pm me je adres eventjes. dan kijk ik dat hij morgen of donderdag op de post gaatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Jawel, maar ik durfde het niet te zeggen, ik heb al zo veel gekregen![]()
![]()
ho, loveless naakt he... Er zijn hier veeeeeeeeeeel meer vrouwen nl...quote:
Die doe je daar geen plezier mee hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho, loveless naakt he... Er zijn hier veeeeeeeeeeel meer vrouwen nl...
Dat maken we zelf wel uitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die doe je daar geen plezier mee hoor
Juist je haalt me de woorden uit de mond!quote:
huh watte?quote:
en bij mij dan?????quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, wat is jouw facebook, ik wil bij jou farmvillen.
Even quotenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben dan parttime lesbisch, in Het Verhaal wil ik gewoon Liefdeloos uitwonen, ehm... uitgewoond worden door Liefdeloos... erhm... nou gewoon, hetero, jeweetz
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben dan parttime lesbisch, in Het Verhaal wil ik gewoon Liefdeloos uitwonen, ehm... uitgewoond worden door Liefdeloos... erhm... nou gewoon, hetero, jeweetz
Waarmee?quote:
FarmvilleGreys@gmail.comquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, wat is jouw facebook, ik wil bij jou farmvillen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat FarmVille nou het nieuwe breezersex of niet?
Zo van 'ik word je buur en geef je een schaap als je me pijpt'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |