Dat dacht ik al, die zijn er dus welquote:
Je uiterlijk zit niet alleen in je haar...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil mn haar korter knippen, maar als ik dan mooie meisjes met lang haar zie dan wil ik het niet meer![]()
Kun je er een topic over openen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wanneer je een pittig kort kapsel neemt, zal ik ook stappen moeten nemen om je uit KLB te verbannen. Er zijn grenzen.
Scheelt het als ik vertel dat ik verwekt ben in Zweden, toen mijn ouders daar maanden woonden maar terug naar Nederland gingen voor de geboorte?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Je lijkt op meiden die uit Denemarken komen.
Meerdere reeksen mag ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, die zijn er dus wel
Een jonge meid in de badkamer, die een foto reeks maakt
Ik heb geen pics in bh, alleen ooit voor een fotoshoot toen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, die zijn er dus wel
Een jonge meid in de badkamer, die een foto reeks maakt
Gquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Scheelt het als ik vertel dat ik verwekt ben in Zweden, toen mijn ouders daar maanden woonden maar terug naar Nederland gingen voor de geboorte?Ik heb ook zo een Zweedse naam G. Sanna Cares (Kaa-res).
Na in je fobo te hebben gekeken moet ik het met bovenstaande user eens zijn. Sterker nog, ik denk dat kort haar je niet zo goed zal staan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lange haren staan je goed.
Ik spiekte dus in je fobo.
Mijn haar is zo dood als wat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil mn haar korter knippen, maar als ik dan mooie meisjes met lang haar zie dan wil ik het niet meer![]()
Het is heeel doodquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lange haren staan je goed.
Ik spiekte dus in je fobo.
En die ene met dat truitjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen pics in bh, alleen ooit voor een fotoshoot toen.
Doe ik niet aanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga nu eens wat verder door in de reeks en post de foto's zonder kleren![]()
[..]
En hoe bevalt dat vreemdgaan je nu?
Waarom?quote:
Hij zegt hoi terugquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoi vriend van Huppelmuts.![]()
[..]
No way.
Kijk dat is al 2-0 voor lange haren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na in je fobo te hebben gekeken moet ik het met bovenstaande user eens zijn. Sterker nog, ik denk dat kort haar je niet zo goed zal staan.
Goh, en dat zeg ik niet ook al de hele tijd!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na in je fobo te hebben gekeken moet ik het met bovenstaande user eens zijn. Sterker nog, ik denk dat kort haar je niet zo goed zal staan.
Het wordt een beetje automatisme dat ik dat in een zin typ.quote:
Ik wil ze wel maken van jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen pics in bh, alleen ooit voor een fotoshoot toen.
Ja, daarom wil ik mijn haar vooral ook korter. Tot dat alles wat dood is weg is, en dan weer laten groeien. Maar dat betekent dus dat ik mn haar wel tot iets boven mn schouders ongeveer moet laten knippenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn haar is zo dood als wat.Het golft nu door de regen.
Maar natuurlijk mag hij wel kijkenquote:
3-0 voor lange haren dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goh, en dat zeg ik niet ook al de hele tijd!
Wat is dat toch met die korte pittige vlotte kapsels!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet hoe mijn vriend kijkt
Ado?
Ik kijk in elk geval een beetje zo :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |