Het liefst kittensquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:49 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Dat hij niet liever de poes bespuit.
De poes rent weg voor hemquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:49 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Ik geloof serieus niet dat hij een kutje kan vullen. Laat staan dat hij een vriendin heeft, ik geloof het gewoon niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:49 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:50 schreef Marvin. het volgende:
[..]
The Prodigy is commercieel ingestelt hedendaags.
Ohjeejs, dan is het niet meer leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:50 schreef Marvin. het volgende:
[..]
The Prodigy is commercieel ingestelt hedendaags.
Ik heb ze nooit leuk gevonden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ohjeejs, dan is het niet meer leuk.
Dat beschouwde hij misschien als een potentiėle rel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik geloof serieus niet dat hij een kutje kan vullen. Laat staan dat hij een vriendin heeft, ik geloof het gewoon niet.
"een kutje kan vullen"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik geloof serieus niet dat hij een kutje kan vullen. Laat staan dat hij een vriendin heeft, ik geloof het gewoon niet.
Dirty tallkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
"een kutje kan vullen"
Zeg jij ook tegen je vriendje "Kom, vul mijn kutje eens!"
Denk je dat hij daar de kans toe krijgt dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:49 schreef Marvin. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:53 schreef Adolecens het volgende:
Mijn buren hebben een snackbar in hun tuin, zonder dat ze het weten![]()
[ afbeelding ]
Ik wilde even grof zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
"een kutje kan vullen"
Zeg jij ook tegen je vriendje "Kom, vul mijn kutje eens!"
Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je dat hij daar de kans toe krijgt dan?
Pop, stagepop en weet ik wat allemaal nog meer, wat een gezeik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |