Die stonden bij mij aan de bar.quote:
Dat vind jij grof?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde even grof zijn.Ik zeg dat nooit.
Niks tegen dildo'squote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die stonden bij mij aan de bar.
Wat een dildo's. Vooral die dikke neger.
Zit je gezellig in een stripclub lijkt het de barman/dj wel leuk om zo'n chick te laten strippen op dat nummerquote:
NIET FOCKEN MET WARTAALquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die stonden bij mij aan de bar.
Wat een dildo's. Vooral die dikke neger.
Boh, door jou luister ik atm weer Temper Trap.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pop, stagepop en weet ik wat allemaal nog meer, wat een gezeik.
Dat was idd een leuke foto jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuke foto ado (die van mijn tieten)
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit je gezellig in een stripclub lijkt het de barman/dj wel leuk om zo'n chick te laten strippen op dat nummer![]()
En bij het meest vadsige lelijke mormel zetten ze sexybitch op![]()
* Huppelmuts zoekt dus een andere stripclub om naartoe te gaan voor een gezellige avond
Sweet Disposition?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, door jou luister ik atm weer Temper Trap.
Waar komt dat ding eigenlijk vandaan?quote:
Die gasten hebben 1 hitje en gelijk doen ze stoer met het management, weinig artiesten gezien die zo arrogant zijn.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, door jou luister ik atm weer Temper Trap.
Die heb ik nog nooit voorbij horen komen in de clubquote:
Moet je wat vaker gaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit voorbij horen komen in de club
Voel je vooral geroepen om een betere foto te plaatsenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar maar zo'n klein stukje WAAA
nee het moet wel leuk blijven.quote:
Die is alweer wegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuke foto ado (die van mijn tieten)
Ik denk dat ik in de lach zou schieten als je op de bank zou zitten en dat in mijn oor zou fluisterenquote:
Je zag toch alleen maar de inkijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die is alweer weg![]()
Ik ben trots op en blij met jouw tieten!![]()
Waar zijn de jouwe?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |