Ik luisterde voor mijn 12e behalve naar kinderplaten naar de radio: veel top 40 muziek dus (KLF tot Madonna tot...REM). Kreeg bands als Normaal en Deep Purple mee van m'n vader (hij zette weleens een oude plaat op als m'n moeder een avondje weg was hihi)
Middelbare schooltijd:
ik begon te luisteren naar Pinkop e.d. op de radio en elke zondag nam ik muziek op van "Mr Lee's mysterious washing machine" op zondagavond (punk/metal/hardcore programma) en naar Kink FM.
Luisterde veel naar grunge: Pearl Jam, Soundgarden, Nirvana, Stone Temple Pilots, Smashing Pumpkins, etc.
Toen MTV nog tof was keek ik naar Headbanger's ball en begon me ook te interesseren voor allerlei soorten metal bv Metallica, Fear Factory, Machine Head, System of a Down, Life of Agony, Korn, Deftones, Pantera.
>18 jaar: daarna kwam een punk/hardcore periode: NOFX, Lagwagon, Pennywise, Undeclinable Ambuscade, Heideroosjes, Millen Colin, Propagandhi, Madball, Sick of it all, Raised Fist, Ignite, Agnostic Front (ook Offspring en Green Day)
Tussen de ruige gitaren door vond ik hiphop ook wel leuk: Wu Tang Clan, Onyx, Mobb Deep.
24 - nu (30):
doordat ik op mijn werk veel radio (3FM) luister kom ik meer in aanraking met andere muziekstromingen. Af en toe springt er een artiest of liedje positief uit maar meer ook niet. Leuke achtergrondmuziek
Door mijn huidige vriend ben ik wat (voor mij nieuwe) bands tegengekomen en ben ik klassieke rock wat meer gaan waarderen (ouwe rommel zoals hij het zelf zegt

(Led Zeppelin, Deep Purple, Morphine, oude(re) albums van Metallica)
Sinds een paar jaar luister ik ook graag naar Folk(achtige) muziek zoals Rapalje en Omnia, en naar bands zoals After Forever (haar stem is zoooo geweldig!!), Within Temptation en Epica.
Ik luister nog steeds grunge en metal en ben ondertussen al jaren fan van the Black Crowes (vette hippies)

(zo heb ik de laatste maand alleen maar hún nieuwe cd geluisterd als ik een cd opzette

(paar keer per week ) ) erg he

Door de dood van Peter Steele kreeg ik toch een beetje heimwee en ben van het weekend bezig geweest met het downloaden van "ouwe -lullen-metal-muziek" (uit middelbare schooltijd) zoals Life of Agony, Fear Factory, Machine Head (zie voor uitleg het betreffende topic

)
Korte samenvatting: ik sta meer open voor verschillende muziekstylen dan vroeger, maar grunge en metal zijn nog lang niet uit mijn systeem