Dat is ook meer dan genoeg voor jullie pubers hierquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:02 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Je zag toch alleen maar de inkijk.
De hele foto is best leukquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voel je vooral geroepen om een betere foto te plaatsen
Ik zal t van t weekend eens proberenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in de lach zou schieten als je op de bank zou zitten en dat in mijn oor zou fluisteren
In mn bhquote:
En dat wil hij dus niet delen met onsquote:
quote:[..]
Ik zal t van t weekend eens proberen
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ga het hele album nog weer eens draaien.
Zonde!quote:
Hebben ze eigenlijk meer dan dat ene album?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Minpunt is, ik blijf nu de hele avond Temper Trap luisteren.
Mij een puber noemen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is ook meer dan genoeg voor jullie pubers hier
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De hele foto is best leuk
[..]
Waar zou jij ze willen dan?quote:
Ze hebben nog een EP uit 2006.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk meer dan dat ene album?
Nu weet iedereen hoe ze eruit ziet!quote:
Naam toevallig?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ze hebben nog een EP uit 2006.
Lieflijkquote:
Nee hoor, het is goed zoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar zou jij ze willen dan?
En moet je niet eerst r maat vragen ofzo? WAAA
Ja, wat denk jij dan, dat ik een of ander oud moedertje uitkies ofzo?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:07 schreef Marvin. het volgende:
Ik moet wel toegeven dat JaniesBrownie een jong gezicht heeft voor een moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |