Dat weet ik, maar ik vind het leuk om er naar te blijven vragen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
4 posts achter elkaar, zo noemen we dat hier toch?Wat is eik 5 achter elkaar?
NOEOEOEOES!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
Foto van wattenstijfjes VOOR GREYS OP HAAR MOBIEL JA
Heb je de mijne al ontvangen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
Foto van wattenstijfjes VOOR GREYS OP HAAR MOBIEL JA
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
heb ik gegeten, kijk ik in de irc terug, lees ik dit:
[..]
oeiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Narcisme noemen ze dat toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik vind het leuk om er naar te blijven vragen.
Maar mopje popje, dan kun je gewoon dat hele venstertje ff knippen en dan weer hier plakkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:36 schreef Maes het volgende:
Heb ik weer een heel stuk getypt is het topic weer vol
nouja das tha questionquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef Enfermera het volgende:
Mensen, wtf is een wattenstijfje?Een schijfje ken ik, maar een stijfje? Een watje met een stijve?
[..]
Narcisme noemen ze dat toch?![]()
Geile shitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat een gekkies hè.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
En zitten jullie nog steeds in die IRC
Nee, hoezoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
The MILLION DOLLAR question?!?quote:
ja nou, ik bedoelde dus dat er 27 mensen MEE deden aan het pakket voor Strega...quote:
Alter-Ego, Nonneke en Zwabber wel... En die ging ik vragen of ze hadden gezien of het pakket aangekomen was, want zij deden ook mee...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben heul geen narcis...tquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef Enfermera het volgende:
Mensen, wtf is een wattenstijfje?Een schijfje ken ik, maar een stijfje? Een watje met een stijve?
[..]
Ja daar denk ik dan weer te laat aan. Ik ben niet zo alert vandaagquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar mopje popje, dan kun je gewoon dat hele venstertje ff knippen en dan weer hier plakken
Smoesjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja nou, ik bedoelde dus dat er 27 mensen MEE deden aan het pakket voor Strega...
[..]
Alter-Ego, Nonneke en Zwabber wel... En die ging ik vragen of ze hadden gezien of het pakket aangekomen was, want zij deden ook mee...
ja dan moet je dat ook zo schrijven he, dit was wel een vrij cruciale foutquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja nou, ik bedoelde dus dat er 27 mensen MEE deden aan het pakket voor Strega...
*Kijken gaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben helemaal superblij met alles, maar vooral met mijn nieuwe twitter-thema/background![]()
Wat een stijfjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat verdient....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:
Well hello therequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Potver, ben een uur aan het bijlezen geweest![]()
Maarrrr....Strega heeft haar pakje![]()
Ll hangt weer de vrolijke Frans uit hier![]()
Tombola is lief![]()
Enfermera stuur ik Girrrrrl Powahzzzz![]()
En Pienjooo krijgt een
ik ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben helemaal superblij met mijn nieuwe twitter-thema/background![]()
ik zei er meteen onder dat het mee moest zijn...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dan moet je dat ook zo schrijven he, dit was wel een vrij cruciale fout
Oh wat heerlijk zoetquote:
Ja, ik gebruik ook vaak de app op mn fone.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef JJH het volgende:
[..]
*Kijken gaat.
Ik twitter via een app, en gebruik de site zelden.
Zoetquote:
Wat een stijve?quote:
ingetje!!!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Potver, ben een uur aan het bijlezen geweest![]()
Maarrrr....Strega heeft haar pakje![]()
Ll hangt weer de vrolijke Frans uit hier![]()
Tombola is lief![]()
Enfermera stuur ik Girrrrrl Powahzzzz![]()
En Pienjooo krijgt een
Ja, alleen zagen ze er niet zo zacht uit. Maar toch zou ik ze wel laten smelten op m'n tong hoorquote:
Ik vond m wel lekker over de top, en het ging me vooral om de hoeveelheid handige bakjes en de prijsquote:
Poepig hequote:
Neeeeeee , nooit gehad ook, wel Strawberry Shortcake of hoe heet zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |