quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
"Wandelende Anus" had het niet lang volgehouden als TT of wel?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb niemand uitgelokt. Ik spraak een zekere user aan. Dat anderen daar iets anders bij denken. Ik heb niemand persoonlijk benaderd.
"Ik moet wel beetje lachen om de nick vlam... en dan een stevige kerel met bijenshirt aan, soort van beeking. Misschien is het wel een brandweerman gespecialiceerd in schoorsteenbrandjes."
Dat was mijn letterlijke tekst. Dus ik heb een zekere beequeen totaal niet aangevallen of genoemd. Dat maken jullie er dan maar van.
En dat ik haar bij haar voornaam heb genoemd, is omdat ik voor mod_rob te zijn dat ook al vaker deed bij mij en anderen. Maar zag ik door de vingers.
En laten we eerlijk zijn. Ik heb voor minder een ban gehad op FOK! En dat gezuig van sommgen laat ik ook gewoon door gaan. Andere mods hebben dan al de banknop onder de vingers en leg ik uit hoe die user is. Dus niet zeuren dat ik een slechte mod ben. Ik denk dat sommigen van hier heel vaak een ban zouden hebben gehad als ik het niet zou hebben tegengehouden.
En nee, ik probeer nu niet de moraalridder uit te hangen met dit bericht. Het is gewoon hoe het er aan toe gaat op SV.
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb dit idd verkeerd gedaan, ik heb haar als user uit lopen lokken door haar voornaam te noemen, en vervolgens misbruik gemaakt van mijn moderatorschap, door haar als moderator af te rekenen op haar reactie op mijn gezuig.
Ik ben hierop aangesproken door een collega-moderator.
Ik heb hiervan geleerd dat ik persoonlijke vetes buiten mijn rol als moderator ga houden, en dus moet streven naar een objectief moderatorschap.
Ik ga mijn best doen dit te realiseren.
Nee, iedereen was eigenlijk heel chill.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik was er niet bij.
Maar het zal me niets verbazen als er nare opmerkingen zijn gemaakt, waardoor besloten werd af te haken.
Met vervolgens op de chat de reactie "Ze kunnen niet tegen kritiek".
Jaap wilde ook alleen nog maar met mensen in zijn PM communiceren.
Dat was ook niet voor niets.
Mooie quote die jij vondquote:
Boven zijn bed, met een rol wc-papier d'r naast.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat denken jullie? Heeft LS een foto van Jaap in z'n portemonnaie?
Dankje, hij is prachtigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef Maanvis het volgende:
Speciaal voor Ian_nick, een paint:
[ afbeelding ]
Hij heeft een grote tattoo van Jaap boven zn kontquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat denken jullie? Heeft LS een foto van Jaap in z'n portemonnaie?
Aangezien zijn anus toch kan wandelen hoeft de wc-rol in Huize LS natuurlijk niet per se op de wc te hangen. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boven zijn bed, met een rol wc-papier d'r naast.
Peter!quote:
Misselijk kutventje ben je, LS.quote:"Ik moet wel beetje lachen om de nick vlam... en dan een stevige kerel met bijenshirt aan, soort van beeking. Misschien is het wel een brandweerman gespecialiceerd in schoorsteenbrandjes."
Dat was mijn letterlijke tekst. Dus ik heb een zekere beequeen totaal niet aangevallen of genoemd. Dat maken jullie er dan maar van.
Liesbeth is bezig dingen kwijt te maken achter haar pc-tje en flirt daarbij met Alsido. We horen echter alleen geluid vanuit het café, waar iemand kopjes opstapelt en Just the two of us door de ruimte schalt.quote:
Jij bent gezellig op de chat met je zogenaamde kritiek wat je hier een ban zou opleveren wegens gezuig en dat doe ik nog niet eens.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Peter!
Ook dit:
[..]
Misselijk kutventje ben je, LS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |