Zijn leven wordt beheerst door zijn werk en mensen die aandacht van hem vragen. En volgens mij zijn dat ook voornamelijk vrouwenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:20 schreef Muts100 het volgende:
@Yuki
I feel ya!
Heb ook zo'n soort 'relatie' met iemand, alleen in mijn geval weet ik dat ik ongeveer nr. 6 in de rij van aandachtvragende vrouwen ben in zijn leven. Daarom kan ik het voor mezelf beter uitleggen als ik weer eens een 'leuk' bericht hebt gestuurd en hij pas na 1 week reageert.
Als hij dan reageert is het heel leuk, lief en lekker maar vervolgens kan ik weer heel lang wachten op een respons. Zeer frustrerend. (hij heeft overigens ook megadrukke baan)
In jouw geval, het klinkt toch echt alsof je wel een beetje verliefd bent hoor, niemand doet zo'n moeite voor gewoon een vriendschap. Dat is toch niet erg? Je mag toch wel verliefd en onzeker zijn?
Misschien moet je tussen neus en lippen door eens vragen waarom hij zo laat reageert, wellicht komt er een logisch antwoord. Zo niet, hmmm, misschien heeft hij niet dezelfde gevoelens voor jou?
En ik had mijn punt dus al gemaakt op de vorige pagina...quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:01 schreef Yuki het volgende:
Jullie zien mij waarschijnlijk als een triest geval dat vasthoudt aan iets dat niet bestaat.
En misschien ben ik dat ook wel... Whatever
Mijn leven is totaal fucked up, so don't blame me for trying to hold on to a shimmer of light
Tja dan staat je besluit, tegen beter weten in, al vast danquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ik had mijn punt dus al gemaakt op de vorige pagina...
Zou je daar niet eerst eens wat aan gaan doen dan? En dat laatste klinkt pretty desperate.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:01 schreef Yuki het volgende:
Mijn leven is totaal fucked up, so don't blame me for trying to hold on to a shimmer of light
Dat ligt grotendeels niet in mijn handenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:15 schreef Moja het volgende:
[..]
Zou je daar niet eerst eens wat aan gaan doen dan? En dat laatste klinkt pretty desperate.
en waarom niet ? zelfs TS is al in hetzelfde bedje ziek. Ze aimt op vriendschap, maar heeft al laten blijken dat ze eigenlijk wel meer wil. Mannen die op zoek zijn naar vrienden van het andere geslacht, zonder ook maar de minste bijbedoeling, zijn ofwel gay of hebben een partner die beduidend aantrekkelijk is dan die potentiele vriend(in)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:59 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik vind het nergens op slaan.
Uit welke grot ben jij komen rollen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:35 schreef misteriks het volgende:
[..]
en waarom niet ? zelfs TS is al in hetzelfde bedje ziek. Ze aimt op vriendschap, maar heeft al laten blijken dat ze eigenlijk wel meer wil. Mannen die op zoek zijn naar vrienden van het andere geslacht, zonder ook maar de minste bijbedoeling, zijn ofwel gay of hebben een partner die beduidend aantrekkelijk is dan die potentiele vriend(in)
ignorance is bliss, werd er in mijn grot altijd verteldquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uit welke grot ben jij komen rollen?
Was niet lullig bedoelt hoor.. Ik bedoel alleen waarom zou je een vriendschap willen dat zo begint? Ik denk dat de vriendschap niet zo heel diep zit maar eerder een misplaatst gevoel van verliefdheid.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
En jij bent het type Psychologie van de Alaskische school...
Vooral niet verder kijken dan je neus lang is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
Heb vanmiddag besloten nog een keer iets te laten horen, nog eens specifiek te vragen naar iets dat ik hem vorige week ook al heb gevraagd. Dus niet: "heb je mn mailtje gelezen?" Maar: "Heb je nog nagedacht over t afspreken?"quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Onderhand al wat gehoord? of is hij je nog steeds aan het negeren?
Volgens mij is dat nog altijd mijn besluit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
weer smsen was wel heel erg dom.. waarom loop je hem zo achterna.. laat het maar van hem afhangen hoor
Haha, never gonna happen!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:13 schreef Muts100 het volgende:
@ Yuki
You are in Loooooove!!!![]()
Ik voel het all over the place, anders hing je niet zo aan zn lippen!
Platonische vriendschap wordt vast niets, je bent verliefd wijfie!
Hihihi, dat ie niet reageert wil trouwens niet alles zeggen hoor, sommige mannen zijn heel onattent daarin of gewoon laks. Ik zou hem een iets minder subtiele hint geven, iets sexy's. Als hij DAAR niet op reageert, tja dan ben ik bang....
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:29 schreef misteriks het volgende:
Uh, yuki, nu niet voor het een of het ander; maar "vriendschap" met de andere sexe intresseert geen enkele man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |