nja ze poepte helemaal niet zelf. Alleen als we haar lactulose gaven. Maar nu geven we haar sinds twee weken dus 's avonds een slokje water en nu heeft ze al twee keer zelf gepoept, zonder lactulose.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:20 schreef Linda2205 het volgende:
Maar heeft ze daar nu nog zoveel last van als voor die tijd? En 2x in 2 weken is best ok toch? Lotte heeft ook al anderhalve week niet echt goed gepoept.. gewoon af en toe een beetje, maar niet meer van die luiers tot op d'r rug die ze normaal altijd produceert
nee hoor dat kloptquote:Op zondag 14 februari 2010 15:02 schreef Ca.ra het volgende:
Ach wat een lekker snoetje is het toch. Ik zal binnenkort ook eens rijstwafels halen, in het boek van Kleintjes (geleend bij de bieb) wordt dat best vaak gebruikt als zetmeel-component in een maaltijd. Zo had ik er nog nooit over nagedacht, alleen als tussendoortje.
Trouwens Huup, zo te zien heb je uiteindelijk gewone 'grotemensenwafels' gekocht, of vergis ik me?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
Hij kan nog helemaal niet goed genoeg zitten voor een kinderstoel vind ik...![]()
Dus dat zou hooguit in de wipper zijn. Zolang hij niet zelf goed zit ga ik hem niet als een zoutzakje in de kinderstoel zetten.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:17 schreef Linda2205 het volgende:
Huups, doe je nog een Amélietje?
En Oeks, je vloerAls het maar lekker was he
Ja hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:52 schreef huuphuup het volgende:
Sennalekker hoor
en Lotte aan de soepstengelging dat een beetje?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja hoor
Ze kon echt echt op knagen af en toe, met dr kaakjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |