quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Vlad IIIquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
de cito en iqtest.![]()
wie ben jij?
Uitstellen is minstens zo slecht of slechter. Als wat wil met haar leven dan gaat ze er gewoon voor en aan zichzelf, haar ouders en de school laten zien dat ze VWO verdiendquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is ze wel een beetje laat mee, met nog maar een half jaar voor de boeg. En dit zeg ik niet om haar te demoraliseren.
Je hebt deels wel gelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is ze wel een beetje laat mee, met nog maar een half jaar voor de boeg. En dit zeg ik niet om haar te demoraliseren ofzo. Maar ze heeft daar zelf natuurlijk meer inzicht in.
Je gaat me niet vertellen dat ze op de havo tegenwoordig ook lts'ers aannemen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:17 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
:S mijn zus doet 5 vwo en ik doe 3 havo en dat licht echt niet vooral of je het aankan, maar of je je best doet.
Wat een rebelse houding.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:21 schreef IHVK het volgende:
Bilmiyorem, als iemand dat tegen mij zou zeggen, zou ik juist extra hard leren en een 10 halen.
Ik adviseer je hetzelfde te doen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:21 schreef VladDracula het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat ze op de havo tegenwoordig ook lts'ers aannemen?
Je bent hier gekomen om Bilmiyorem belachelijk te maken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef VladDracula het volgende:
in ieder geval blijkt nergens uit dat ze VWO aankan, niet uit de gesprekken of wat dan ook.
Er zijn meer redenenen waarom ik twijfel. Er zijn niet zoveel leraren geweest die hebben gezegd dat het vwo verstandig is voor mij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als ie dat echt zei is het een incompetente lamlul![]()
![]()
Ik zou hier geen beslissing op baseren of überhaupt twijfelen aan je kunnen
Ga toch weg joh, je komt hier net kijken en trekt totaal ongefundeerde conclusiesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef VladDracula het volgende:
in ieder geval blijkt nergens uit dat ze VWO aankan, niet uit de gesprekken of wat dan ook.
Die instelling heb ik ook hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:21 schreef IHVK het volgende:
Bilmiyorem, als iemand dat tegen mij zou zeggen, zou ik juist extra hard leren en een 10 halen.
Ik adviseer je hetzelfde te doen.
En nu zit je toch in de 5e. Laat je wiskundeleraar iig achter je staan en maak die toets morgen goedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er zijn meer redenenen waarom ik twijfel. Er zijn niet zoveel leraren geweest die hebben gezegd dat het vwo verstandig is voor mij.Ik heb allemaal negatieve adviezen gekregen in de derde. In de 4,5 jaar dat ik hier op school zit, zijn er maar een paar geweest die vonden dat ik vwo moest doen en dat waren m'n ned+wis leraren.
kan ook niet via een forum he. Je moet maar vertrouwen op wat ik heb gezegd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef VladDracula het volgende:
ik kijk al langer meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga toch weg joh, je komt hier net kijken en trekt totaal ongefundeerde conclusies
Okey, nou hoop ik je hier niet heel lang te zien de komende tijd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die instelling heb ik ook hoor.
het is zeker een kloon.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga toch weg joh, je komt hier net kijken en trekt totaal ongefundeerde conclusies
welke topics zijn je VWO-skills te zien?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kan ook niet via een forum he. Je moet maar vertrouwen op wat ik heb gezegd.
Vierde.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
En nu zit je toch in de 5e. Laat je wiskundeleraar iig achter je staan en maak die toets morgen goed
uit je moeder's hol.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
En nu ben je pas uit je hol gekropen?
Ik moet twee cijfers met 1 punt verhogen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey, nou hoop ik je hier niet heel lang te zien de komende tijd.
En TM je kunt binnen een half jaar wel je cijfers ophalen hoor.
Vaak genoeg gedaan.
Gaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik moet twee cijfers met 1 punt verhogen.
geen..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef VladDracula het volgende:
[..]
welke topics zijn je VWO-skills te zien?
quote:
Dat mag.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:29 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Kon je niks anders verzinnen?
P.s. mag ik dit aangeven bij een mod ofzo?
Vind ik niet acceptabel.
Oké bedanktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat mag.
http://forum.fok.nl/user/history/118131
Is een GC mod bijvoorbeeld.
Lekkerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef Ayca het volgende:
Nou jullie mogen nu terecht zeggen dat ik naar knoflook ruik want dat doe ik ook.cacik
Knoflookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef Ayca het volgende:
Nou jullie mogen nu terecht zeggen dat ik naar knoflook ruik want dat doe ik ook.cacik
Hoe voelt het om Grieks voedsel te eten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef Ayca het volgende:
'kay =Dquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zal zo mijn tanden poetsen.m'kay?
Garlic is bad m'kay, so don't do garlic, 'cause garlic is bad m'kayquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zal zo mijn tanden poetsen.m'kay?
Cacık (IPA pronunciation: /dʒɑːdʒɯk/) is a Turkish dish of seasoned, diluted yoghurt, eaten throughout the former Ottoman world.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe voelt het om Grieks voedsel te eten?
Ligt er aan wat voor.quote:
Is salça niet gewoon tomatensaus?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor.
Niet als er vlees in zit.![]()
Maar manti met aardappel yoghurt salça en knoflook.![]()
Dus ja.
Ohh maar wij eten het altijd met vlees en dat is dus niet zo lekker.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor.
Niet als er vlees in zit.![]()
Maar manti met aardappel yoghurt salça en knoflook.![]()
Dus ja.
Nee, is wel specifieker.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is salça niet gewoon tomatensaus?
Purree, of bedoel je soms puree?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee!
http://en.wikipedia.org/wiki/Tomato_paste
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik haat dat woord, maar bij ihvk gebruik ik het maar al te graagquote:
Als je het mengt met andere dingen, weet niet precies wat, kun je het ook gebruiken voor op je brood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm lekker pest.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:51 schreef IHVK het volgende:
Pest op brood, met kaas en tomaten.
Ook lekker.
Cemen is lekker, maar salca?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je het mengt met andere dingen, weet niet precies wat, kun je het ook gebruiken voor op je brood.
Ik dacht dat 'salçalı ekmek' wel meer bekend was onder Turken.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:51 schreef IHVK het volgende:
Pesto op brood, met kaas en tomaten.
Ook lekker.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Rookert het volgende:
Hadden jullie wik nou gevonden of niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Rookert het volgende:
Hadden jullie wik nou gevonden of niet?
Het is bewerkte salça. Niet dat spul uit blik voor in het eten. Hoe kun je het vies vinden als je het nooit op hebt? Maar misschien is het iets regionaals. Bij ons zijn kinderen echt gek op 'salçalı ekmek'.quote:
Jaaa, de kip was ik vergeten!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kip pesto voor op brood..
Pesto.
quote:Doordat pesto veel basilicum bevat, bevat het ook de gentoxische, mogelijk kankerverwekkende stoffen estragol, methyleugenol en safrol. Het voedingscentrum adviseert om die reden om matig te zijn met het gebruik van pesto.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]Doe je dat nou ook in echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt, mijn favoriete lunch op de uni is een stokbrood met mozzarella, tomaat en pestoquote:
Ik weet echt wel hoe pure salca smaakt. De salca die wij thuis gebruiken kun je echt niet op brood eten, is gewoon vies. Maar goed, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is bewerkte salça. Niet dat spul uit blik voor in het eten. Hoe kun je het vies vinden als je het nooit op hebt? Maar misschien is het iets regionaals. Bij ons zijn kinderen echt gek op 'salçalı ekmek'.
ik eet heel eenzijdig, te bang voor verkeerde stoffen in m'n lichaam.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als je het elke dag eet wel.
Af en toe niet.
Het is dan ook 'bewerkte' salça, geen pure.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet echt wel hoe pure salca smaakt. De salca die wij thuis gebruiken kun je echt niet op brood eten, is gewoon vies. Maar goed, smaken verschillen.
Nee, NIET gevarieerd eten is gezondquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik eet heel eenzijdig, te bang voor verkeerde stoffen in m'n lichaam.
Stelletje nepkazen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:58 schreef Ayca het volgende:
Wij hebben alleen nog maar brie thuis en geen gewone kaas.
Zucht...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hij heeft altijd een groen shirt aan.
ik leef op nutella walnoten appels bananen en chocola. en wat vettige dingen. jamjam.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, NIET gevarieerd eten is gezond
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
WIK HEEFT EEN DUIDELIJKE FOTO SNEL NAAR Z'N FACEBOOK AYCA!
Dat heb ik nog nooit geproefd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is dan ook 'bewerkte' salça, geen pure.
Ja ik heb nog nooit pastirma gegetenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja. Cemen is dat spul dat om pastirma zit zeg maar, het smaakt echt heeeel erg sterk.
ik heb meerdere duidelijke gezien, ook eentje waarop je z'n ogen superduidelijk ziet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb lekker al een hele duidelijke foto van Wik gezien.
Lekker puhquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
nog nooit pastirma gegeten!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ik heb nog nooit pastirma gegetenen cemen ook niet want mn moeder zei dat het heet was.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb meerdere duidelijke gezien, ook eentje waarop je z'n ogen superduidelijk ziet.
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb meerdere duidelijke gezien, ook eentje waarop je z'n ogen superduidelijk ziet.
al die kankerpraatjes maken me gek.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:02 schreef IHVK het volgende:
http://www.agf.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=26134
Interessant.
Hier:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:00 schreef Rookert het volgende:
Wik, wat is je FB? Op die van mij staat toch geen foto
En?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dan moet ik facebook activeren..
Okey, ik zal er niet meer over beginnen dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
al die kankerpraatjes maken me gek.
Ze kunnen ook nooit eens duidelijk zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:02 schreef IHVK het volgende:
http://www.agf.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=26134
Interessant.
Jawel! Ik word er gek van, maar wel geinteresseerd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey, ik zal er niet meer over beginnen dan.
Jouw woordkeuzequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
al die kankerpraatjes maken me gek.
ja maar daarna weer deactiveren!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je moet gewoon inloggen!als dat al veel werk is..
Doen die corpsballetjes nog steeds hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die kleding van eind 80 begin 90.![]()
Broek tot je tepels optrekken.
Dan doe je dat niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja maar daarna weer deactiveren!
Foto? Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doen die corpsballetjes nog steeds hoor.
Of die navelbroeken e.d. die sommige mensen toentertijd blijkbaar tot hun ribben optrokken_!
Post dan bewijs dat je ook eens een ander shirt aan hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Die linker is toch van That 70s Show?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon geen betere foto vinden, maar dit soort dingen dus, en dan met vna die hippe superduperwijde pijpen onderaan.
Je hoeft niet alles hier op fok te posten, hoor. Google registreert alles.quote:
Ik heb het gevoel dat Wik boos is. Zeldzaam..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles hier op fok te posten, hoor. Google registreert alles.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:09 schreef Rookert het volgende:
En een broer oid die Jean-Claude van Damme heet
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Post dan bewijs dat je ook eens een ander shirt aan hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn favo kleur was/is blauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Oh.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon geen betere foto vinden, maar dit soort dingen dus, en dan met vna die hippe superduperwijde pijpen onderaan.
Boze Wik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Wik boos is. Zeldzaam..
Ik heb het idee dat hij eerder hoofdschuddend ergens iets niet mee eens is en zich ergert dan boos wordtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en nu had hij wel de boze fase bereikt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij eerder hoofdschuddend ergens iets niet mee eens is en zich ergert dan boos wordt
Nee, dit was geërgerdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en nu had hij wel de boze fase bereikt.
Niet dat ik mij kan herinneren, heb wel eens dingen naar mij toe gegooid gekregenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef IHVK het volgende:
Heb je nooit dingen gegooid naar je broertjes/zusjes wik?
Ben je dat ook echt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef Ayca het volgende:
Vandaag werd ik op school neutraal genoemd.echt bedankt rookert allemaal door jou
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet dat ik mij kan herinneren, heb wel eens dingen naar mij toe gegooid gekregen.
OMG ZOOOO SCHATTG nooit zelf gooien, maar wel dingen naar je toe gegooid krijgen!!! zooo liefquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet dat ik mij kan herinneren, heb wel eens dingen naar mij toe gegooid gekregen.
Je bent de dochter van Federerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef Ayca het volgende:
Vandaag werd ik op school neutraal genoemd.echt bedankt rookert allemaal door jou
Jij bent het familielid dat alleen maar incasseert?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nu blauw aan.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij bent de familielid die alleen maar incasseert?
Leugenaar!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hé, loop mijn posts nou niet te editten!![]()
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben je dat ook echt?
Je bent het gewoon, niet Rookert de schuld geven.
Door jullie word ik raar aangekeken door mensen op school.
Iemand die zo tegen jou praat is gewoon fucking dom, hoop dat het niet je vriendin is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet ik niet.
De wiskunde leraar was boos geworden op een klasgenoot en hij zij achteraf tegen mij 'ja op jou zou hij nooit boos worden want jij ben neutraal, ik zou arrogant reageren maar jij zou dat nooit doen.'
wtf
Ik ben niet verbaasd hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet ik niet.
De wiskunde leraar was boos geworden op een klasgenoot en hij zij achteraf tegen mij 'ja op jou zou hij nooit boos worden want jij ben neutraal, ik zou arrogant reageren maar jij zou dat nooit doen.'
wtf
Zusjes niet, broer hooguit een of twee keer. Ik heb het nut er nooit van ingezienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
hehe
Maar
Damn!
Ook nooit fysiek gevochten met broertjes/zusjes?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet ik niet.
De wiskunde leraar was boos geworden op een klasgenoot en hij(klasgenoot dus) zij achteraf tegen mij 'ja op jou zou hij nooit boos worden want jij ben neutraal, ik zou arrogant reageren maar jij zou dat nooit doen.'
wtf
ik ben dus neutraal.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet ik niet.
De wiskunde leraar was boos geworden op een klasgenoot en hij(klasgenoot dus) zij achteraf tegen mij 'ja op jou zou hij nooit boos worden want jij ben neutraal, ik zou arrogant reageren maar jij zou dat nooit doen.'
wtf
ik ben dus neutraal.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Iemand die zo tegen jou praat is gewoon fucking dom, hoop dat het niet je vriendin is.
Dat niet, maar wij zijn niet zo'n agressieve familiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij bent het familielid dat alleen maar incasseert?
Dat is weinig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zusjes niet, broer hooguit een of twee keer. Ik heb het nut er nooit van ingezien.
Daarom moet je zo goed uitkijken wat je zegt tegen vrouwen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Christus, gaan jullie je hier een beetje druk maken omdat je neutraal bent genoemd![]()
![]()
.
Wij ook niet hoor. Ik kan sowieso moelijk gaan vechten met m'n zusje. Oké, bekvechten, maar dat gebeurt bij iedereen wel eens.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat niet, maar wij zijn niet zo'n agressieve familie.
Ik maak me niet druk om wat mensen over me zeggen, maar op dat moment zelf is het wel irritant. In ons "vriendengroepje" is er zo'n jongen die me nu de hele tijd met zo'n rare wtf-lach aankijkt, alsof ik raar ben. En dus steeds als ik in de pauze aan het praten ben, besef ik later pas dat hij meeluistert en dan denk ik shit he, dit heof je niet te horen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Christus, gaan jullie je hier een beetje druk maken omdat je neutraal bent genoemd![]()
![]()
.
En het gaat meteen mis.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ó wowie! Dit kán geen toeval zijn.
Neequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
.
Nou ja, misschien toen we héééél klein waren of zo, maar dat kan ik mij niet meer herinneren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is weinig.
Ik voel me agressief nu, komt ook niet vaak voor.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ó wowie! Dit kán geen toeval zijn.
Er bloeit hier ietsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om wat mensen over me zeggen, maar op dat moment zelf is het wel irritant. In ons "vriendengroepje" is er zo'n jongen die me nu de hele tijd met zo'n rare wtf-lach aankijkt, alsof ik raar ben. En dus steeds als ik in de pauze aan het praten ben, besef ik later pas dat hij meeluistert en dan denk ik shit he, dit heof je niet te horen.
Vecht? Nu?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien toen we héééél klein waren of zo, maar dat kan ik mij niet meer herinneren.
Maar jij vecht wel regelmatig met je 'siblings'?
Ja, gewoon ruziën lijkt me wel normaal af en toe, dat krijg je nou eenmaal met pubers e.d. in een huis gepropt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wij ook niet hoor. Ik kan sowieso moelijk gaan vechten met m'n zusje. Oké, bekvechten, maar dat gebeurt bij iedereen wel eens.
Moet ik nu blij zijn?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Neemaar ik was gewoon verbaasd en ik moest gelijk aan rookert denken
Ja, weet ik veel, dat je af en toe even aan je broertje wil duidelijk maken dat jij nog steeds de baas bent.quote:
Meld kindermishandeling.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, dat je af en toe even aan je broertje wil duidelijk maken dat jij nog steeds de baas bent.
Een goede man slaat soms zijn vrouwquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef IHVK het volgende:
Het geeft wel extra diepgang aan de relatie hoor, vechten.
Altijd leuk als fok je in het dagelijks leven achtervolgt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Neemaar ik was gewoon verbaasd en ik moest gelijk aan rookert denken
en jij al zo vaak over dat er iets bloeit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die grap heb je al zo vaak gemaakt
Ik bedoel platonische relaties.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een goede man slaat soms zijn vrouw
Het is dat ik nog net geen slotje roep in een gesprek.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Altijd leuk als fok je in het dagelijks leven achtervolgt.
Hij moet toch een man worden, hoe kan hij anders in de straten van Roffa overleven?quote:
Oh echtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en jij al zo vaak over dat er iets bloeit.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is dat ik nog net geen slotje roep in een gesprek.
Vooral als mensen te lang ergens over doorpraten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is dat ik nog net geen slotje roep in een gesprek.
Mensen van het vrouwelijke geslacht hebben hier vaak last van.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vooral als mensen te lang ergens over doorpraten.
Gewoon binnen blijven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij moet toch een man worden, hoe kan hij anders in de straten van Roffa overleven?
Blauw past mooi bij mijn oogjes, daarom. Turquoise misschien ook, maar dat ligt aan de lichtinval.quote:
"vriendengroepje"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om wat mensen over me zeggen, maar op dat moment zelf is het wel irritant. In ons "vriendengroepje" is er zo'n jongen die me nu de hele tijd met zo'n rare wtf-lach aankijkt, alsof ik raar ben. En dus steeds als ik in de pauze aan het praten ben, besef ik later pas dat hij meeluistert en dan denk ik shit he, dit heof je niet te horen.
Ik wist dat je over je ogen ging beginnen toen het woord blauw viel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blauw past mooi bij mijn oogjes, daarom. Turquoise misschien ook, maar dat ligt aan de lichtinval.
Dan matchen wequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blauw past mooi bij mijn oogjes, daarom. Turquoise misschien ook, maar dat ligt aan de lichtinval.
JAA JOEHOE hoe moet ik die mensen waar ik iedere pauze mee sta anders noemenquote:
Ik heb al (kleurloze) lenzen. God heeft mij geen adelaarsogen gegund.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan matchen wemoet ik dan de hele tijd in een bepaalde hoek lopen
dat gaat te ver sorry
doe maar lenzen ofzo in
Hoe moet ik mij dat visualiseren, een booskijkend oog dat tegen mijn oog aanstuitert?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef IHVK het volgende:
Ja straks valt het boze oog op je ogen.
Dat wil je niet.
Dit klinkt als een tekst uit een slecht Nederlands rapnummerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
JAA JOEHOE hoe moet ik die mensen waar ik iedere pauze mee sta anders noemen
er zit trouwens zo'n hele stille jongen tussen en er zitten nu twee meisjes achter hem aan (twee meisjes zijn vriendinnen van elkaar en maken nu ruzie om hem)
die jongen kwam naar ons toe en zei: jullie weten ik ben een verlegen jongen maar ik doe ook gewoon m'n ding.
Mij wel, maar geen blauwe ogen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb al (kleurloze) lenzen. God heeft mij geen adelaarsogen gegund.
Hoe lame.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
er zit trouwens zo'n hele stille jongen tussen en er zitten nu twee meisjes achter hem aan (twee meisjes zijn vriendinnen van elkaar en maken nu ruzie om hem)
die jongen kwam naar ons toe en zei: jullie weten ik ben een verlegen jongen maar ik doe ook gewoon m'n ding.
Nee dat er iets ergs met je ogen gebeurt, omdat je er heel erg op gesteld bent/ teveel over praat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik mij dat visualiseren, een booskijkend oog dat tegen mijn oog aanstuitert?
Ik ben ziek.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Bilmi, je zou toch maar een uurtje FOK!ken en daarna je huiswerk maken?
Mooie, edoch gangster uitspraak van hemquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Held.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn grappen gaan uitleggen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee dat er iets ergs met je ogen gebeurt, omdat je er heel erg op gesteld bent/ teveel over praat.
Arme jij. Ik kom uit families met alleen blauwe of grijze ogen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mij wel, maar geen blauwe ogen.![]()
ik heb gewone ogen.
Ik zag je grap niet eens.quote:
Past goed bij jouw levensvisie, zie ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
er staan echt gare mensen bij ons in de pauze. Ik ben er ook vast een van hehe.
Maar eentje vertelde zo: waarom is pokemon 18+? omdat je badges verzamelt ...![]()
en eentje raakte een meisjes borsten aan en kreeg toen problemen met school
en ze gaan altijd naar meisjes toe en 06nummer briefjes geven enzo..
een dag uit mijn puberleven.
Ik snap hem niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Maar eentje vertelde zo: waarom is pokemon 18+? omdat je badges verzamelt ...![]()
om 20.55 ga ik echt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bilmi weg. Tot morgen.![]()
Die leraar zegt dat je dom bent, dat pik je toch niet.
bij ons hebben ze alles.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Arme jij. Ik kom uit families met alleen blauwe of grijze ogen.
Goed Nederlandsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
dat ik rare dingen wil? Ja. Ik vind het ook leuk om bij ze te staan hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Past goed bij jouw levensvisie, zie ik_!
Dat is wel héél slechtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij sprak het waarschijnlijk foutief als 'bitches' uit_!_!_!
de borsten van een meisjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Goed Nederlands![]()
Rare mensen
Ga wiskunde doen, doei
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
nee bedjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Laat je niet kennen door die plurk van je school en dis hem met een 9quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
de borsten van een meisje
ga janken.
Regenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:38 schreef IHVK het volgende:
Rotterdam: Zware Regen
Ja het klettert hier echt tegen het dak aan.
Ohhhquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bedjes? Als in bedden? Als in naar bed gaan met iemand?quote:
nee hij is grappenmaker nummer 1.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bedjes? Als in bedden? Als in naar bed gaan met iemand?![]()
Daar heeft ie echt lang over nagedacht![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niet als je moet fietsen.ik ben nog steeds niet opgewarmd
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee hij is grappenmaker nummer 1.
Overal waar mijn ogen op schijnen klaart de lucht op als sneeuw voor de zonquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niet als je moet fietsen.ik ben nog steeds niet opgewarmd
Ze zijn wel heel slim en kunnen heel volwassen zijn als het nodig is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Damn, wat een kinderlijke kindjes op jouw school.
seks kan overal.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef IHVK het volgende:
seks kan ook in de keuken.
Is wie is de chef ook 18+?
maar als je zegt bedden verzamelen.. is logischer dan keukens verzamelen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef IHVK het volgende:
seks kan ook in de keuken.
Is wie is de chef ook 18+?
Dat geloof ik wel na die verhalen die je vertelt over jongetjes die meisjes stiekem gaan betasten en 'bedjes'-grappen makenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel slim en kunnen heel volwassen zijn als het nodig is.
nee als je er bij zou zijn zou je ook moeten lachen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is treurig gesteld met de humor bij jullie op school.
Hm Bilmi je hoeft deze grap niet te verdedigen. Hij is echt slecht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar als je zegt bedden verzamelen.. is logischer dan keukens verzamelen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Overal waar mijn ogen op schijnen klaart de lucht op als sneeuw voor de zon.
Idd ik zou lachen om hoe slecht hij was.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee als je er bij zou zijn zou je ook moeten lachen.
Hmm.. ze zijn oversekst, maar wel slim. Dat kan wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel na die verhalen die je vertelt over jongetjes die meisjes stiekem gaan betasten en 'bedjes'-grappen maken_!
maar ik ben verliefd op hemquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm Bilmi je hoeft deze grap niet te verdedigen. Hij is echt slecht.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Idd ik zou lachen om hoe slecht hij was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |