Klu of KL?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:09 schreef Catch_me het volgende:
Jep. Zit sinds vorige week op LMB de Peel en heb deze unit + de nike eindelijk eens in het echt gezien, wat een aso grote raketten hebben die dingen zeg
De Nike? De Patriot bedoel je?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:09 schreef Catch_me het volgende:
Jep. Zit sinds vorige week op LMB de Peel en heb deze unit + de nike eindelijk eens in het echt gezien, wat een aso grote raketten hebben die dingen zeg
Ah, ik dacht al dat we nog wat oude sytemen in een vergeten MOB complex hadden liggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:27 schreef Catch_me het volgende:
Nee ze hebben nog van die oude units daar staan op het terrein. Ben zelf werkzaam als TCO in opleiding de Patriot
Yep een Davy CRocket met Nucleaire lading.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:04 schreef Pumatje het volgende:
Dat is de Davy Crocket
niet meer in gebruik genomen omdat troepen die het wapen afvuurde zelf de lul waren.
edit : Ja, het type lading.. wat wil je daar nu mee? Internetopzoeken stimuleren? Dat weet echt niemand uit zijn hoofd.. weet dat het een low yield ding was en instelbaar vanaf 10 megaton tot 200 nog iets
K, maar verder kom ik niet... kortom ik zou het zo niet weten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef Pumatje het volgende:
zoiets inderdaad achja.. toch best warm toevallig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |