Ik vind het zo'n heks he. Eerst vond ik het allemaal nogal overdreven en kwam het niet over maar hoe vaker ik kijk, hoe meer een hekel ik aan haar krijg. Wat een vreselijke schoonmoeder.quote:
Het is ook een engerd, hij speelt ook gewoon een creepy rol. Maar vind hm toch een leuke kop hebben dan Rick. Maar ben wel pro-Rick trouwens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef ThunderBitch het volgende:
Constantine vind ik een engerd. Bah, glup vind ik het.
Maar wat Donna betreft zit ze goed. Maar dan nog, zoals Thorne zei, ook al valt ie van de regen in de drup, als dit is wat hij wil. . .quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n heks he. Eerst vond ik het allemaal nogal overdreven en kwam het niet over maar hoe vaker ik kijk, hoe meer een hekel ik aan haar krijg. Wat een vreselijke schoonmoeder.
Ja, die heb ik ook gezien en dat ze Donna bijna het huis uit trok!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:42 schreef Marrije het volgende:
Stephanie is lekker op dreef de laatste tijd![]()
Ik schreef het ook al in een ander topic (waar het helemaal oftopic was), die scene dat Stephanie bij Thorne op bezoek ging en Donna, in haar lingerie, zei dat het poesje op zoek was naar de tijger
Ik vond het al zo vreemd staan maar kon er de vinger niet op leggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:16 schreef Marrije het volgende:
Ja sorry het is ConstaNtine, niet Constatine
Heb je een hekel aan Brook of aan Stephanie?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n heks he. Eerst vond ik het allemaal nogal overdreven en kwam het niet over maar hoe vaker ik kijk, hoe meer een hekel ik aan haar krijg. Wat een vreselijke schoonmoeder.
Ik mag ze beiden eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is ook een engerd, hij speelt ook gewoon een creepy rol. Maar vind hm toch een leuke kop hebben dan Rick. Maar ben wel pro-Rick trouwens.
stephanie is een baasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stephanie is altijd op dreef hoor al de hele serie lang.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:42 schreef Marrije het volgende:
Stephanie is lekker op dreef de laatste tijd![]()
Ik schreef het ook al in een ander topic (waar het helemaal oftopic was), die scene dat Stephanie bij Thorne op bezoek ging en Donna, in haar lingerie, zei dat het poesje op zoek was naar de tijger
Yepsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:47 schreef vencodark het volgende:
Tja, nu is Constatine ook wel 10 keer aantrekkelijker dan dat zuurhoofd Rick.
wat als stephanie de serie verlaat ,ik denk dat het dan niet meer hetzelfde zou zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Stephanie is altijd op dreef hoor al de hele serie lang.
Susan Flannery aka Stephanie Forrester..is een groot gemis als zij de serie zou verlaten. Tevens doet zij ook de regie bij The Bold heb ik ergens gelezen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:14 schreef sherezade het volgende:
ik denk dat het echt een gemis is voor de serie dan...of het dan nog zo leuk is allemaal betwijfel ik....
Stephanie. Brooke is een labiele muts maar vind het ook wel zonde hoe Stephanie haar aanpakt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan Brook of aan Stephanie?
Ik vond haar een tijdje wat mat, dat ze in therapie ging bij Taylor en bij haar moeder en zus op bezoek ging. Die verhaallijn vond ik niet zo sterk. Nu ze de zusjes Logan weer voor van alles en nog wat uitmaakt komt ze beter uit de verfquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Stephanie is altijd op dreef hoor al de hele serie lang.
Dan komt er wel weer een ander. . . Wat niet wegneemt dat zij zeker gemist gaat worden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:14 schreef sherezade het volgende:
ik denk dat het echt een gemis is voor de serie dan...of het dan nog zo leuk is allemaal betwijfel ik....
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:07 schreef vencodark het volgende:
Stephanie zorgt natuurlijk nu wel voor lekker wat actie en leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |