Is dat zo? Dat wist ik niet eens. Ik weet wel dat sommige mensen Hindoestanen zo noemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:58 schreef ToT het volgende:
Nee weet ik wel, maar sommigen noemen Indonesiërs ook zo.
Kan, maar ik had deze reactie van jou over het hoofd gezienquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Hindoestanen inderdaad. Dat zijn geen Indiase mensen?
Vast nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
En Michielos... Heb je nog lekker een beetje gevochten tijdens de carnaval?![]()
![]()
Jupquote:
idd ja; we're pretty much fucked and there's not a goddamned thing we can do about it.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Geen stoepjes meer om te vegen.. en straks lekker stemmenBen benieuwd of er nog iets veranderd kan worden aan die monsterlijke bezuinigingen of absurde belastingen of de privacywetgeving of de laffe superstaat, die ons beleid bepaalt, ondemocratisch en vanuit het verre Brussel, onderwijl onze belastingcenten opslurpend..
Ik zal wel weer teveel hopen, ben ik bang
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja; we're pretty much fucked and there's not a goddamned thing we can do about it.
De ene politieke partij wil je linksom naaien, de ander rechtsom, maar de eindconclusie is dat je hol sowieso flink opgerekt gaat worden, ongeacht op wie je stemt.
Zolang er leven, en Lavenderr, is er hoop!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:06 schreef Lavenderr het volgende:Goeiemorgen!
Ik deel jullie pessimisme niet, ben blij dat er nieuwe verkiezingen komen, hoopte er al een poosje op dat dit flut-kabinet zou vallen.
We gaan een spannende tijd tegemoet.
Arme koningin, ze kan niet eens rustig op vakantie, en ze heeft al zo weinig vakantie.
De CDA aanhang is heel trouw, dat is zo ja.. en mss. verandert er idd. niet veel, maar toch is er een onderstroom.. mensen zijn ontevreden, weer meer actiebereid, hebben genoeg van verlakkerij..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:09 schreef ToT het volgende:
Ow ik ben sowieso blij dat ze optyfen hoor!
Ik ben alleen bang dat Balkie zo wéér MP is, aangezien de meeste Christenen en senioren standaard CDA stemmen, ongeacht wat voor keuzes die partij maakt en wie er aan het hoofd staat, "...omdat het HOORT!".
Denk ook dat de CDA-kiezers heel trouw zijn, de PvdA zal het nog moeilijk(er) gaan krijgen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De CDA aanhang is heel trouw, dat is zo ja.. en mss. verandert er idd. niet veel, maar toch is er een onderstroom.. mensen zijn ontevreden, weer meer actiebereid, hebben genoeg van verlakkerij..
Paul is dus eigenlijk rouwverwerkingstherapie voor jouquote:Op zondag 21 februari 2010 16:15 schreef ToT het volgende:
Hihihi!
Het verhaal breidt zich trouwens nog steeds verder uit!Vandaag weer 3 plaatjes aan toegevoegd of zo!
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Paul is dus eigenlijk rouwverwerkingstherapie voor jou. Het liefst zou je hem in huis nemen, in een hokje zetten en af en toe eruit halen om een kunstje te laten doen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |