abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78872210
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:13 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, het gaat erom hoe een verhaal wordt verteld. Het gaat erom dat een film je vermaakt. Hoe origineel is District 9 dan? Of the Blind Side? Ook al 100 keer gedaan, alleen het is goed verteld.
District 9 verhaal 100x gedaan?
  maandag 8 maart 2010 @ 00:16:06 #152
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_78872253
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

District 9 verhaal 100x gedaan?
Een bevolkingsgroep die in kampen wordt gestopt en gedeporteerd moet worden, maar in opstand komt. En een hoofdpersoon die langzaam muteert. The Pianist meets The Fly.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_78872282
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef Stefan het volgende:

[..]

Een bevolkingsgroep die in kampen wordt gestopt en gedeporteerd moet worden, maar in opstand komt. En een hoofdpersoon die langzaam muteert. The Pianist meets The Fly.
Ja, inderdaad, die films heb ik al 100 keer eerder gezien
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_78872292
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Als je films puur allemaal als een afstudeerstuk gaat bekijken wellicht niet, maar je gaat ook naar films om emoties te beleven. En in dat respect was Avatar een van de schaarse films waar je in je leven naar toe gaat en daarbij overdondert wordt en achteraf denkt: Dit heb ik nog nooit meegemaakt, dit was a once in a liftime bioscoopervaring.

Daar gaan films meer over dan dat je met een blocnote nagaat of verhaal-technisch bepaalde hokjes aangekruist kunnen worden.
Ja, ik ben het eens dat films om emotie draaien. Maar ik vind een goed verhaal en acteerprestatie daar meer bij helpen dan wat grafisch geweld.
pi_78872316
quote:

[..]

Wil je ook erbij zeggen dat het aliens zijn die op aarde leven? En dat ze later samen gaan werken?
  maandag 8 maart 2010 @ 00:18:28 #156
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_78872325
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

het gaat erom dat je elke film kunt neersabelen. Dances with Smurfs is leuk bedacht door South Park maar Avatar heeft gewoon een universeel verhaal over liefde en oorlog. idd, al 100 keer gedaan maar zelfden zo goed verteld.
pi_78872328
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zo kan je dit bij elke film zeggen idd
pi_78872364
quote:

[..]

Ik vond het begin van District 9 best origineel geschoten, een beetje documentaire achtig gedaan, daarbij een niet likeable personage erbij, vond het best gewaagd. Alleen einde vond ik kut toen ze het met Hollywood style wouden eindigen..
  maandag 8 maart 2010 @ 00:20:16 #159
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_78872369
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:18 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wil je ook erbij zeggen dat het aliens zijn die op aarde leven? En dat ze later samen gaan werken?
Het gaat er niet om dat het aliens zijn, het gaat om het verhaal immers. Want bij Avatar maakt het ook niet uit dat het Aliens zijn toch?

Maar goed, Aliens op de aarde, is negt V, de tv serie. En de docustyle kennen we onder meer uit Cloverfield en Blair Witch
  maandag 8 maart 2010 @ 00:20:51 #160
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_78872379
Wolverine die danst en zingt, gemist vorig jaar.
pi_78872384
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:18 schreef Stefan het volgende:

[..]

het gaat erom dat je elke film kunt neersabelen. Dances with Smurfs is leuk bedacht door South Park maar Avatar heeft gewoon een universeel verhaal over liefde en oorlog. idd, al 100 keer gedaan maar zelfden zo goed verteld.
Nou ja, zo goed... zo manipalutief.... Is gewoon heeeeeel slim gedaan.... netjes hoor. Maar het is gewoon geen goed verhaal, het is cliche, na cliche, na cliche
pi_78872385
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:20 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat het aliens zijn, het gaat om het verhaal immers. Want bij Avatar maakt het ook niet uit dat het Aliens zijn toch?
Tuurlijk gaat het wel daarom
  maandag 8 maart 2010 @ 00:21:10 #163
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_78872386
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Als je films puur allemaal als een afstudeerstuk gaat bekijken wellicht niet, maar je gaat ook naar films om emoties te beleven. En in dat respect was Avatar een van de schaarse films waar je in je leven naar toe gaat en daarbij overdondert wordt en achteraf denkt: Dit heb ik nog nooit meegemaakt, dit was a once in a liftime bioscoopervaring.

Daar gaan films meer over dan dat je met een blocnote nagaat of verhaal-technisch bepaalde hokjes aangekruist kunnen worden.
Jij heb het over extreem doordachte films, van die films waar niemand over snapt en die je echt moet oncijferen. Maar je hebt ook films, die je helemaal wegblazen met een verhaal, zonder dat je daar met een blocnote naar toe moet. Neem nou American Beauty. Die film gooit allerlei dingen naar je toe en aan het einde denk je van wtf heb ik nou gezien? En denk je na over al de briljante dingen die de film bevat. Of het doet je helemaal niks natuurlijk, maar dat lijkt me sterk. En dat is nog maar één voorbeeld. Er zijn zoveel anderen.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  maandag 8 maart 2010 @ 00:22:00 #164
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_78872406
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:19 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

Ik vond het begin van District 9 best origineel geschoten, een beetje documentaire achtig gedaan,
Cloverfield
Blair Witch
[Rec]
Paranormal Activity
Henry, Portrait of a Serial Killer
pi_78872422
Poll: En de Oscar gaat naar?
  • Inglourious Basterds
  • The Hurt Locker
  • Up in the Air
  • APK
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 00:11 schreef Asskicker14 het volgende:
    APK?

Is een Fok-user.
  • pi_78872426
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 00:18 schreef Stefan het volgende:

[..]

Om Avatar de hemel in te prijzen door het 3D gedeelte oké, maar om te verdedigen dat het verhaal goed in elkaar steekt..
    pi_78872441
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 00:22 schreef Stefan het volgende:

[..]

Cloverfield
    Blair Witch
    [Rec]
    Paranormal Activity
    Waarvan eentje, met een beetje fantasie onder het genre SciFi geplaatst kan worden... die dan weer ook in de categorie actie zit...
      maandag 8 maart 2010 @ 00:23:36 #168
    206322 Seam
    Pillz-E
    pi_78872444
    District nine en Hurt Locker
    Ongelooflijk trouwens dat debutant Neill Blomkamp zo'n film heeft weten af te leveren, nu al zoveel nominaties op zak.
    I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
      maandag 8 maart 2010 @ 00:24:07 #169
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_78872456
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 00:23 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

Om Avatar de hemel in te prijzen door het 3D gedeelte oké, maar om te verdedigen dat het verhaal goed in elkaar steekt..
    Nee. Ik zeg dat het verhaal GOED is VERTELD.

Maar goed, The Hurt Locker heeft uberhaubt geen verhaal.
      maandag 8 maart 2010 @ 00:24:20 #170
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_78872462
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Jij heb het over extreem doordachte films, van die films waar niemand over snapt en die je echt moet oncijferen. Maar je hebt ook films, die je helemaal wegblazen met een verhaal, zonder dat je daar met een blocnote naar toe moet. Neem nou American Beauty. Die film gooit allerlei dingen naar je toe en aan het einde denk je van wtf heb ik nou gezien? En denk je na over al de briljante dingen die de film bevat. Of het doet je helemaal niks natuurlijk, maar dat lijkt me sterk. En dat is nog maar één voorbeeld. Er zijn zoveel anderen.
    Ik ben het helemaal met je eens. Er zijn vele gradaties binnen de filmgenres waarop je ze op hun waarde kunt beoordelen.

Ik kan er gewoon niet tegen dat zoveel mensen Avatar tekort doen als serieuze Oscar-kandidaat omdat het 'inhoudelijk' niet zo sophisticated is als sommige van de andere genomineerden.
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_78872488
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 00:22 schreef Stefan het volgende:

[..]

Cloverfield
    Blair Witch
    [Rec]
    Paranormal Activity
    Ik zeg documentaire, geen eigen cam.. En ik zeg ook niet dat het de eerste film is die dat doet..
      maandag 8 maart 2010 @ 00:25:22 #172
    206322 Seam
    Pillz-E
    pi_78872489
    Ik vergeet op de een of andere manier trouwens altijd IB ook meedoet
    I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
      maandag 8 maart 2010 @ 00:26:34 #173
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_78872508
    maar goed, dit gezeik hadden we 12 jaar geleden ook toen Titanic won. Ook een 13 in dozijn verhaal maar geweldig verteld, nog steeds een prachtige film.
      maandag 8 maart 2010 @ 00:26:43 #174
    171161 Bellatrix
    video et taceo
    pi_78872510
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 00:25 schreef Seam het volgende:
    Ik ook. Terwijl ik dat een van de betere films vind.
    “I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
      maandag 8 maart 2010 @ 00:27:04 #175
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_78872517
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 00:25 schreef Seam het volgende:
    Ik ook ja.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')