quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Vlad IIIquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
de cito en iqtest.![]()
wie ben jij?
Uitstellen is minstens zo slecht of slechter. Als wat wil met haar leven dan gaat ze er gewoon voor en aan zichzelf, haar ouders en de school laten zien dat ze VWO verdiendquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is ze wel een beetje laat mee, met nog maar een half jaar voor de boeg. En dit zeg ik niet om haar te demoraliseren.
Je hebt deels wel gelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is ze wel een beetje laat mee, met nog maar een half jaar voor de boeg. En dit zeg ik niet om haar te demoraliseren ofzo. Maar ze heeft daar zelf natuurlijk meer inzicht in.
Je gaat me niet vertellen dat ze op de havo tegenwoordig ook lts'ers aannemen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:17 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
:S mijn zus doet 5 vwo en ik doe 3 havo en dat licht echt niet vooral of je het aankan, maar of je je best doet.
Wat een rebelse houding.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:21 schreef IHVK het volgende:
Bilmiyorem, als iemand dat tegen mij zou zeggen, zou ik juist extra hard leren en een 10 halen.
Ik adviseer je hetzelfde te doen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:21 schreef VladDracula het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat ze op de havo tegenwoordig ook lts'ers aannemen?
Je bent hier gekomen om Bilmiyorem belachelijk te maken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef VladDracula het volgende:
in ieder geval blijkt nergens uit dat ze VWO aankan, niet uit de gesprekken of wat dan ook.
Er zijn meer redenenen waarom ik twijfel. Er zijn niet zoveel leraren geweest die hebben gezegd dat het vwo verstandig is voor mij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als ie dat echt zei is het een incompetente lamlul![]()
![]()
Ik zou hier geen beslissing op baseren of überhaupt twijfelen aan je kunnen
Ga toch weg joh, je komt hier net kijken en trekt totaal ongefundeerde conclusiesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef VladDracula het volgende:
in ieder geval blijkt nergens uit dat ze VWO aankan, niet uit de gesprekken of wat dan ook.
Die instelling heb ik ook hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:21 schreef IHVK het volgende:
Bilmiyorem, als iemand dat tegen mij zou zeggen, zou ik juist extra hard leren en een 10 halen.
Ik adviseer je hetzelfde te doen.
En nu zit je toch in de 5e. Laat je wiskundeleraar iig achter je staan en maak die toets morgen goedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er zijn meer redenenen waarom ik twijfel. Er zijn niet zoveel leraren geweest die hebben gezegd dat het vwo verstandig is voor mij.Ik heb allemaal negatieve adviezen gekregen in de derde. In de 4,5 jaar dat ik hier op school zit, zijn er maar een paar geweest die vonden dat ik vwo moest doen en dat waren m'n ned+wis leraren.
kan ook niet via een forum he. Je moet maar vertrouwen op wat ik heb gezegd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef VladDracula het volgende:
ik kijk al langer meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga toch weg joh, je komt hier net kijken en trekt totaal ongefundeerde conclusies
Okey, nou hoop ik je hier niet heel lang te zien de komende tijd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die instelling heb ik ook hoor.
het is zeker een kloon.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga toch weg joh, je komt hier net kijken en trekt totaal ongefundeerde conclusies
welke topics zijn je VWO-skills te zien?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kan ook niet via een forum he. Je moet maar vertrouwen op wat ik heb gezegd.
Vierde.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
En nu zit je toch in de 5e. Laat je wiskundeleraar iig achter je staan en maak die toets morgen goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |