niks zeggen hequote:
Waar zit dat spoilertopic?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef alors het volgende:
Ik weet het.
Vienna en Henry zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:54 schreef Adelante het volgende:
Ik snap die hele Vienna en Henny lijn niet, kunnen ze niet beide vertrekken uit de serie?
Hoooo, Henry en Vienna zijn hetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:54 schreef Adelante het volgende:
Ik snap die hele Vienna en Henny lijn niet, kunnen ze niet beide vertrekken uit de serie?
mee eens isquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:28 schreef Michellee het volgende:
[..]
Hoooo, Henry en Vienna zijn hetste stel van ATWT!
Preciesquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:40 schreef Pugg het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
iemand die voortdurend aan sex denkt doet heeft nu een grote mond
bah
Zij is nog erger dan Bradquote:
ja zo snel mogelijk, please!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:36 schreef SeaOfLove het volgende:
omg dat gedoe met die sieraden/parfum... wat een domme verhaallijn
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:34 schreef Anonymousz het volgende:
Vinden jullie Aaron niet vervelend?
Ik wel
ik vind die faith nog slechterquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:52 schreef Miam het volgende:
Die dochter van Carly acteert zo verschrikkelijk slecht.![]()
Ik word helemaal naar van dat blije hoofd elke keer.
eensquote:
Ach, bijna al die kindacteurs zijn slecht in atwt..quote:
Idd ja, mij iets te gemaakt "Kijk ons een vader dochter band creëren hihihi"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:58 schreef DarkElf het volgende:
sjonge wat missellijkmakend weer , dit keer brad en liberty
Die waren al ooit getrouwd. Toen werd Brad nog door een leuke acteur gespeeld.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:28 schreef Moja het volgende:
Van mij mogen Brad en Carly wel wat met elkaar krijgen. En dan samen een dodelijk auto ongeluk, iets in die richting
Echt? Dat is dan nog voor de tijd dat ik keek danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die waren al ooit getrouwd. Toen werd Brad nog door een leuke acteur gespeeld.
terug vind post en oh my godquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:32 schreef Tammykok het volgende:
Ohw en uhm wat is
tvp en omg???\\
Ik mis wat volgens mij
oh dan ben jij ook op sky-channel begonnen met kijkenquote:Op zondag 7 februari 2010 12:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kijk het al zo'n 20 jaar en heb er ook boeken van.
preciesquote:Op zondag 7 februari 2010 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet er niet aan denken om straks de volgende soap kwijt te raken: eerst Neighbours op de BBC en straks ATWT. Wat zal mijn leven leeg worden
kloptquote:Op zondag 7 februari 2010 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
De vorige Casey zit trouwens nu in Vampire Diaries op Net5.
Ja, maar Parker is niet het biologische kind van Jack, maar van Hal (rip).quote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef DarkElf het volgende:
zeg Brad en Jack zijn toch broers? dus Liberty en Parker zijn neef en nicht?
Oh ja Hal! Die was ik al vergeten.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar Parker is niet het biologische kind van Jack, maar van Hal (rip).
EastEndersquote:Op zondag 7 februari 2010 21:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
precies
wat moet ik kijken als atwt er niet meer is
omdat henry gelogen had over metroquote:Op donderdag 11 februari 2010 01:41 schreef vencodark het volgende:
De grote vraag is natuurlijk: Waarom heeft Vienna het met haar botte kop uitgemaakt met Henry?Ik vond ze zo leuk (en ik heb het gemist).
Wat was precies de leugen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omdat henry gelogen had over metro
hij had tegen haar gelogen dat hij metro had verkocht ofzo met neppapieren. hij wilde haar met diamanten overtuigen en zij wil dus geen rijkdom maar alleen hemquote:
Aaah.quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hij had tegen haar gelogen dat hij metro had verkocht ofzo met neppapieren. hij wilde haar met diamanten overtuigen en zij wil dus geen rijkdom maar alleen hem
omdat hij gelogen heeft dus! de sukkel!quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aaah.Maar als ze alleen hem wilt...waarom dan toch uitmaken?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omdat hij gelogen heeft dus! de sukkel!
ik hoop van welquote:Op donderdag 11 februari 2010 02:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das dom! Ach, ze komt vast nog wel bij hem terug.
Die 2 horen bij elkaar!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
EastEndersSinds een tijdje mijn favoriete soap
![]()
nogal jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:05 schreef Miam het volgende:
wat een slechte verhaallijn wat betreft die ziekte enzo.... beetje ongeloofwaardig.
als ik hem zie moet nog steeds aan jeff colby denkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:20 schreef Miam het volgende:
En Rick Dekker mag ook wel weer de serie uit...
Rick Dekkerquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:20 schreef Miam het volgende:
En Rick Dekker mag ook wel weer de serie uit...
Ja James moet terugkomenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:17 schreef Miam het volgende:
Dat was pas echt een badguy... heerlijk, ik heb echt genoten van die afleveringen met James.
jahaaaaa.quote:
ik ookquote:Op maandag 15 februari 2010 01:21 schreef xkellyyyyyy het volgende:
TVP, toch blijf ik van de serie houden!!
Shit je was net voor mequote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef psv-gomes het volgende:
bah, aaron heeft me iets TE veel borsthaar
Holden + hemd + logeren in de lakeview =quote:
zoenen zoenen en nog eens zoenenquote:
ik ben toen weggezapt, vreselijk...niet om aan te zienquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
Dadelijk weer ff kijken
Die bijna dood ervaring van Allison was ook een aanfluiting zeg
nee hij praat niet zo achterlijk uber-british meer...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:49 schreef SeaOfLove het volgende:
vind hem iets minder glad dan toen hij er net in kwam. heeft hij zijn baard anders zitten ofzo?
voor mij een verslaving dat begon na schooltijd... Nu ruim 15 jaar geleden hahahaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom kijk ik dit?Oja...ontspanning na een drukke werkdag
soms denk ik ook waarom ik ernaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:46 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
voor mij een verslaving dat begon na schooltijd... Nu ruim 15 jaar geleden hahaha
Hoe saai het soms is ik blijf kijken
dat was in de bijna dood ervaring van Allisonquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:21 schreef Miam het volgende:
En ze lijken de gebeurtenissen van de afgelopen dagen helemaal te zijn vergeten in Oakdale gezien hun blije gedragvreeeeeemd...
En waarom gingen Emily en Susan een liedje zingen? dat sloeg echt nergens op!
lolzquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:52 schreef Pugg het volgende:
Okay , die voor jou, Luke bedoel ik natuurlijk.
Neequote:Op woensdag 17 februari 2010 09:18 schreef Pugg het volgende:
Hebben Like en Noah ook nog iets te doen?
liever mike dan die saailul Holdenquote:
Ik vind Neal leukquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:58 schreef Miam het volgende:
Holden heeft inderdaad helemaal niks aantrekkelijks.. wat een saaie piet is dat zeg!
Neal is wel terug...
ja. Met die oude Lily was hetn iet zon leuke combi geweestquote:
ik vind deze lily leuk maar alleen als ze kwaad isquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:18 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
ja. Met die oude Lily was hetn iet zon leuke combi geweest
Begin wel iets meer aan de nieuwe lily te wennen
vind haar vrij mager de laatste tijd, ze is natuurlijk tenger gebouwd, maar volgens mij kun je nu echt ribben tellen bij haar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:20 schreef Miam het volgende:
Ik vind Emily toch wel een mooie vrouw... vooral als ze d'r haren naar achteren heeft gestyled..
verhaallijn daniquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:29 schreef Miam het volgende:
Mwooh, daar heb ik geen idee van, ze oogt vind ik, gewoon mooi slank.
Wie is die Dani?
iedereen behalve holden en jackquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef psv-gomes het volgende:
blegh hebben ze nu echt voor elkaar gekozen; carly en holden
Carly toch, je kan veel leukers krijgen
Of toch niet
Maar hij blijft lekker,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, wat een sneu huwelijksaanzoek van Aaron.
ik haat hemquote:
echt wel ze lijkt op J.Loquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik vind die nieuwe Dani trouwens op Jennifer lijken.
Via RTLgemistquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:20 schreef psv-gomes het volgende:
Waar kan ik atwt volgen via internet, youtube werkt niet meer / loopt achter
Ja en? Is dat niet het hele idee achter internet? Tha WorldWideWebzzzzquote:
hey wat dacht vanquote:
Ik stoor me op dit moment het meest aan Brad. Paul is altijd een storingselement. Het valt me mee dat zijn haar tegenwoordig iets beter zit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hey wat dacht van
Holden, James & Paul?
maar je ziet wel zijn grote oren nogquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik stoor me op dit moment het meest aan Brad. Paul is altijd een storingselement. Het valt me mee dat zijn haar tegenwoordig iets beter zit.
Al zou hij het kapsel van Cousin It hebben van The Adams Family.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar je ziet wel zijn grote oren nog
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al zou hij het kapsel van Cousin It hebben van The Adams Family.He's like...Dumbo.
atwt op rtl gemist werkt niet in het buitenlandquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja en? Is dat niet het hele idee achter internet? Tha WorldWideWebzzzz
daar kun je iets voor downloaden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:02 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
atwt op rtl gemist werkt niet in het buitenland
gesnopen????
quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:35 schreef xkellyyyyyy het volgende:
ik denk trouwens dat die man waar luke en noah met die oma mee aan het zijn kamperen dat die samenwerkt met die vader van noah, en dat die man toevallig niet dood is ofzo. want ik vind het maar raar hoe close hij probeert te doen met het koppeltje... hun samen bljven leuk..
noah word ook steeds knapper![]()
en luke blijft gewoon ook om op te eten!![]()
![]()
Ik denk de hele tijd dat het misschien wel de vader van Noah is, plastische chirurgie gehad of zo. Ik denk in ieder geval ook niet dat hij dood is. Ik krijg de kriebels van die man.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:35 schreef xkellyyyyyy het volgende:
ik denk trouwens dat die man waar luke en noah met die oma mee aan het zijn kamperen dat die samenwerkt met die vader van noah, en dat die man toevallig niet dood is ofzo. want ik vind het maar raar hoe close hij probeert te doen met het koppeltje... hun samen bljven leuk..
noah word ook steeds knapper![]()
en luke blijft gewoon ook om op te eten!![]()
![]()
je toetsenbord is stuk, je vraagtekentoets blijft hangenquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:02 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
atwt op rtl gemist werkt niet in het buitenland
gesnopen????
ja nu had ze ineens geen issues met intimiteit meerquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:02 schreef MiLalaa het volgende:
Groot gelijk Alisonzou ik ook doen even met Chris aan de rol
.. Voor je het weet zit je met Aaron achter de geraniums
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:09 schreef vencodark het volgende:
Die sloerie van een Alison!(heeft ze echt met dingetje seks gehad?
)
Dani (de nicht van Ali & Emily)quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:12 schreef vencodark het volgende:
En wie is die ene griet die dingetje zo graag wilt? Die liep gewoon weg midden in de ceremonie.![]()
En Paul...daar past altijd maar 1 smiley bij:
Jack en Carly.Gloeiende, gloeiende.
![]()
Ik heb het de laatste paar dagen even gemist. Is er iets tussen Jack en Carly gebeurd of bedoel je dat ze gewoon altijdquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Dani (de nicht van Ali & Emily)
paul is sowieso
Jack & Carly: tja
Ze hebben weer gezoend.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:33 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste paar dagen even gemist. Is er iets tussen Jack en Carly gebeurd of bedoel je dat ze gewoon altijdzijn?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:33 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste paar dagen even gemist. Is er iets tussen Jack en Carly gebeurd of bedoel je dat ze gewoon altijdzijn?
quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind Jack altijd praten alsof hij uit een afgekeurde aflevering van CSI Oakdale komt ofzo
quote:
Eens!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:10 schreef Moja het volgende:
Ik vond janet juist zo leuk met Jack![]()
Carly![]()
quote:
goeie gok maar we zijn in medio sepquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:43 schreef psv-gomes het volgende:
zo eindelijk iets kunnen vinden via youtube en bij kunnen kijken
Geloof dat ik nu wat afleveringen voorlig, als ik de afleveringen lees waar het de komende week over gaat op txt 243
zitten nu in Nederland ergens met de afleveringen in eind sep 2008 haha
maar ik vind carly leuk
24 je loopt wel voorquote:
Jack is een mietje.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:36 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik had altijd nog wel iets voor Jack, maar nu is het klaar!![]()
Sukkel
preciesquote:
Dat vind ik ook zó irritant, die eeuwige pogingen tot sexy kijkenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
Nah ik ben niet echt een Carly hater hoor. Ik irriteer me wel aan de manier waarop ze haar lippen tuit terwijl ze praat
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:12 schreef Moja het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zó irritant, die eeuwige pogingen tot sexy kijken
Oja en Brad![]()
Carly > Janetquote:Op zondag 14 maart 2010 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
Nah ik ben niet echt een Carly hater hoor. Ik irriteer me wel aan de manier waarop ze haar lippen tuit terwijl ze praat
ik vind carly alleen leuk als ze niet met Jack gaatquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:59 schreef xkellyyyyyy het volgende:
toch blijf ik een echte carly fan![]()
![]()
en carly en jack zullen wel niet meer bij elkaar komen, maar toch als die dan samen een scene hebben waar ze weer tot elkaar komen.. dan denk ik toch van .. AAH die passen zo goed bij elkaar!!:P
maja janet is ok wel leuk bij hem
ze hopen dat ze het kind uit het gat kunnen halen ofzoquote:
Ja, alsof dat helpt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze hopen dat ze het kind uit het gat kunnen halen ofzo
Ik zag vandaag voor het eerst in pakweg tien jaar weer eens een stukje ATWT, maar idd holy crap wat is er met het hoofd van Carly gebeurd? Kapotgebotoxed?quote:
iedereen zegt dat tegenwoordig op verschillende sitequote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zag vandaag voor het eerst in pakweg tien jaar weer eens een stukje ATWT, maar idd holy crap wat is er met het hoofd van Carly gebeurd? Kapotgebotoxed?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:59 schreef xkellyyyyyy het volgende:
toch blijf ik een echte carly fan![]()
![]()
en carly en jack zullen wel niet meer bij elkaar komen, maar toch als die dan samen een scene hebben waar ze weer tot elkaar komen.. dan denk ik toch van .. AAH die passen zo goed bij elkaar!!:P
maja janet is ok wel leuk bij hem
Ja idd, lekker realistisch weerquote:Op maandag 22 maart 2010 17:58 schreef SeaOfLove het volgende:
wel een dag een geoloog die een kaart maakt, weten te regelen maar bijv de brandweer met fatsoenlijk materieel laten uitrukken is schier onmogelijk
Ja, idd, wat een gezeik en hoe onrealistisch dat die James daaronder in de kelder woont, Henry gevangen houdt en regelmatig die crimineel over de vloer krijgt. En Meg heeft niks in de gaten....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:03 schreef M.irr het volgende:
Deze verhaallijn is niet bijster interessant. vooral dat Paul/Meg gedoe..
blegh.
heb het al een paar weken niet gezien maar als je zo de laatste maanden kijkt snap ik steeds beter dat het van het scherm gehaald gaat wordenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:03 schreef M.irr het volgende:
Deze verhaallijn is niet bijster interessant. vooral dat Paul/Meg gedoe..
blegh.
Ik vind het wel geinig juist.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef Anonymousz het volgende:
Dusty ziet er niet uit
hij lijkt op een dakloze
ze heeft een vriend nodigquote:Op maandag 29 maart 2010 18:28 schreef Moja het volgende:
Nee hé, niet weer dat gemiep van Faith over de scheiding. Godsamme heeft dat kind geen leven ofzoiets.
dat wel maar hij moet naar de kapperquote:
uuhm nee niet vrij... uit de dood opgestaan/blijkt toch niet dood te zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 22:44 schreef vencodark het volgende:
Ik mis 1 aflevering en ineens is Dusty vrij?Oh, en Paul lijkt tegenwoordig op een leeuw ofzo, met zijn sikje.
![]()
Oh, ik zag een hotelkamer dus dacht dat ze ineens vrij waren of ontsnapt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:31 schreef Croli het volgende:
[..]
uuhm nee niet vrij... uit de dood opgestaan/blijkt toch niet dood te zijn
* zucht.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:02 schreef Croli het volgende:
hotelkamer... ze....??? enige wat ik weet is dat ze op een eiland vast zitten in een groot huis. dusty zat in een kooi in een kamertje. Meg vond m, nu zijn ze dr uit en lopen ze ergens op het strand rond.... of dat laatste was nog maar een visioen van Paul...
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:16 schreef Anonymousz het volgende:
4 woorden: Paul en zijn visioenen
sowieso paulecht heerlijk dat hij kwaad wordt
je vergeet zijn (flap)orenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zijn ogen en mond gaan zo raar staan. Ik zei toch al, hij lijkt op een leeuw. En die brullen graag.
eensquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:20 schreef Croli het volgende:
Er zijn leukere Paul's geweest ja... maar deze is toch ook niet verkeerd....
Momenteel wel een beetje aan het doordraaien
die ken ik niet! wanneer heeft die gespeeld dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eens
deze paul is de leukste![]()
[ afbeelding ]
Behalve als die huiltquote:Op donderdag 1 april 2010 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, dat lelijke ventje met dat pikzwarte haar en slechte huid. Die Emily was ook niet echt mooi trouwens. En de Paul van de laatste foto was wel leuk. De huidige speelt wel goed, lekker expressief.
oh god uuuhwwwquote:Op donderdag 1 april 2010 10:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Emily huilt ook verschrikkelijk trouwens, de hele tijd dat 'Oeehhh' tussen het gesnik door
ik heb dus heel erg aan de nieuwe emily moeten wennenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, dat lelijke ventje met dat pikzwarte haar en slechte huid. Die Emily was ook niet echt mooi trouwens. En de Paul van de laatste foto was wel leuk. De huidige speelt wel goed, lekker expressief.
Ja idd. Dat die 2 mannen haar ook niet gelijk omgelegd hebben is me een raadsel.quote:
ff denken 5 jaar geleden was hij voor het laatstquote:Op donderdag 1 april 2010 03:19 schreef xkellyyyyyy het volgende:
[..]
die ken ik niet! wanneer heeft die gespeeld dan?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack zoquote:
nee waaromquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:34 schreef xkellyyyyyy het volgende:
ik heb een nestje puppy's trouwens en ik hou een mannetje zelf.. ik twijfel er aan om hem dusty te noemen:P
of ben ik dan echt erg?
Nee, Dusty is een leuke naam voor een hond.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:34 schreef xkellyyyyyy het volgende:
Carly blijft leuk ja!!
ik heb een nestje puppy's trouwens en ik hou een mannetje zelf.. ik twijfel er aan om hem dusty te noemen:P
of ben ik dan echt erg?
james kan niet dood, dus die zien we nog wel terugquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:19 schreef Urnie het volgende:
Zou James echt dood zijn, of gaat hij nu doorspelen als geest?
Die warrige look is zeker lekkerquote:
Dood staat niet in zijn woordenboekquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:19 schreef Urnie het volgende:
Zou James echt dood zijn, of gaat hij nu doorspelen als geest?
Jaquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:46 schreef Rebbedebje het volgende:
Haha, SeaOfLove, wij hebben tegelijkertijd ongeveer hetzelfde gepost.
lily. meg, molly, rose, lucy, jennifer, alisonquote:Op woensdag 7 april 2010 08:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ej, wie heeft t nou eigenlijk allemaal met die Dusty gedaan zeg, Meg? Emily?
Echt iedereen stond naar hem te kwijlen
ja, pcs. Carly kan nog wel toegevoegd worden aan het lijstje, die is toch single op het moment.quote:
jij past veel beter bij dustyquote:Op woensdag 7 april 2010 22:58 schreef vencodark het volgende:
Hmmm als ik krullenbol Dusty met must Emily zie zoenen....dat wil ik ook met Dusty zoenen.
jupquote:
eensquote:Op donderdag 8 april 2010 00:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iedereen, behalve Emily, past bij Dusty.
thanks voor de informatiequote:Op donderdag 8 april 2010 00:22 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
jup
stenbeck's erfgenaam
geloof dat zijn echte pa trouwde met de zus van stenbeck en dat na de dood van die pa de ex vrouw van james hem beschermde, wat ik uit de verhaallaan kan opmaken
stenbeck en dusty's vader zijn bij de geboorte verwisseld
zie stamboom
http://www.soapcentral.com/atwt/ftrees/stenbeck.php
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:18 schreef Croli het volgende:
didnt know that!
maaruh wat denken jullie; komt er nu al een scheiding tussen Aaron en Ali?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft alleen nogal beroerde smaak: Emilyquote:Op donderdag 8 april 2010 16:58 schreef Anonymousz het volgende:
dusty is een ladiesman
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:35 schreef Pugg het volgende:
[..]aaron is net zo'n moraalridder/heilig boontje als jack en holdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
precies dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 april 2010 18:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij heeft alleen nogal beroerde smaak: Emily
Maar wel erg sexy!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
aaron is net zo'n moraalridder/heilig boontje als jack en holden
ik vind hem suf! maargoed ik ben hier geloof ik ook de enige die geen nat broekske krijgt van Dustyquote:
ik mag dusty niet zo maar hij ziet er niet slecht uitquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vind hem suf! maargoed ik ben hier geloof ik ook de enige die geen nat broekske krijgt van Dusty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |