
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik mag naar huis!!!!!![]()
![]()
![]()
over een uur weer online ofzo dus...
je kon toch mobiel internetten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik mag naar huis!!!!!![]()
![]()
![]()
over een uur weer online ofzo dus...
iemand heeft veel op te biechten deze zondagquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Donderdag weer
Kijk, maandag Mr & Mrs Nok, dinsdag Ingetje, woensdag bijkomen, donderdag Tombo, vrijdag flexibel inzetbaar, zaterdag de beeb
Edit: zondag de Heer
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
iemand heeft veel op te biechten deze zondag
Is dit niet meer iets voor het Keldertje? Damnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
Tenzij jullie stiefzusjes zijn, dan is het weer damn hot
Zusjes jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is dit niet meer iets voor het Keldertje? Damn![]()
dabedoelikdusquote:
You're touching my Fransje Bauerquote:
In mijn hartquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke, waar op jouw lichaam zit jouw frans bauer precies?
quote:
Gesjellig op de rommelzolder alwaar het CV-keteltje pruttelt en de spinnen gezellig mee slapenquote:
Huh?quote:
Ohquote:
Ik snapte het gelukkig ook niet.quote:
quote:
ik heb net gewokte mie gegeten, wel supermarkt, ik ben nog niet teruggeweest naar de tokoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Hey, ik heb niks gemist he?
Noodles zitten in de bento, afwas is gedaan, was is gevouwen, nieuwe lading zit in de droger.
Nu ff met de hondjes en de laptop op de bank
beter dan een week lang iets in de wasmachine laten zittenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kwam er net achter dat er nog steeds was in de drogert zat...al een week geloof ik![]()
En vanochtend met m'n duffe kop me maar afvragen waaaar al die sokken toch waren
Ik heb ook van die simpele Soubry mie, dies zooooooo lekker, en die hoef je niet eerst te koken, kun je zo met wat water in je wok sodemieterenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb net gewokte mie gegeten, wel supermarkt, ik ben nog niet teruggeweest naar de toko
maar was errug lekker
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kwam er net achter dat er nog steeds was in de drogert zat...al een week geloof ik![]()
En vanochtend met m'n duffe kop me maar afvragen waaaar al die sokken toch waren
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb geen inspiratiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het staat je vrij om een nieuw onderwerp te discussie te stellen hoor
Oh dat ken ik niet, maak je foto's en doe je verslag ????quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:20 schreef Maes het volgende:
Ik ben zaterdag bij de Chinese boot geweest. Daar heb ik Rice Sticks gekocht, het heeft de vorm van tagliatelle maar het is rijst. Ik ga het morgen klaarmaken. Even een receptje zoeken.
Ja, ik moet nu papier zoeken, een pen zoeken , en de voordeur weer uit ook, damn zegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
dat ze daar nog steeds niks beters voor hebben uitgevonden he![]()
ja, intelligente engergiemeters, maar die naaien je waar je bijstaat
Dan doe je het toch lekker morgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik moet nu papier zoeken, een pen zoeken , en de voordeur weer uit ook, damn zeg
Wij eten morgen rode kool met aardappels en een schnitzel, wil je daar ook een verslag van?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet, maak je foto's en doe je verslag ????
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon: " prrrrkwetterkwetterKLETSKOUS!magikeenkusje?kwetterprrrrrrrrrrrt piep
tres bien!
prrrrrt bonjour brrrrrrrriet! halloooo!? "
![]()
![]()
Gewonnen?quote:
Geld gewonnen?quote:
Awwquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon: " prrrrkwetterkwetterKLETSKOUS!magikeenkusje?kwetterprrrrrrrrrrrt piep
tres bien!
![]()
![]()
Nee dat ken ik wel en das echt niet mn favo etenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij eten morgen rode kool met aardappels en een schnitzel, wil je daar ook een verslag van?![]()
En weeeer die smilie; Hoest met Muis?
Is ze hier recentelijk nog geweest of heeft iemand iets van haar gehoord?
Ik speel geeneens voor echt geld. Toch 250 punten erbij gewonnen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewonnen?
Vriend van een collega speelt pro, en die wint echt vet veel, ze zijn net terug van een toernooi in Australie, had ie tickets gewonnen, startgeld en een executive suite ook nog, en een geheel verzorgd programma aldaar
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewonnen?
Vriend van een collega speelt pro, en die wint echt vet veel, ze zijn net terug van een toernooi in Australie, had ie tickets gewonnen, startgeld en een executive suite ook nog, en een geheel verzorgd programma aldaar
Maarrrrrrrrrr ik kreeg de mail vrijdag al, en ik ben t al t hele weekend EN gisteren vergeten en morgenaaf ben ik niet thuis,quote:
Ja leuk foto'squote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij eten morgen rode kool met aardappels en een schnitzel, wil je daar ook een verslag van?![]()
En weeeer die smilie; Hoest met Muis?
Is ze hier recentelijk nog geweest of heeft iemand iets van haar gehoord?
I wish, dan was ik rijk manquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
zou dat ook kunnen als je heul fanatiek bent in tetris?
Deze is gestopt met werken en pokert in een maand een jaarsalaris bij elkaar tegenwoordigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik speel geeneens voor echt geld. Toch 250 punten erbij gewonnen.
Ik weet dat je er goed mee kan verdienen, een collega bij mijn vorige baas verdiende er een leuk tweede maandsalaris mee.
Ik zal het proberen. Ik ben niet zo'n keukenkoninginquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet, maak je foto's en doe je verslag ????
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
tres bien!
![]()
![]()
tis niet zo'n knuffelkanon als een lieve kat ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Geld gewonnen?
[..]
Aww![]()
![]()
Kletskous
Da hoeft ook heul nie, als je maar foto's kan maken en uploaden en postenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. Ik ben niet zo'n keukenkoningin
Perversquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
de malloot is nu aan het vrijen met zijn spiegelbeeld in de theepot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |