Ik vind hem eng!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Constatine is een leuke jongen ..ik ben benieuwd of het iets wordt met Phoebe of Felicia.
gisterenmorgen om half 8 niet hoor, later in de ochtend pas welquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, op sbsgemist.nl kon je gisteren meteen terug kijken.
Ik moet ook nog terug kijken..Maar waarom sbsgemist deze afleveringen nog niet opgezet hebben is me een raadselquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:56 schreef sherezade het volgende:
gisterenmorgen om half 8 niet hoor, later in de ochtend pas wel
Valt best mee hoor dat engquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:27 schreef amaranta het volgende:
Ik vind hem eng!
Is dit trouwens de oude café rousso?
De laatste afleveirng die ik heb gezien was dat hij de telefoon van Rick vond op zn keyboard.quote:
Dat komt dat hij ook gek is op Phoebe net als Rick gek op haar is/was. Daarom was ie beetje eng eigenlijk tegen over Rick. Ik kan nog niet kijken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:20 schreef amaranta het volgende:
De laatste afleveirng die ik heb gezien was dat hij de telefoon van Rick vond op zn keyboard.
Toen was hij nog eng.
Ik kan hem even niet plaatsen, maar hij doet me denken aan een eerder 'karakter' uit volgens mij ook the bold. Ook een 'smerige' kerel met lang haar. Maar dat kan ook goed een andere serie zijn geweest hoor...quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat komt dat hij ook gek is op Phoebe net als Rick gek op haar is/was. Daarom was ie beetje eng eigenlijk tegen over Rick. Ik kan nog niet kijken.
Days of our lives, perhaps?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kan hem even niet plaatsen, maar hij doet me denken aan een eerder 'karakter' uit volgens mij ook the bold. Ook een 'smerige' kerel met lang haar. Maar dat kan ook goed een andere serie zijn geweest hoor...
Je had nog niet door dat hij Phoebe wilt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zag het vanochtend ook dat hij op uit is voor Phoebe. Zou best kunnen dat ie misschien eng is. Website had ie gemaakt speciaal voor hem en Phoebe.
nee, ik kijk alleen soms naar the bold en soms naar gtst, andere soaps kijk ik niet, tenzij het the pfaffs was, daar ben ik zeer trouw.quote:
Hm, ik verwacht niet dat je Rick van de Pfaffs kent.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, ik kijk alleen soms naar the bold en soms naar gtst, andere soaps kijk ik niet, tenzij het the pfaffs was, daar ben ik zeer trouw.
ik heb het dan ook niet over rickquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, ik verwacht niet dat je Rick van de Pfaffs kent.
Ooooh ik dacht serieus dat het over Rick ging. My bad.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb het dan ook niet over rick
Ik heb het over, dat er in een serie,en ik denk the bold, een acteur was, met lange zwarte krulharen, een soort van pimpboy, en dat Constantino me aan dat personage doet denken.
(Was het niet Fabio???, Ik weet het écht niet meer)
Wat denk je??? Natuurlijk had ik allang door dat Constantino Phoebe wilt ..Daarvoor kijk ik al heel lang naar The Boldquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:20 schreef vencodark het volgende:
Je had nog niet door dat hij Phoebe wilt?
Ik wou al zeggen! Maar het was net alsof je dat in je post zei en indd. bij The Bold is dat altijd zo obvious.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat denk je??? Natuurlijk had ik allang door dat Constantino Phoebe wilt ..Daarvoor kijk ik al heel lang naar The Bold
Het zou wat zijn he, als de schrijvers en totaal een andere wending aan geven, en dat Constantino de vader van Stephanie geheime zoon van een willekeurige personage zoals thorne, ridge, erik, donna, storm, etc blijkt te zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen! Maar het was net alsof je dat in je post zei en indd. bij The Bold is dat altijd zo obvious.
Daaromquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Je weet maar nooit amaranta ...Ridge blijkt een zoon van Massimo en Stephanie te zijn.
Omg je weet maar nooitquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef amaranta het volgende:
Daarom
Misschien is Constantien wel de broer van Stephanie
Net als haar stem.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:25 schreef Marrije het volgende:
Ik vind die neus van Phoebe niet zo mooi.
Bedenk ik me net opeens.
ja die moeder van Stephanie kennende! Je weet maar nooit. Ze doet niet voor niks zo raar!(Dus dan is hijj zeg maar de opa van Phoebe????)quote:
ik zou Phoebe een keer met stijl haar willen zien ipv die krullen, die ben ik nu wel zatquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind haar stem ook niet mooi.
Ja da's wat anders dan die krullen..of ze moet krullend haar hebben van nature..quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:29 schreef sherezade het volgende:
ik zou Phoebe een keer met stijl haar willen zien ipv die krullen, die ben ik nu wel zat
Hoe kom ik toch bij Dave?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:58 schreef Marrije het volgende:
Ach, vind ik op zich niet erg, ik ben wel tevreden zo.
Verkrachter Dave? Andy toch?
Zal ze niet stiekem verliefd worden op Constantine net als Feliciaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:56 schreef vencodark het volgende:
Stomme Phoebe weet ook niet wat ze wilt.
Carolinequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hoe kom ik toch bij Dave?Zo heette Brooke's eerste verloofde: officer Dave... wat me doet denken aan het feit dat Ridge's eerste vrouw Caroline Spencer ook het slachtoffer was van verkrachting.
Dat voorzie ik welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zal ze niet stiekem verliefd worden op Constantine net als Felicia
Dat had ik al lang door dat Phoebe hem meer leuk vind dan alleen als componist!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:03 schreef Marrije het volgende:
Dat voorzie ik welWordt felicia weer in de steek gelaten voor het altaar
Kweet niet, ze ging eerst toch echt voor Rick. Constatine wilde juist meer van haar. Maar nu weet ik het niet...maar als zij verliefd op Con. wordt, zit ze toch met hetzelfde maagdelijke probleem?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat had ik al lang door dat Phoebe hem meer leuk vind dan alleen als componist!
Ja en dan later spijt hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:29 schreef Marrije het volgende:
Oh jawel hoor, Phoebe valt als een blok voor Constatine, let maar op en dan opeens is die maagdelijkheid niet zo'n probleem meer, meteen raak bij de eerste date, let maar op.
Dan zal er wel een einde aankomen aan haar maagdelijkheidquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:23 schreef vencodark het volgende:
Kweet niet, ze ging eerst toch echt voor Rick. Constatine wilde juist meer van haar. Maar nu weet ik het niet...maar als zij verliefd op Con. wordt, zit ze toch met hetzelfde maagdelijke probleem?
Tja, nu is Constatine ook wel 10 keer aantrekkelijker dan dat zuurhoofd Rick.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan zal er wel een einde aankomen aan haar maagdelijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |